Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (1)
Aktualizacja:
[Rozdział 3] Switzerland - Laboratorium
Teoretycznie może ci się wydawać, iż będziesz tu dysponował dużą swobodą działania. Do celu prowadzi jednak tylko jedna ścieżka. Obróć się w prawo i ruszaj prosto. Skręć w lewo. Przeczytaj notatkę (#1), a następnie otwórz znajdujące się obok drzwi. KONIECZNIE musisz tu kucnąć. Spróbuj wejść do środka. Gra ukaże stojącego dalej wartownika (#2). Będziesz się musiał powoli przesuwać, tak aby nie zostać złapanym. Chwilowo jednak pozostań w tym miejscu.
![]() | ![]() |
Będziesz musiał przedostać się do znajdującego się na wprost od Twojej pozycji stołu. Odnajdziesz tu trzy strzykawki (Syringe, 12 millimetres diameter, Syringe, 15 millimetres diameter i Syringe, 18 millimetres diameter;#1). Ostrożnie wróć się teraz do wyjścia. Pamiętaj o tym, że musisz kucać. Obróć się w lewo. Przed Tobą powinna znajdować się dalsza część korytarza (#2).
![]() | ![]() |
Spróbuj podejść kawałek dalej. Załączy się tu dłuższy filmik przerywnikowy. Sherlock spotka jednego z pacjentów ośrodka. Jest to mężczyzna o imieniu Maurizio (#1). Osobnik ten zagrozi wszczęciem alarmu jeśli nie zostanie uwolniony ze swojej celi. Chwilowo mu jednak nie pomożesz. Będziesz musiał dotrzeć do kolejnych drzwi (#2), które będą zlokalizowane po prawej stronie. Na początek przeczytaj krótką notatkę.
![]() | ![]() |
Drzwi są zamknięte, ale to na szczęście żaden problem. Sprawdź kawałek muru, znajdujący się po Twojej lewej stronie (#1). W wyniku tej akcji zdobędziesz klucz (Key), z którego wypadałoby oczywiście skorzystać. Wejdź do nowego pomieszczenia. Na początek podnieś dwa przedmioty - łom (Iron Bar) oraz przyrząd do mierzenia średnic (Caliper; #2), który będzie znajdował się po Twojej lewej stronie. Przedmiot ten wypadałoby od razu aktywować, gdyż będzie ci on za chwilę potrzebny.
![]() | ![]() |
Podejdź teraz do znajdujących się tu czterech rurek (#1). Każdą z nich będziesz musiał zmierzyć. Możesz wziąć tylko jedną rurkę, tak więc nie możesz się pomylić. Wybierz rurkę o średnicy 16 milimetrów (Pipe, 16 millimetres diameter; #2).
![]() | ![]() |
Otwórz teraz okno inwentarza. Wybierz butelkę ze środkiem uspokajającym. Będziesz musiał napełnić strzykawkę o średnicy piętnastu milimetrów (#1). Następnie wybierz strzykawkę i połącz ją z podniesioną przed chwilę rurką. W wyniku tej operacji otrzymasz dość prymitywne narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł ogłuszyć wartownika (Blow-pipe; #2).
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Instytut Black Edelweiss
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












