Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 5] Scotland - Latarnia morska

Po krótkiej i niezbyt interesującej scence przerywnikowej znajdziesz się na plaży, niedaleko latarni morskiej (#1). To właśnie tam w pierwszej kolejności powinieneś się udać. Niestety, okaże się, iż drzwi będą zamknięte (#2).

1 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wróć się teraz do schodów - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wróć się teraz do schodów. Przy prawym posągu powinieneś odnaleźć żelazny pręt (Iron Bar; #1). Przedmiotem tym wypadałoby się zaopiekować. Możesz ponadto spróbować otworzyć nim drzwi, ale nic to nie da. Teraz zacznij przemieszczać się w stronę widocznej w oddali zniszczonej chatki (#2).

2 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wejdź do środka - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wejdź do środka. Powinieneś odnaleźć tu sznur (Worn rope; #1), który trzeba będzie oczywiście podnieść. Jeśli chcesz, możesz się teraz rozejrzeć po wyspie. Odnajdziesz między innymi ciekawie wykonaną rozpadlinę (#2). Prędzej czy później, będziesz jednak musiał podejść do znajdujących się tu trzech gejzerów.

3 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Spróbuj zbliżyć się do gejzerów, a powinieneś usłyszeć dodatkowy komentarz (#1) - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Spróbuj zbliżyć się do gejzerów, a powinieneś usłyszeć dodatkowy komentarz (#1). Zgodnie z podaną sugestią, zerknij do zebranych już wcześniej dokumentów. Będziesz musiał odnaleźć jeden z najwcześniej podniesionych przedmiotów - Desperate pirates. Przejdź na drugą stronę i zwróć szczególną uwagę na ukazany na screenie fragment (#2).

4 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Obróć się teraz (stojąc przy gejzerach) w stronę przedstawionej na zdjęciu dużej skały (#1) i ruszaj przed siebie - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Obróć się teraz (stojąc przy gejzerach) w stronę przedstawionej na zdjęciu dużej skały (#1) i ruszaj przed siebie. Po drodze powinieneś minąć niewielki głaz (#2). Nie możesz się przy nim zatrzymać, gdyż całą procedurę musiałbyś zaczynać od początku.

5 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Dotrzesz do innego głazu, przy którym Sherlock powinien się automatycznie zatrzymać (#1) - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Dotrzesz do innego głazu, przy którym Sherlock powinien się automatycznie zatrzymać (#1). Wysłuchaj kolejnego komentarza. Wciśnij teraz klawisz używania, tak aby odsłonić niewielkie wejście, prowadzące do podziemnej jaskini (#2). Będziemy się tam musieli teraz przedostać.

6 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Skorzystaj teraz z metalowego prętu, a następnie liny, którą będziesz musiał przywiązać do drugiego głazu (#1) - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Skorzystaj teraz z metalowego prętu, a następnie liny, którą będziesz musiał przywiązać do drugiego głazu (#1). Główny bohater powinien zjechać po linie do podziemnej jaskini. Załączy się tu kolejna scenka przerywnikowa (#2). Sherlock nie będzie niestety mógł liczyć na pomoc Watsona. Utracisz też zdobyty wcześniej pręt. Będziesz musiał dokładnie zbadać całą jaskinię.

7 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
8 - Scotland - Latarnia morska | Rozdział 5 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl