Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light 2 - poradnik do gry

Dying Light 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dying Light 2: Ważne wybory - lista wszystkich Dying Light 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Dying Light 2 zawiera listę wszystkich ważnych wyborów fabularnych i powiązanych z nimi głównych questów.

Ostatnia aktualizacja: 15 lutego 2022

Na tej stronie poradnika do gry Dying Light 2 znajduje się zestawienie ważnych wyborów podejmowanych w trakcie przechodzenia gry, a także powiązanych z nimi zadań, w których pojawiają się momenty podejmowania decyzji.

Informacje wstępne na temat wyborów

Najważniejsze informacje czym są ważne wybory w Dying Light 2 znajdziecie na osobnej stronie Wybory - czy są w grze - Dying Light 2: Ważne wybory - lista wszystkich - Dying Light 2 - poradnik do gry

Najważniejsze informacje czym są ważne wybory w Dying Light 2 znajdziecie na osobnej stronie Wybory - czy są w grze?. Dla przypomnienia większość istotnych wyborów podejmowanych jest pod presją czasu, przy czym nie jest to regułą. Sporym ułatwieniem jest to, że możecie spauzowac grę po to żeby na spokojnie przemyśleć decyzję.

Na poniższej liście wyborów pojawiają się siłą rzeczy pewne spojlery na temat możliwych wariantów zachowania. Wybory z listy staraliśmy się opisać w sposób maksymalnie skrócony i taki, który nie sugeruje co mogło wydarzyć się przed decyzją. Usunęliśmy też dokładne opisy wyborów powiązanych z głównymi zakończeniami gry - występują one zamiast tego jako Zakończenie 1 i Zakończenie 2.

Po więcej informacji na temat poszczególnych wyborów możecie zaglądać do naszej solucji oraz na kolejne strony tego rozdziału. Są tam też informacje o konsekwencjach podejmowanych decyzji oraz o tym jak ważne wybory mogą wpłynąć na dostępność niektórych questów.

Lista wyborów - główny wątek fabularny

Poniższe zestawienie dotyczy wyłącznie ważnych wyborów z questów głównej fabuły. Należy zaznaczyć, że niektóre główne zadania załączają się wyłącznie na bazie wcześniejszych decyzji fabularnych, np. udzielenia wsparcia konkretnej frakcji. Pierwszy tego typu podział to otrzymanie zadania Rewolucja lub W Mrok. Nie przejmujcie się jeśli niektórych zadań nie widzicie u siebie w dzienniku, bo zamiast nich mogliście dostać inne misje.

  1. Nalot - spotkać się z Aitorem czy Sophie?
  2. Wieża ciśnień - walczyć czy negocjować z Jackiem i Joe?
  3. Wieża ciśnień - której frakcji przekazać wieżę?
  4. Rewolucja - spełnić życzenie Alberto czy iść do centrum?
  5. Rewolucja / W mrok - pomóc Hakonowi czy nie?
  6. W mrok - pomóc Anderson czy nie?
  7. Nowy dom - powiedzieć, co stało się z Aitorem, czy skłamać?
  8. Witamy na pokładzie - pomóc Juanowi czy Mattowi?
  9. Audycja - przekazać kontrolę Juanowi czy Frankowi?
  10. Nocni biegacze - jak zachować się w sprawie Hakona?
  11. Przełom - pomóc Frankowi czy ścigać pojazd?
  12. Teraz albo nigdy - zaufać Pułkownikowi czy Mattowi?
  13. X13 - zakończenie 1 czy zakończenie 2?