Arcania Gothic 4: Bagna (3)
Aktualizacja:
Poszukiwany kapelusz. Czeka nagroda!
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ]
Opis przejścia: W trakcie rozmowy z Vultusem (M7B, 4) zaoferuj pomoc w rozwiązaniu trapiącego go problemu #1 . Zostaniesz mianowicie wysłany na poszukiwania słomkowego kapelusza. W tym celu musisz opuścić Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na południe #2 (M7A, 5).
![]() | ![]() |
Uważaj, bo po znalezieniu się w obszarze z dużą ilością kładek (M7A, 6) zaatakowany zostaniesz przez grupki krwiopijców , os jeziornych i os błotnych #1 . Najtrudniejsze do pokonania będą osy błotne. Wykonuj częste przewroty, unikając w ten sposób ich jadu. Po rozprawieniu się ze wszystkimi potworami wybierz ścieżkę prowadzącą na zachód #2 (M7A, 7). Zachowaj ostrożność, bo po drodze możesz jeszcze wpaść na węże błotne oraz na topielców .
![]() | ![]() |
Po krótkiej wędrówce powinieneś dotrzeć do zejścia do południowej jaskini #1 (M7A, 8). Przygotuj sobie dobrą broń i udaj się w to miejsce. Od razu po zejściu na dół zostaniesz zaatakowany przez orki , topielców oraz jaszczury #2 . Wykonuj częste przewroty i zawsze skupiaj się na jednym celu, gdyż wszystkie potwory będą bardzo wytrzymałe. Rozważ też powrót na powierzchnię w sytuacji odniesienia poważniejszych obrażeń, gdyż nie wszyscy wrogowie powinni ruszyć Twoim śladem.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wrogów ruszaj na południe #1 . W kolejnej sali przebywa grupa potworów. W tym przypadku oprócz orków do pokonania będą też zębacze #2 - za wszelką cenę unikaj wszystkich ich ataków, także tych słabszych.
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do miejsca, w którym znajduje się słomkowy kapelusz musisz wybrać tunel prowadzący na północny-wschód #1 . Do zlikwidowania będzie tu ostatnia już grupa orków #2 . Co ciekawe, możliwe tu będzie zaatakowanie potworów z zaskoczenia. Pamiętaj o szybkim zlikwidowaniu szamana, zanim zdoła rzucić większą liczbę zaklęć.
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po pomieszczeniu, a na ziemi powinieneś odnaleźć słomkowy kapelusz #1 . Możesz już wyjść na powierzchnię i powrócić do Vultusa (M7B, 4) celem przekazania mu tego przedmiotu #2 . Zostaniesz teraz przez niego poproszony o wykorzystanie chramu żywiołów do sprowadzenia słonecznej pogody. Więcej informacji na temat tego wariantu odnajdziesz w opisie głównego questu Wóz albo przewóz.
Nagrody: Odblokowanie questu Chram żywiołów (o ile nie jest już aktywny), 350 sztuk złota , 1000 punktów doświadczenia, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego krwiopijcę, 62 punktów doświadczenia za każdą zabitą osę jeziorną, 98 punktów doświadczenia za każdą zabitą osę błotną, 137 punktów doświadczenia za każdego zabitego węża błotnego, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca, 116 punkty doświadczenia za każdego zabitego jaszczura, 116 punktów doświadczenia za każdego zabitego orka.
0
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Vultus, Kowal Magii [Bagna - Tooshoo ] - Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/489331468.jpg)










