Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Podnieś drzewko (Lemon tree; #1), któremu poprzednio się jedynie przyjrzałeś. Wróć się do pomieszczenia z trofeami. Drzewko będziesz musiał położyć na mało widocznej płycie. Z racji tego, iż ciężko jest to miejsce odnaleźć, proponowałbym zapoznać się z dołączonym screenem (#2).

1 - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wybierz teraz pręt z inwentarza, a następnie użyj go na dziwnym obrazie, znajdującym się na jednej ze ścian (#1) - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wybierz teraz pręt z inwentarza, a następnie użyj go na dziwnym obrazie, znajdującym się na jednej ze ścian (#1). W wyniku tej akcji rozwiążesz wszystkie zagadki i zarazem odblokujesz ukryte pomieszczenie (#2). Wejdź oczywiście do środka.

2 - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Znajdujących się za szybą przedmiotów nie będziesz mógł zabrać - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Znajdujących się za szybą przedmiotów nie będziesz mógł zabrać. Zamiast tego obejrzyj kolejną fotografię (#1). Jeśli skorzystasz z okna dokumentów, będziesz mógł dowiedzieć, iż poszukiwana kobieta ma na imię Lucy (#2). Odszukaniem jej zajmiemy się już za kilkanaście minut.

3 - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Zainteresuj się teraz pozostałymi przedmiotami, które można odnaleźć na biurku - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Zainteresuj się teraz pozostałymi przedmiotami, które można odnaleźć na biurku. Podnieś list z agencji Northwood (Northwood Agency Letter; #1) oraz notatki Arnesona (Arneson's notes). Możesz już wrócić się do Watsona, który razem z uratowaną kobietą będzie na Ciebie czekał w stajni (#2).

4 - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Załączy się teraz zdecydowanie dłuższa scenka przerywnikowa - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Załączy się teraz zdecydowanie dłuższa scenka przerywnikowa. Sherlockowi uda się przekonać brata uratowanej kobiety do otwarcia drzwi (#1). Następnie wyjaśnione zostaną wszystkie szczegóły odnośnie wydarzeń, które miały miejsce na terenie posiadłości (#2). Jest tego dość dużo. Radziłbym więc dokładnie wsłuchać się w kolejne wypowiedzi Sherlocka. W końcowej części rozmowy uratowany chłopak wyrysuje na tablicy ciągi cyfr. Na szczęście pojawią się one automatycznie w Twoim inwentarzu.

5 - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
6 - New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2) | Rozdział 4 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl