Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
Aktualizacja:
[Rozdział 4] New Orleans - Francuska dzielnica
Po odzyskaniu kontroli nad Sherlockiem ruszaj prosto (#1). Załączy się tu krótka scenka przerywnikowa. Nasi bohaterowie zauważą oddalającą się kobietę. Spróbuj podejść do posiadłości, przy której początkowo stała. Skorzystaj z dzwonu (#2), a załączy się drugi filmik. Dowiesz się o zaginięciu jej brata, który pracował na terenie posiadłości. Spróbujesz ustalić co się z nim stało.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz z inwentarza nóż i użyj go na znajdujących się tu drzwiach (#1), tak aby móc wejść do stajni. Twoją uwagę powinno zwrócić wyczerpane z braku wody zwierzę. Niestety, nie będziesz mógł teraz nic zrobić. Skieruj się więc do bramy, dzięki której będziesz mógł wyjść ze stajni (#2). Odnalazłbyś tu też gwoździe, ale nie będą ci one potrzebne.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w ogrodzie. Obróć się w prawo i udaj się do frontowych drzwi (#1). Nie będziesz je mógł otworzyć. Idź więc dalej. Po drodze sterowana przez Ciebie postać zwróci uwagę na zadbane kwiaty. Powinieneś także wpaść na szopa pracza (#2). Ze zwierzęciem nie będziesz musiał wchodzić w żadne interakcje.
![]() | ![]() |
Powinieneś znaleźć się na tyłach domu (#1). W pierwszej kolejności skieruj się do fontanny. Po prawej stronie odnajdziesz różne gatunki kwiatów. Podnieś lilie (Lily i Incan Lily; #2) oraz dzwonek (Bluebell). Odnajdziesz tu również łom. Przedmiot ten przyda ci się w dalszej części zabawy.
![]() | ![]() |
Uwaga! Począwszy od teraz będziesz musiał bardzo dokładnie penetrować okolicę. Będzie to bowiem wymagane do odnalezienia sejfu. Oznacza to badanie wszystkich interaktywnych obiektów oraz śladów. Dokładnie penetruj ściany oraz podłogi domu (oraz części ogrodu) w poszukiwaniu tych elementów. Nie śpiesz się!
Na pierwsze ślady natrafisz już w ogrodzie. W pierwszej kolejności skieruj się do niewielkiej dróżki, która powinna być zlokalizowana po prawej stronie. Odnajdziesz tu ślady krwi (#1). Po dokonaniu powiększenia zbadaj ślady krwi (#2).
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz do schodów prowadzących na tyły domu. Nie korzystaj z nich. Zamiast tego zbadaj kolejne ślady, które powinny znajdować się w tym miejscu (#1). Po dokonaniu zbliżenia obejrzyj krew. Sherlock zauważy także, że znajdowało się tu ludzkie ciało (#2). Możesz już wejść do domu, korzystając z niewielkich drzwi. Zatrzymaj się jednak przy progu.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












