Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Oto pełne rozwiązanie tej zagadki:

1) Przeciągnij kostkę 9 do pola numer 4 (#1)

2) Przeciągnij kostkę 3 do pola numer 1 (#2)

3) Przeciągnij kostkę 7 do pola numer 2 (#3)

4) Przeciągnij kostkę 8 do kostki 7

5) Przeciągnij kostkę 9 (z pola 4) do kostki 8 (#4)

6) Przeciągnij kostkę 1 do pola numer 4

7) Przeciągnij kostkę 5 do pola numer 3 (#5)

8) Przeciągnij kostkę 10 do kostki 9

9) Przeciągnij kostkę 4 do kostki 5

10) Przeciągnij kostkę 3 do kostki 4

11) Przeciągnij kostkę 2 do kostki 3

12) Przeciągnij kostkę 1 do pola numer 1

13) Przeciągnij kostkę 6 do pola numer 4 (#6)

Teraz możesz przystąpić do procesu formowania prawidłowego ciągu:

1) Przeciągaj kostki 1, 2, 3, 4 oraz 5 do środkowego pola (#7)

2) Przeciągnij kostkę 6 do środkowego pola

3) Przeciągnij kostki 8, 9 oraz 10 do pozostałych trzech pól (#8). Wybór pola nie odgrywa tu żadnej roli.

4) Uzupełnij ciąg, dodając do środkowego pola kostki 7, 8, 9, 10.

Będziesz mógł wejść do nowego pomieszczenia.

1 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
2 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
3 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
4 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
5 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
6 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
7 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Podejdź do znajdującej się tu studni i wciśnij domyślny klawisz akcji (#1) - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Podejdź do znajdującej się tu studni i wciśnij domyślny klawisz akcji (#1). Okazuje się, iż do środka wrzucono ludzkie ciało. Na ziemi powinieneś odnaleźć mały klucz (Key; #2), który trzeba będzie oczywiście odnaleźć. Wyjdź z pomieszczenia. Będziesz teraz musiał odnaleźć gabinet doktora Gygaxa (plakietka Dr. Gygax).

8 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wybierz z inwentarza nowo pozyskany klucz, a następnie użyj go, tak aby móc przedostać się do gabinetu (#1) - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wybierz z inwentarza nowo pozyskany klucz, a następnie użyj go, tak aby móc przedostać się do gabinetu (#1). Odnajdziesz tu wiele ciekawych przedmiotów, które wypadałoby zacząć zbierać/oglądać. Na biurku odnajdziesz list (Wilhem Burgers' letter to doctor Gygax; #2) oraz klucz (Classroom key). List warto oczywiście przeczytać, otwierając zakładkę dokumentów.

9 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
10 - Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2) | Rozdział 3 - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl