Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (1)
Aktualizacja:
[Rozdział 3] Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa
W pierwszej kolejności będziesz musiał udać się do miejsca, w którym znajdowały się rurki. Podnieś kowadło (Anvil; #1). Teraz idź do celi Beckera. Po prawej stronie powinieneś odnaleźć niezbadany korytarz. Będziesz musiał zlokalizować ukazaną na screenie konstrukcję (#2). Spróbuj pociągnąć za jedną z dźwigni. Sherlock zauważy, że do uruchomienia mechanizmu potrzebne są dwie osoby. Postaramy się jednak coś na to zaradzić.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza stolik na kółkach. Obiekt ten będziesz musiał użyć w ukazanym na screenie miejscu (#1), pod prawą dźwignią. Teraz wybierz linkę i spróbuj połączyć ją ze stolikiem, w wyniku czego zostanie ona przeciągnięta na lewo (#2).
![]() | ![]() |
Teraz wybierz z inwentarza uchwyt na kubki i użyj go na prawej dźwigni (#1). Jak się zapewne domyślasz, przedmiot ten będzie trzeba czymś dociążyć. Wybierz więc z inwentarza pozyskane niedawno kowadło. Przejdź teraz do pomieszczenia pomiędzy zamykającymi się kratami i pociągnij za leżący na ziemi sznurek (#2). Dzięki temu posunięciu będziesz mógł przejść dalej.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej. Skorzystaj ze znajdującej się tu dźwigni (#1), dzięki czemu nie będziesz się więcej musiał męczyć z otwieraniem krat. Skieruj się teraz do znajdujących się tu schodów (#2), po których będziesz oczywiście musiał zejść na dół. Znajdziesz się przy nowych celach.
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał odnaleźć celę pacjenta o nazwisku Wolff (#1). Powinna się ona znajdować po lewej stronie. Spróbuj rozpocząć dialog. Okaże się niestety, iż mężczyzna będzie chciał rozmawiać wyłącznie z niejakim profesorem Schwartzem. Zbadaj teraz dalszą część poziomu. Tym razem będziesz musiał odnaleźć celę Sigmunda. Po lewej stronie znajdują się drzwi, do których będziesz się musiał zbliżyć (#2).
![]() | ![]() |
Drzwi będą niestety zamknięte (#1). Wyjmij więc z inwentarza łyżkę. Będziesz musiał przystąpić do poznanej już wcześniej łamigłówki (#2). Tym razem rozwiązanie jej będzie nieco trudniejsze, choć i tak nie powinieneś mieć większych problemów.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Instytut Black Edelweiss
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












