Sherlock Holmes The Awakened 2006: Switzerland - Wolff

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

[Rozdział 3] Switzerland - Wolff

Teraz będziesz musiał wrócić się na wyżej położony poziom (trzymaj się lewej strony schodów jeśli masz problem z wykonaniem tej czynności) i porozmawiać z Beckerem (#1). Od niego również dowiesz się na temat profesora Schwartza. Idź do końca tego korytarza i skręć w prawo. Odnajdziesz tu drzwi (#2), które z wykorzystaniem zdobytego w gabinecie klucza będziesz mógł otworzyć.

1 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wejdź do środka - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wejdź do środka. Będziesz tu musiał wykonać dwie czynności. Na początek przeczytaj list od profesora Herzoga (Letter from Professor Herzog; #1), a następnie podnieś sztuczną brodę (False beard; #2), która będzie ci potrzebna już za kilka minut. Wróć się teraz do gabinetu Gygaxa. Drogę powinieneś jeszcze pamiętać.

2 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
List mówił o pewnym anonimowym pacjencie - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

List mówił o pewnym anonimowym pacjencie. Wypadałoby się coś na jego temat dowiedzieć. Otwórz szufladę z dokumentami i wyciągnij nieopisaną teczkę (#1). Informacje na jej temat wyjątkowo pojawią się w oknie raportów, a nie dokumentów. Wejdź teraz do inwentarza i połącz sztuczną brodę z okularami (#2), dzięki czemu otrzymasz gotowe przebranie (Pr. Schwartz's Disguise). Przedmiot ten warto oczywiście od razu wybrać z inwentarza.

3 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Udaj się teraz do celi, w której przetrzymywany jest Wolff (to samo piętro) i spróbuj z nim porozmawiać (#1) - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Udaj się teraz do celi, w której przetrzymywany jest Wolff (to samo piętro) i spróbuj z nim porozmawiać (#1). Dowiesz się kilku ciekawych rzeczy. Najważniejsza będzie jednak lokalizacja dźwigni, dzięki którym odsłonisz tajne przejście. Będziesz je teraz musiał odnaleźć. Pierwsza dźwignia znajduje się niedaleko drzwi prowadzących do gabinetu Gygaxa (#2).

4 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Wróć się do celi Wolffa - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Wróć się do celi Wolffa. Drugą dźwignię odnajdziesz po lewej stronie (#1). Na koniec skieruj się do pomieszczenia ze studnią. Dźwignia będzie znajdowała się na lewo od drzwi (#2). Odsłoni się niedostępna wcześniej część korytarza. To właśnie tam musisz się teraz udać.

5 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Ruszaj przed siebie - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Ruszaj przed siebie. Po dotarciu do tajemniczego staruszka załączy się scenka z rozmowy (#1). Po kilku chwilach będziesz jednak musiał odgadnąć jego imię. Musisz tu wpisać LIGHT OF ABYSS (#2). W polskiej wersji gry wpisujemy ŚWIATŁO OTCHŁANI, polskie znaki wstukujemy na klawiaturze numerycznej, szczegóły opisano w instrukcji dołączonej do gry. Jeśli nie popełniłeś żadnych błędów, będziesz mógł wysłuchać ciekawej przepowiedni. Rozmowa to potrwa jeszcze co najmniej kilkanaście sekund.

6 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
7 - Switzerland - Wolff | Rozdział 3 Sherlock Holmes Przebudzenie - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2010-11-28
12:16

zanonimizowany765642 Junior

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!

Komentarz: zanonimizowany765642
2009-11-01
01:09

zanonimizowany678639 Junior

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

Komentarz: zanonimizowany678639
2009-04-19
10:45

zanonimizowany486162 Konsul

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

Komentarz: zanonimizowany486162
2009-04-19
08:30

zanonimizowany634686 Junior

😃

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Komentarz: zanonimizowany634686
2008-12-15
18:48

zanonimizowany601228 Junior

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

Komentarz: zanonimizowany601228
2008-12-13
21:35

zanonimizowany600476 Junior

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

Komentarz: zanonimizowany600476
2008-08-06
07:40

zanonimizowany570717 Junior

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

Komentarz: zanonimizowany570717
2008-07-20
11:17

zanonimizowany565784 Junior

wystarszy wpisac " SZOP"

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-07-16
19:29

potrzebujacy Legionista

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Komentarz: potrzebujacy
2008-07-15
14:51

zanonimizowany565784 Junior

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

Komentarz: zanonimizowany565784
2008-02-13
14:39

zanonimizowany532934 Junior

pomocy, w jakiej kolejnosci wcisnac kamienie z kodem, w podziemiach magazynu nr.12. Z góry dziekujé

Komentarz: zanonimizowany532934
2008-02-13
11:53

zanonimizowany437617 Legend

. Otrzymawszy butelkę z resztkami trunku, Sherlock stwierdza, że napitek pędzony jest na rzepie i postanawia rozejrzeć się za jego autorami.
Udaje się zatem w uliczkę po prawej (za beczkami, na których ledwie dycha listonosz),

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-02-13
10:26

zanonimizowany532934 Junior

nie mogé wej w nieoswietlona alejké znajdujaca sie na prawo od listonosza prosze poratujcie mie juz trace cierpliwosc

Komentarz: zanonimizowany532934
2007-12-16
18:07

zanonimizowany484910 Junior

WYKONAŁEM CZYNNOŚCI JAK W PORADNIKU I NIE WIEM DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA MACHINA DO GÓRY SKORO ZEPCHNOŁEM TE DWIE DREWNIANE SKRZYNIE CZY TO TRZEBA POCZEKAĆ CZY ZROBIŁEM COŚ NIE TAK ?

Komentarz: zanonimizowany484910

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl