Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
Aktualizacja:
[Rozdział 4] New Orleans - Lucy
Po zakończeniu pierwszej scenki Sherlock i Watson pojawią się na ścieżce prowadzącej na przystań (#1). Okaże się niestety, iż jest tu dużo moskitów. Trzeba będzie coś na to zaradzić. Wróć się do pomieszczenia z trofeami i z postawionego tu drzewka zabierz jedną z cytryn (Lemon; #2). Z przedmiotem tym będziesz musiał wrócić się do Watsona. Użyj cytrynę na doktorze, dzięki czemu będziesz mógł przejść dalej.
![]() | ![]() |
Ruszaj przed siebie. Po drodze powinieneś natrafić na kolejne plamy krwi (#1). Wciśnij klawisz używania, tak aby dokonać zbliżenia. Wysłuchaj tego, co Sherlock ma tu do powiedzenia. Nie musisz natomiast nic zbierać. Ruszaj w stronę znajdującej się kawałek dalej przystani (#2).
![]() | ![]() |
Skieruj się na koniec mola. Odnajdziesz tu sznur, który trzeba będzie zbadać (#1). Wysłuchaj ostatniej już wskazówki. Po odzyskaniu kontroli nad Sherlockiem załącz mapę i wybierz kryjówkę Champagne'a. Jednocześnie naszym bohaterom uda się uciec przed ludziom szeryfa (#2), którzy powinni pojawić się w tej okolicy.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza butelkę szampana i podaruj ją Champagne'owi. W nagrodę otrzymasz dwa potrzebne do przedostania się na bagna przedmioty - deski (Planks; #1) oraz lampę naftową (Bullseye lantern). Teraz będziesz musiał wrócić się do punktu startu. Najprościej skorzystać z mapy. Skieruj się do pływającego domu uciech - Louisiana Nymph (#2).
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności będziesz musiał wejść do inwentarza. Połącz ze sobą zebrane w ogrodzie trzy gatunki kwiatów, w wyniku czego otrzymasz ładniejszy wizualnie bukiet (Bouquet of flowers;#1). Teraz spróbuj porozmawiać ze stojącą tu kobietą. Po chwili zjawi się Lucy (#2) i załączy się właściwa scenka przerywnikowa. Od Lucy dowiesz się więcej na temat jej kontaktów z Arnesonem, planów na przyszłość, wizyt Arnesona na bagnach oraz jego tajnej skrytki, którą z pewnością wcześniej już zauważyłeś. W celu jej otwarcia będziesz jednak musiał odnaleźć pewien sygnet. Otwórz mapę i wybierz posiadłość mężczyzny jako kolejny cel podróży.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Dzielnica portowa
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Pościg (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Francuska dzielnica (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Ukryte pomieszczenie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Lucy
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Zaginiony sygnet
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: New Orleans - Wizyta na bagnach
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 4
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










