Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Wnętrze latarni

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 5] Scotland - Wnętrze latarni

Teraz Twoim priorytetem będzie przedostanie się do wnętrza latarni. Na szczęście nie będzie to zbyt trudne. Skieruj się do niezbadanego jeszcze korytarza (#1). Czeka Cię długa wędrówka. Na szczęście do celu prowadzi tylko jedna ścieżka. Dojdziesz w końcu do miejsca, w którym nie będziesz mógł przeskoczyć na drugą stronę (#2). Popatrz się do góry i wciśnij klawisz akcji. Załączy się krótki filmik, a po chwili będziesz mógł sterować Watsonem.

1 - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Skieruj się w lewo - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Skieruj się w lewo. Niedaleko wody powinieneś odnaleźć kłodę drewna (Log), którą trzeba będzie oczywiście podnieść (#1). Z przedmiotem tym wróć się do dziury i wciśnij klawisz używania. Sherlock będzie już mógł kontynuować swoją przeprawę (#2). Za chwilę przejmiesz też nad nim pełną kontrolę.

2 - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Przejdź na znajdującą się na wprost od Twojej pozycji półkę - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Przejdź na znajdującą się na wprost od Twojej pozycji półkę. Ruszaj dalej (znajduje się tu nieoświetlony korytarz). Dojdziesz w końcu do częściowo zniszczonej drabinki (#1). Po wysłuchaniu krótkiego komentarza zaczniesz wspinać się na górę. Docelowo dotrzesz do wnętrza latarni. Twoją uwagę powinien zwrócić unoszący się tu trujący dym (#2). Będziesz musiał coś na to zaradzić, zalewając odpowiednie obiekty wodą.

3 - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Skieruj się w prawo - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Skieruj się w prawo. Zabierz metalową belkę (Metal bar; #1), dzięki czemu będziesz mógł otworzyć drzwi i dołączyć do Watsona. Ruszaj teraz w stronę zniszczonego domku, który miałeś już okazję zbadać nieco wcześniej (#2). Tym razem zabierzemy jednak inny przedmiot, który poprzednio był nieaktywny.

4 - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Po lewej stronie powinien odnaleźć puste wiadro (Empty bucket; #1) - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Po lewej stronie powinien odnaleźć puste wiadro (Empty bucket; #1). Podnieś ten obiekt, a następnie wybierz go z inwentarza. Wiadro będziesz musiał napełnić wodą. Na szczęście kawałek dalej odnajdziesz beczkę (#2). Po wykonaniu tej czynności zacznij wracać się do latarni. Po drodze radziłbym jednak zapisać sobie stan gry.

5 - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
6 - Scotland - Wnętrze latarni | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl