Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

- Poza podstawowymi zadaniami które mamy do wykonania, w grze jest sporo zadań nie związanych z głównym wątkiem - Baldurs Gate II: Cienie Amn - opis lokacji - poradnik do gry

- Poza podstawowymi zadaniami które mamy do wykonania, w grze jest sporo zadań nie związanych z głównym wątkiem. Poza nimi jest również grupa zadań związanych z konkretnymi postaciami które przyłączamy do drużyny. Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie.

- Przez całą grę powinniśmy mieć w drużynie złodzieja który będzie nam potrzebny do rozbrajania pułapek i otwierania skrzyń.

- Przykazanie ogólne: nie atakujemy jako pierwsi (z bardzo małymi wyjątkami), zawsze czekamy aż nasi przeciwnicy zaatakują pierwsi.

- Mapę jest optymalnie zwiedzać zgodnie z kolejnością numerów lokacji wymienionych w poradniku.

- Numer mapy możemy odczytać w oknie dialogowym wciskając klawisz "X"

- Pamiętajcie iż magowie mogą nauczyć się tylko określonej ilości czarów na każdy poziom, dobierajcie uważnie czary których się uczycie. Aby zwiększyć liczbę czarów które magowie mogą się nauczyć wypijcie na czas nauki czarów miksturę podnoszącą inteligencję.

- Przez całą grę warto nosić ze sobą przynajmniej jeden drewniany kołek na wampiry.

- Dziękuję za pomoc Pero i Acid'owi

Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Informacje o Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

Autorzy : Tomasz Sznur Pyzioł, Wojciech Soulcatcher Antonowicz

Poradnik zawiera : strony: 86, ilustracje: 458 .

Opis lokacji

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Opis lokacji

Opis przedmiotów

Ostatnia aktualizacja : 15 września 2016, odwiedź Opis przedmiotów

Popularne strony w Baldur's Gate II: Cienie Amn - poradnik do gry

07.05.2001 22:40
zanonimizowany507
1
Junior

drugą część notatki Tombelthena, można otrzymać od jego potomka poszukującego w/w kryjówki. Zadanie to otrzymujemy grając główną postacią jako Łowca, po otrzymaniu we władanie chatkę Mereli (posada łowcy) - po wykonaniu zadania w ruinach świątyni. Kryjówka rzeczywiście znajduje się w zaznaczonym na mapie miejscu, ale aktywuje się dopiero podczas wykonywania zadania. W dodatku ma "kościaną" obstawę.

24.06.2001 12:32
odpowiedz
zanonimizowany889
1
Junior

Co zrobić gdy Edwin przemienia się w kobietę ??????????????????????
Znalazłem dla niego zwój nicości, on go zaczął studiować.
Po pewnym czasie mówi, że prawie go odczytał w całości.
Próbuje się zamienić w lisza ale mu się nie udaje. Przybiera postać kobiety.
To nie jest klątwa. Przywrócenie i zdjęcie klątwy nie działają.
Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!

20.10.2001 05:23
😊
odpowiedz
zanonimizowany2340
1
Junior

10 – Oberżysta – można od niego kupić Księgę Rytuałów którą potrzebujemy dla Vithala.

Wracamy do Vithala (11) który dzięki księdze będzie przechodził przez kolejne portale żywiołów (11), (12), (13) wchodząc do innych wymiarów po przedmioty.

w podmroku udało misię sprzedać pierścień ochrony przed żywiłakami za kilka milonów i kupić go za normalną cenę
gorgius ;))

12.03.2004 20:41
😒
odpowiedz
zanonimizowany153478
4
Centurion

mam pytanko! no bo tak wyszło jakoś ze wampizyca mi zabrała Ardhele i ja zamieniła w wampira;/ i musiałam ja zabic;/ a teraz mam jej ciało i nie wiem jak ja do zycia pozwrococ;/;/;/ i zgubilam gdzies latarnie ta ktora elfa trzeba dac;/;/ help!

12.03.2004 20:50
😊
odpowiedz
zanonimizowany59775
12
Senator

Jak chcecie odpowiedzi to piszcie tu:

12.03.2004 20:58
😜
odpowiedz
zanonimizowany73830
25
Senator

Co się stało że nagle Juniorzy zaczeli masowo odgrzebywać wątki sprzed 2 lat??

12.03.2004 20:59
odpowiedz
VinEze
121
Hasta la victoria siempre!

Soll - Bo oni wchodzą nie przez forum, tylko komenatrze do materiałów, które zostały z powrotem włączone do forum.

12.03.2004 21:01
odpowiedz
zanonimizowany59775
12
Senator

Soll -----> to nie wątek to komentarz do opisu przejścia gry, do materiału zamieszczonego w archiwach GOLa

12.04.2004 18:16
😜
odpowiedz
neo matrix
6
Legionista

gdzie znajdem oko tyra bo potrzebujem 2 te klejnoty lecz to jest w dodatku kto wie

29.09.2005 12:26
odpowiedz
Cainoor
202
Mów mi wuju

Czemu nie widać obrazka z mapą?
Chodzi o mape podziemi pod karczmą Pod Miedzianym Diademem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-29 12:29:38]

21.11.2005 11:28
odpowiedz
zanonimizowany257962
2
Junior

"Są one niedostępne gdy nie posiadamy konkretnej postaci w drużynie." <- Czy aby na pewno dotyczy to wszystkich questów? A ja zawsze myślałem, że takiego Valygara wystarczy zabić by dostać się do Kuli Sfer.

Ale co racja to racja - trzeba mieć przynajmniej jego ciało. ;)

13.03.2008 09:49
odpowiedz
zanonimizowany540349
1
Junior

jestem w Podmroku i tam mi sie akurat edwin zamienil sie w kobiete...nie rozumiem u jakiego oberżysty tamta ksiazeczke kupic... u drowa oberzysty?

13.03.2008 17:58
odpowiedz
zanonimizowany540349
1
Junior

ja juz sobie poradzilem z tymi zywiolakami... ale chodzi mi o odczarowanie Edwina... dalej jest kobieta :P

24.01.2010 13:33
😒
odpowiedz
imoen_tytus
1
Junior

mam mały problem utknęłam w twierdzy strarznika na poziomie 3 (walka z upiorami) nie wiem jak ich pokonac

24.01.2010 13:44
😁
odpowiedz
imoen_tytus
1
Junior

triox widze że masz problem

03.02.2010 20:22
👎
odpowiedz
tytus1
1
Junior

Jak dlugo gra się w baldurs gate 2 cienie amn?

21.09.2014 07:50
odpowiedz
zanonimizowany812566
62
Generał

tytus1--> Jeżeli chciałbyś robić tylko główny wątek to około 30 godzin, ale jak z zadaniami pobocznymi i dodatkiem to przejście zajmie ci ponad 100 godzin.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9089Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9088Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9087Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9086Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9085Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9084Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9083Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9082Baldur's Gate II: Cienie Amn - screen - 2002-02-04 - 9081