Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
Aktualizacja:
Ponownie sprawdź podłogę. Sherlock odnajdzie tu plamę oraz ślady prowadzące do dalszej części domu (#1). Wypadałoby zbadać gdzie one prowadzą. Pamiętaj o tym, że wszystkie tego typu wskazówki musisz badać. W przeciwnym przypadku nie będziesz mógł posunąć fabuły do przodu. Przy kolejnych drzwiach odnajdziesz plamę krwi (#2).
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi i wejdź do środka. Kolejny ważny ślad odnajdziesz przy lewej kurtynie (#1). Podobnie jak wcześniej, będziesz musiał wysłuchać komentarza Sherlocka. Ostatni ślad powinieneś odnaleźć przy przewróconym krześle (#2). Początkowo nie zwrócisz na to uwagi, tak więc musisz się pilnować. Zignoruj leżące tu ciało i skieruj się do przeciwległego wyjścia.
![]() | ![]() |
Spróbuj otworzyć znajdujące się tu drzwi (#1). Okaże się, iż ktoś skrywa się w środku. Niestety, nie będziesz się mógł teraz dowiedzieć, kto to jest. Zbadaj natomiast znajdującą się tu kolejną plamę krwi. Ostatni zestaw śladów odnajdziesz w tym korytarzu. Gra powinna dokonać zbliżenia. Będziesz musiał najechać na widoczne w tym miejscu odciski (#2). W tym momencie większość odcisków będzie już miał zbadanych, tak więc powinieneś skupić się na dokładniejszym zbadaniu każdego z pomieszczeń. Na początek wróć się do pomieszczenia z ciałem zabitego człowieka.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności radziłbym zająć się obejrzeniem wszystkich okolicznych przedmiotów - świecznika (#1), leżącego na stole cygara, obrazu oraz zawartości kominka (spalona notatka). Otwórz ponadto jedną z szafek, tak aby móc zabrać ze sobą butelkę szampana (Champagne; #2).
![]() | ![]() |
Dopiero teraz podejdź do leżącego na ziemi ciała (#1). Okaże się, iż jest to najprawdopodobniej ogrodnik. Ciało będziesz musiał dodatkowo zbadać, najeżdżając kursorem na jedną z dłoni. Po dokonaniu zbliżenia sprawdź palce (#2), a odnajdziesz dodatkowe ślady (brudu).
![]() | ![]() |
Wróć się do tylnego wyjścia, a następnie spróbuj udać się do znajdującego się obok pomieszczenia (#1). W pierwszej kolejności radziłbym przesunąć łóżko, klikając na ten obiekt. Zwróć również uwagę na znajdujące się na ziemi ślady stóp (#2).
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












