Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (1)
Aktualizacja:
[Rozdział 5] Scotland - Jaskinie
Ponownie radziłbym zwiększyć jasność obrazu, gdyż będziesz się poruszał głównie w ciemnościach. Ruszaj przed siebie. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do pierwszego szkieletu. Podnieś niewielki sztylet (Old dagger; #1). Obiekt ten dobrze byłoby od razu wybrać z inwentarza. Skieruj się do ukazanej na screenie skały i użyj sztyletu (#2). Obiekt się co prawda złamie, ale jeśli jeszcze raz wciśniesz klawisz używania, odsłonisz sobie przejście.
![]() | ![]() |
Ruszaj przed siebie. Powinieneś dotrzeć do zdecydowanie większej jaskini (#1). Jak się zapewne domyślasz, wykonasz tu większą liczbę czynności. Skieruj się w stronę skrzyń, które będą zlokalizowane po lewej stronie (#2). Użyj złamanego sztyletu, tak aby jeden z tych obiektów otworzyć. Podnieś kawałek szmaty (Rags), która w przeszłości służyła w formie żagla.
![]() | ![]() |
W dalszej części tej jaskini odnajdziesz wiszący szkielet (#1). Spróbuj wcisnąć klawisz używania, a szkielet spadnie na ziemię. Będziesz teraz mógł podnieść pustą piersiówkę (Empty flask). Udaj się teraz do kolejnej jaskini, która powinna znajdować się na wprost od Twojej pozycji (#2).
![]() | ![]() |
Zbadaj kolejny szkielet (po prawej stronie). Także i w tym przypadku odnajdziesz piersiówkę (Hip flask with rum; #1). Tym razem jednak będzie ona wypełniona rumem. Po lewej stronie odnajdziesz lejek (Big funnel). Na koniec zabierz dużą żelazną kratę (Piece of gate;#2), która wkrótce zostanie wykorzystana w formie drabiny. Możesz się już wrócić do centralnej jaskini.
![]() | ![]() |
Po prawej stronie znajdują się dwie drewniane deski. Wejdź na wyższą półkę i spróbuj dosięgnąć znajdującego się na górze obiektu (#1). Nie będzie to chwilowo możliwe. Wróć się do miejsca, w którym zwisał ludzki szkielet. Będziesz musiał wybrać z inwentarza lampę naftową, a następnie zamontować ją w tym miejscu (#2).
![]() | ![]() |
Okaże się niestety, że lampa zwrócona jest w złą stronę. Będziesz musiał zlokalizować niewielki przełącznik, który powinien znajdować się po prawej stronie (#1). Będzie tu niestety dość utrudnione, bo jest tu bardzo ciemno. Wróć się teraz do desek. Wyjmij z inwentarza kratkę. Będziesz jej teraz musiał użyć w ukazanym na screenie miejscu (#2).
![]() | ![]() |
Po przedostaniu się na górę ponownie otwórz okno inwentarza. Tym razem wybierz pustą piersiówkę. Będziesz ją musiał wypełnić prochem ze znajdującej się tu beczki (#1). Możesz już wracać na dół. Jeśli chcesz, ponownie skorzystaj z przełącznika i zabierz lampę. Za kilka chwil ją jednak utracisz. Wróć się do centralnej części jaskini. Powinieneś tu zlokalizować niezbadany wcześniej szeroki korytarz (#2). Zacznij wspinać się na znajdujące się tu głazy.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Tajemnicza księga
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Skarb
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Wnętrze latarni
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














