Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff
Aktualizacja:
[Rozdział 3] Switzerland - Wolff
Teraz będziesz musiał wrócić się na wyżej położony poziom (trzymaj się lewej strony schodów jeśli masz problem z wykonaniem tej czynności) i porozmawiać z Beckerem (#1). Od niego również dowiesz się na temat profesora Schwartza. Idź do końca tego korytarza i skręć w prawo. Odnajdziesz tu drzwi (#2), które z wykorzystaniem zdobytego w gabinecie klucza będziesz mógł otworzyć.
![]() | ![]() |
Wejdź do środka. Będziesz tu musiał wykonać dwie czynności. Na początek przeczytaj list od profesora Herzoga (Letter from Professor Herzog; #1), a następnie podnieś sztuczną brodę (False beard; #2), która będzie ci potrzebna już za kilka minut. Wróć się teraz do gabinetu Gygaxa. Drogę powinieneś jeszcze pamiętać.
![]() | ![]() |
List mówił o pewnym anonimowym pacjencie. Wypadałoby się coś na jego temat dowiedzieć. Otwórz szufladę z dokumentami i wyciągnij nieopisaną teczkę (#1). Informacje na jej temat wyjątkowo pojawią się w oknie raportów, a nie dokumentów. Wejdź teraz do inwentarza i połącz sztuczną brodę z okularami (#2), dzięki czemu otrzymasz gotowe przebranie (Pr. Schwartz's Disguise). Przedmiot ten warto oczywiście od razu wybrać z inwentarza.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz do celi, w której przetrzymywany jest Wolff (to samo piętro) i spróbuj z nim porozmawiać (#1). Dowiesz się kilku ciekawych rzeczy. Najważniejsza będzie jednak lokalizacja dźwigni, dzięki którym odsłonisz tajne przejście. Będziesz je teraz musiał odnaleźć. Pierwsza dźwignia znajduje się niedaleko drzwi prowadzących do gabinetu Gygaxa (#2).
![]() | ![]() |
Wróć się do celi Wolffa. Drugą dźwignię odnajdziesz po lewej stronie (#1). Na koniec skieruj się do pomieszczenia ze studnią. Dźwignia będzie znajdowała się na lewo od drzwi (#2). Odsłoni się niedostępna wcześniej część korytarza. To właśnie tam musisz się teraz udać.
![]() | ![]() |
Ruszaj przed siebie. Po dotarciu do tajemniczego staruszka załączy się scenka z rozmowy (#1). Po kilku chwilach będziesz jednak musiał odgadnąć jego imię. Musisz tu wpisać LIGHT OF ABYSS (#2). W polskiej wersji gry wpisujemy ŚWIATŁO OTCHŁANI, polskie znaki wstukujemy na klawiaturze numerycznej, szczegóły opisano w instrukcji dołączonej do gry. Jeśli nie popełniłeś żadnych błędów, będziesz mógł wysłuchać ciekawej przepowiedni. Rozmowa to potrwa jeszcze co najmniej kilkanaście sekund.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Instytut Black Edelweiss
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Laboratorium (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - W przebraniu (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Zasłona dymna
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Gabinet doktora Gygaxa (3)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Ucieczka z instytutu
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 3
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












