Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Zbezczeszczona świątynia

1 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Milten, Wielki Mistrz Ognia [Thorniara - Forteca ] - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Milten, Wielki Mistrz Ognia [Thorniara - Forteca ]

Opis przejścia: Musisz dotrzeć do Daranisa, który przebywa w kanałach łączących dzielnicę bogaczy i dzielnicę świątynną. W tym celu wyjdź z fortecy i skieruj się na północ, w stronę dzielnicy bogaczy #1 (M12B, 25). Przejdź przez wyniszczoną przez nieumarłych wioskę i wybierz ścieżkę prowadzącą na dół #2 (M12B, 22).

2 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do kanałów #1 , zlokalizowanego pod mostem łączącym fortecę i dzielnicę bogaczy (M12B, 21) - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do kanałów #1 , zlokalizowanego pod mostem łączącym fortecę i dzielnicę bogaczy (M12B, 21). Tu kieruj się prosto. Daranisa odnajdziesz niedaleko zamkniętej bramki #2 . Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że do świątyni będziesz mógł dotrzeć przechodząc przez katakumby.

3 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Skorzystaj z odblokowanego przez Daranisa przejścia i ruszaj prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do wyjścia na powierzchnię #1 (M12B, 40) - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Skorzystaj z odblokowanego przez Daranisa przejścia i ruszaj prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do wyjścia na powierzchnię #1 (M12B, 40). Tu do zlikwidowania będzie grupka nieumarłych i tradycyjnie już powinieneś rozpocząć od rozprawienia się z poległym magiem. Po wyeliminowaniu wszystkich stworów rozejrzyj się za wejściem do piwnicy jednego z pobliskich domostw #2 (M12B, 41).

4 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po znalezieniu się w katakumbach porozmawiaj z przebywającym w tym miejscu Merdarionem #1 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po znalezieniu się w katakumbach porozmawiaj z przebywającym w tym miejscu Merdarionem #1 . Zniesie on dla Ciebie okoliczną barierę, a także dowiesz się, iż wymagane będzie pozbycie się szesnastu kultystów Beliara. Na pierwszego kultystę wpadniesz w kolejnym pomieszczeniu katakumb #2 . Podobnie jak w przypadku walk z innymi magami, pamiętaj o wykonywaniu częstych uskoków, dzięki czemu będziesz mógł unikać rzucanych przez nich zaklęć.

5 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Przystąp do eksploracji katakumb, zabezpieczając kolejne pomieszczenia - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Przystąp do eksploracji katakumb, zabezpieczając kolejne pomieszczenia. Pilnuj się w trakcie walk z większymi grupkami kultystów #1 , nie pozwalając im na zbyt częste rzucanie zaklęć. Po drodze warto zbadać jedno z północnych pomieszczeń #2 , w którym znajdują się dwie skrzynie ze skarbami.

6 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia katakumb skorzystaj ze schodów #1 celem przedostania się na górę (M12B, 42) - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia katakumb skorzystaj ze schodów #1 celem przedostania się na górę (M12B, 42). Tu do zlikwidowania będzie sześciu ostatnich kultystów . Rozgrywane w tej lokacji walki wymagają nieco specyficznego podejścia. Atakuj mianowicie wrogów stojących daleko od barier ochronnych #2 . Ignoruj natomiast przeciwników wycofujących się za bariery, bo nie będziesz mógł im nic wtedy zrobić. Quest dobiegnie końca w momencie rozprawienia się z ostatnim szesnastym kultystą.

Nagrody: Odblokowanie questu Amulet Śniącego, 2500 punktów doświadczenia, 1000 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Daranisem, 1500 punktów doświadczenia za odbycie rozmowy z Merdarionem, 365 lub 395 lub 428 lub 463 punkty doświadczenia za każdego zabitego nieumarłego, 395 punktów doświadczenia za każdego zabitego kultystę.

Amulet Śniącego

7 - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu wszystkich kultystów [Thorniara - Dzielnica świątynna ] - Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: automatycznie po zlikwidowaniu wszystkich kultystów [Thorniara - Dzielnica świątynna ]

Opis przejścia: Zaczekaj aż w świątyni zjawią się magowie z Tooshoo i zbliż się do nich #1 (M12B, 42) by z nimi porozmawiać. W trakcie rozmowy z Daranisem #2 dowiesz się, że w zniesieniu bariery otaczającej amulet będzie mógł Ci pomóc Merdarion , Ningal lub Milten . Ze swojej strony polecam wypełnić zadania dla wszystkich trzech magów i dopiero na sam koniec zadecydować z czyjej pomocy skorzystać w celu pozbycia się bariery. Jeżeli nie chcesz zajmować się zleceniami dla wszystkich magów, a jedynie jak najszybciej pozyskać amulet, wypełnij quest dla Ningala, który jest zdecydowanie najprostszy.