Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
Aktualizacja:
[Rozdział 4] New Orleans - Wizyta na bagnach
Otwórz okno inwentarza, a następnie wybierz zdobyte przed chwilą pieniądze. Po raz kolejny będziesz musiał przekupić Champagne'a (#1). Zwróć uwagę na jedną z jego uwag. Będziesz musiał rozglądać się za białymi i niebieskimi linami. Po kilku chwilach gra załaduje nową mapę. Znajdziesz się na bagnach (#2). W pierwszej kolejności radziłbym zwiększyć jasność ekranu, tak aby niczego wartościowego nie pominąć.
![]() | ![]() |
Na bagnach będziesz niestety musiał spędzić trochę czasu, gdyż nie ma jednej oczywistej ścieżki dotarcia do celu. Osobiście radziłbym trzymać się lewej części mapy (lewa niewidzialna ściana), a po kilkudziesięciu sekundach powinieneś dotrzeć do miejsca z linami (#1). Kawałek dalej odnajdziesz ponadto zakrwawiony głaz (#2). To znak, że jesteś na dobrej drodze.
![]() | ![]() |
Dopłyniesz w końcu do drzewa z zawieszonymi ciałami zamordowanych ludzi (#1). Ponadto Sherlock i Watson zauważą, że w okolicy roi się od krokodyli. Trzeba będzie w pierwszej kolejności odwrócić jakoś ich uwagę. Zacznij płynąć w stronę prawego ciała, zwisającego na charakterystycznej linie (#2).
![]() | ![]() |
Otwórz okno inwentarza, a następnie wybierz shotguna (#1). Będziesz musiał dopłynąć do miejsca, w którym nad ciałem pojawi się ikona celownika (#2). Oddaj teraz pojedynczy strzał, w wyniku czego ciało wpadnie do wody. Umożliwi ci to przedostanie się na suchy ląd (oczywiście nie od razu).
![]() | ![]() |
Obróć teraz łódź w lewo. Będziesz musiał płynąć przy prawej niewidzialnej ścianie (#1). Dotarcie do celu potrwa kilkanaście sekund, tak więc nie martw się tym, że nie zauważysz początkowo miejsca, do którego należy dotrzeć. Musisz zbliżyć się do niewielkiego mola (#2).
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności radziłbym zbadać ciało leżącego na ołtarzu Arnesona (mężczyzna jeszcze żyje; #1). Po chwili załączy się krótki filmik przerywnikowy. Pojawi się tu tajemnicza postać, która spróbuje zaatakować naszych bohaterów. Watson automatycznie skorzysta jednak z shotguna, zabijając napastnika (#2).
![]() | ![]() |
Jeśli chcesz, możesz się oczywiście rozejrzeć po całym obozie. Teren nie jest zbyt duży, tak więc zajmie ci to tylko kilkanaście sekund. Możesz się przyjrzeć zmasakrowanemu ciału (#1). Prędzej czy później będziesz się musiał jednak skierować do głównego namiotu, w którym odnajdziesz dziwny posąg (#2).
![]() | ![]() |
Otwórz okno inwentarza i wybierz mniejszą statuetkę, którą miałeś już przy sobie od dłuższego czasu. Musisz jej użyć w odpowiednim miejscu (#1). W nagrodę będziesz mógł podnieść pewną księgę (Kgwhman Kadwluh Book;#2), której znaczenie postaramy się poznać dopiero w kolejnym rozdziale gry.
![]() | ![]() |
Wróć się teraz do ciała rannego mężczyzny i wciśnij klawisz używania (#1). Po chwili załączy się nowy filmik przerywnikowy (#2), w trakcie trwania którego Sherlock rozwiąże sprawę Lucy. Nasi bohaterowie postanowią natomiast powrócić do Londynu, tak aby zająć się dalszym zbadaniem zdobytej księgi.
KONIEC ROZDZIAŁU CZWARTEGO
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















