Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
Aktualizacja:
[Rozdział 4] New Orleans - Dzielnica portowa
Na początek załączy się oczywiście krótki filmik przerywnikowy (#1). Sherlock i Watson będą w pierwszej kolejności zmuszeni do pozyskania pewnej ilości gotówki, tak aby móc spokojnie kontynuować rozpoczęte śledztwo. Skieruj się więc w stronę prawej uliczki (#2). Jeśli chcesz, możesz się też oczywiście dokładniej rozejrzeć po okolicy.
Nowa lokacja na mapie: Port District
![]() | ![]() |
Spróbuj zbliżyć się do budynku, w którym siedzibę ma lokalny oddział banku (#1). Wejście jest niestety pilnowane przez mężczyznę z bronią (#2). W trakcie rozmowy dowiesz się od niego, iż właściciel banku zjawi się dopiero za parę dni. Osiłek nic więcej nie będzie ci jednak chciał powiedzieć.
![]() | ![]() |
Otwórz okno inwentarza i wybierz pieniądze (#1). Spróbuj przekupić stojącego tu wartownika, a skieruje cię on do niejakiego Champagne'a. Odwróć się i skieruj w stronę charakterystycznej bramy (#2), którą będziesz musiał otworzyć. Przed Tobą dość długa wędrówka, lecz na szczęście nie będziesz się mógł zgubić.
![]() | ![]() |
Zignoruj znajdującego się tu psa, gdyż w żaden sposób nie będzie cię mógł zranić. Skieruj się do ukazanej na pierwszym screenie bramy (#1). Będziesz musiał przejść przez niewielki magazyn. Idź dalej. Udaj się w stronę kolejnej dużej bramy (#2). Do pokonania masz drugi magazyn. Nie powinno ci to sprawić żadnych problemów.
![]() | ![]() |
Powinieneś w końcu dotrzeć do niewielkiego saloonu (#1). Do budynku nie możesz co prawda wejść, ale nie powinno cię to martwić. Idź dalej. Napotkasz tu niewielkie domki (#2). Zignoruj te budynki, trzymając się głównej ścieżki. Prowadzi ona bowiem do Twojego celu.
![]() | ![]() |
Docelowo powinieneś dotrzeć do większego budynku, który pilnowany jest przez dwa psy (#1). Powinieneś tu odnaleźć Champagne'a (#2), z którym należy oczywiście porozmawiać. Uwaga! Jeśli są tu same psy, to będzie to oznaczało, iż zapomniałeś przekupić gostka z bronią. Champagne również nie będzie zbyt rozmowny.
Nowa lokacja na mapie: Champagne's Hut
![]() | ![]() |
Po raz kolejny będziesz musiał skorzystać z pieniędzy. Champagne wyjawi ci kilka ciekawych rzeczy (#1), między innymi na temat statku, który pojawił się tu kilka dni wcześniej. Dowiesz się też, że będziesz musiał odszukać niejakiego Arnesona. Po zakończonej rozmowie zacznij wracać się w stronę miejsca, w którym rozpoczynałeś grę (#2).
Nowa lokacja na mapie: French Quarter
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














