Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (2)
Aktualizacja:
Dotrzesz w końcu do niewielkiego drewnianego mostku (#1). Konstrukcja ta się za chwilę zawali, lecz mimo wszystko będziesz mógł przejść dalej. Powinieneś dotrzeć do zdecydowanie lepiej oświetlonej komnaty (#2). Sherlock doda od siebie, iż być może Watson mógłby go usłyszeć. Spróbuj wcisnąć klawisz używania. Niestety, na niewiele to się zda.
![]() | ![]() |
Otwórz okno inwentarza i wybierz z niego zebrany wcześniej lejek (Funnel). Spróbuj ponownie (#1). Tym razem załączy się scenka przerywnikowa. W nagrodę za wykonanie tej akcji otrzymasz zapałki, które już za kilka chwil będą ci potrzebne. Obróć się w drugą stronę (#2). Będziesz się musiał kawałek wrócić.
![]() | ![]() |
Jest tu bardzo ciemno, tak więc można się łatwo pomylić. Musisz skręcić w zupełnie nieoświetlony korytarz, a następnie jeszcze raz. Powinieneś tu zauważyć jakieś światło (#1). Wejdź do środka (#2). Na początek wysłuchaj krótkiego komentarza w wykonaniu Sherlocka.
![]() | ![]() |
Podnieś ludzkie kości (Bones; #1). Teraz musisz otworzyć okno inwentarza, a następnie połączyć ze sobą parę obiektów. Połącz flaszkę z rumem ze szmatami, które znalazłeś w skrzyni. Połącz teraz pokrytą rumem szmatę z jedną z kości. Na koniec wreszcie połącz powstałą pochodnię z zapałkami. Obiekt ten nie będziesz na szczęście musiał aktywować (#2). Pomoże ci on natomiast w zbadaniu sąsiednich pomieszczeń.
![]() | ![]() |
Wyjdź z tego pomieszczenia, ale od razu skręć w prawo. Znajduje się tu drugi nieoświetlony korytarz. Dojdziesz w końcu do ukazanego na screenie miejsca (#1). Nie będziesz niestety mógł przejść dalej. Na początek wejdź do inwentarza i połącz piersiówkę z prochem z pozostałymi szmatami. W rezultacie otrzymasz domowej roboty bombę (Bomb; #2).
![]() | ![]() |
Popatrz się teraz do góry. Bombę będziesz musiał w rzucać w ukazane na pierwszym screenie skały (#1). Będzie tu miała miejsce niewielka eksplozja. Najważniejsze jest jednak to, że bezpiecznie będziesz mógł przejść na drugą stronę (#2).
![]() | ![]() |
Po drodze natrafisz na kolejny szkielet. Tym razem będziesz musiał podnieść charakterystyczny czerwony pasek (Leather belt; #1). Ruszaj dalej. Dotrzesz w końcu do większego pomieszczenia (#2), w którym będziesz się musiał uporać z pewną łamigłówką.
![]() | ![]() |
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Baker Street - Tajemnicza księga
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Latarnia morska
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Jaskinie (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Skarb
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Wnętrze latarni
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - Ashmat (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (1)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Scotland - FINAŁ (2)
- Sherlock Holmes The Awakened 2006: Rozdział 5
- Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany565784 Junior
Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??
potrzebujacy Legionista
CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/
zanonimizowany565784 Junior
wystarszy wpisac " SZOP"
zanonimizowany570717 Junior
wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie
zanonimizowany600476 Junior
Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.
zanonimizowany601228 Junior
pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???
zanonimizowany634686 Junior
POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie
zanonimizowany486162 Konsul
A otworzyłaś ją nożykiem? ;)
zanonimizowany678639 Junior
DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC
zanonimizowany765642 Junior
w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














