Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska
Aktualizacja:
[Rozdział 5] Scotland - Latarnia morska
Po krótkiej i niezbyt interesującej scence przerywnikowej znajdziesz się na plaży, niedaleko latarni morskiej (#1). To właśnie tam w pierwszej kolejności powinieneś się udać. Niestety, okaże się, iż drzwi będą zamknięte (#2).
![]() | ![]() |
Wróć się teraz do schodów. Przy prawym posągu powinieneś odnaleźć żelazny pręt (Iron Bar; #1). Przedmiotem tym wypadałoby się zaopiekować. Możesz ponadto spróbować otworzyć nim drzwi, ale nic to nie da. Teraz zacznij przemieszczać się w stronę widocznej w oddali zniszczonej chatki (#2).
![]() | ![]() |
Wejdź do środka. Powinieneś odnaleźć tu sznur (Worn rope; #1), który trzeba będzie oczywiście podnieść. Jeśli chcesz, możesz się teraz rozejrzeć po wyspie. Odnajdziesz między innymi ciekawie wykonaną rozpadlinę (#2). Prędzej czy później, będziesz jednak musiał podejść do znajdujących się tu trzech gejzerów.
![]() | ![]() |
Spróbuj zbliżyć się do gejzerów, a powinieneś usłyszeć dodatkowy komentarz (#1). Zgodnie z podaną sugestią, zerknij do zebranych już wcześniej dokumentów. Będziesz musiał odnaleźć jeden z najwcześniej podniesionych przedmiotów - Desperate pirates. Przejdź na drugą stronę i zwróć szczególną uwagę na ukazany na screenie fragment (#2).
![]() | ![]() |
Obróć się teraz (stojąc przy gejzerach) w stronę przedstawionej na zdjęciu dużej skały (#1) i ruszaj przed siebie. Po drodze powinieneś minąć niewielki głaz (#2). Nie możesz się przy nim zatrzymać, gdyż całą procedurę musiałbyś zaczynać od początku.
![]() | ![]() |
Dotrzesz do innego głazu, przy którym Sherlock powinien się automatycznie zatrzymać (#1). Wysłuchaj kolejnego komentarza. Wciśnij teraz klawisz używania, tak aby odsłonić niewielkie wejście, prowadzące do podziemnej jaskini (#2). Będziemy się tam musieli teraz przedostać.
![]() | ![]() |
Skorzystaj teraz z metalowego prętu, a następnie liny, którą będziesz musiał przywiązać do drugiego głazu (#1). Główny bohater powinien zjechać po linie do podziemnej jaskini. Załączy się tu kolejna scenka przerywnikowa (#2). Sherlock nie będzie niestety mógł liczyć na pomoc Watsona. Utracisz też zdobyty wcześniej pręt. Będziesz musiał dokładnie zbadać całą jaskinię.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Tajemnicza księga
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Skarb
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Wnętrze latarni
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














