Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zestawienia | Świat gry w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Zestawienia

Eliksiry i mikstury

Obiekt

Działanie

Bardzo silna mikstura lecznicza

+200 do zdrowia

Bardzo silna mikstura many

+200 do many

Bardzo silna mikstura wytrzymałości

+200 do wytrzymałości

Cierń w Sercu

+120 do regeneracji many przez 30 sekund, +15 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund, -15 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund

Djabło

+20 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +20 do regeneracji wytrzymałości przez 30 sekund, +2 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund

Eliksir berserkera

+100 do regeneracji wytrzymałości przez 30 sekund, +12 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund

Eliksir czarnej żółci

+140 do regeneracji many przez 30 sekund, +15 do umiejętności magicznej przez 60 sekund, -80 do pancerza przez 60 sekund

Eliksir kamiennej skóry

+50 do pancerza przez 60 sekund, +30 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund

Eliksir krzepy

+60 do pancerza przez 60 sekund, +50 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +8 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund

Eliksir męstwa

+60 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +40 do pancerza przez 60 sekund, +6 do umiejętności walki wręcz, walki dystansowej i umiejętności magicznej przez 60 sekund

Eliksir mocy tajemnej

+90 do regeneracji many przez 30 sekund, +9 do umiejętności magicznej przez 60 sekund

Eliksir oka nocy

widzenie w ciemnościach

Eliksir siedmiu wichrów

poruszanie się z ogromną prędkością przez 30 sekund

Eliksir sokolego oka

+60 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +50 do regeneracji many przez 30 sekund, +8 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund

Eliksir smolistych łez

+60 do regeneracji many przez 30 sekund, +6 do umiejętności magicznej przez 60 sekund, -20 do pancerza przez 60 sekund

Eliksir wirującej dłoni

spowolnienie upływu czasu na 10 sekund

Eliksir wojownika

+40 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +20 do pancerza przez 60 sekund, +3 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund

Eliksir z osy

+40 do regeneracji many przez 30 sekund, +6 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund, -5 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund

Eliksir żelaznej skorupy

+150 do pancerza przez 60 sekund, +80 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund

Esencja Nieśmiertelności

+300 do pancerza przez 60 sekund, +120 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, -8 do umiejętności walki wręcz i dystansowej przez 60 sekund, -8 do umiejętności magicznej przez 60 sekund

Krew Beliara

+180 do regeneracji many przez 30 sekund, +20 do umiejętności magicznej przez 60 sekund, -20 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, -150 do pancerza przez 60 sekund

Mikstura lecznicza

+100 do zdrowia

Mikstura many

+100 do many

Mikstura wytrzymałości

+100 do wytrzymałości

Nagła Śmierć

+140 do regeneracji many przez 30 sekund, +22 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund, -25 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, -40 do pancerza przez 60 sekund

Nektar Zdobywcy

+100 do regeneracji wytrzymałości przez 30 sekund, +18 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund, -100 do pancerza przez 60 sekund

Potężna mikstura lecznicza

+350 do zdrowia

Potężna mikstura many

+350 do many

Potężna mikstura wytrzymałości

+350 do wytrzymałości

Sekretna Pociecha Worgana

+30 do regeneracji many przez 30 sekund, +2 do umiejętności magicznej przez 60 sekund

Silna mikstura lecznicza

+140 do zdrowia

Silna mikstura many

+140 do many

Silna mikstura wytrzymałości

+140 do wytrzymałości

Silny eliksir krzepy

+120 do pancerza przez 60 sekund, +80 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +14 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund

Silny eliksir męstwa

+80 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +75 do pancerza przez 60 sekund, +12 do umiejętności walki wręcz, walki dystansowej i umiejętności magicznej przez 60 sekund

Silny eliksir mocy tajemnej

+140 do regeneracji many przez 30 sekund, +15 do umiejętności magicznej przez 60 sekund

Silny eliksir sokolego oka

+70 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +100 do regeneracji many przez 30 sekund, +18 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund

Słaba mikstura lecznicza

+60 do zdrowia

Słaba mikstura many

+60 do many

Słaba mikstura wytrzymałości

+60 do wytrzymałości

Słaby eliksir krzepy

+40 do regeneracji wytrzymałości przez 30 sekund, +5 do umiejętności walki wręcz przez 60 sekund

Słaby eliksir męstwa

+30 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +10 do pancerza przez 60 sekund, +2 do umiejętności walki wręcz, walki dystansowej i umiejętności magicznej przez 60 sekund

Słaby eliksir mocy tajemnej

+60 do regeneracji many przez 30 sekund, +4 do umiejętności magicznej przez 60 sekund

Słaby eliksir sokolego oka

+40 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +40 do regeneracji many przez 30 sekund, +3 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund

Specjał Almy

+30 do regeneracji zdrowia przez 20 sekund, +10 do pancerza przez 60 sekund

Stewarski ocet winny

+30 do regeneracji zdrowia przez 30 sekund, +2 do umiejętności walki dystansowej przez 60 sekund

Jedzenie i przybory lecznicze

Obiekt

Działanie

Bagienne strączki

+16 do zdrowia

Bakłażan

+13 do zdrowia

Batat

+17 do zdrowia

Borówki

+25 do zdrowia

Chleb

+7 do zdrowia

Czerwona papryka

+26 do zdrowia

Jabłko

+5 do zdrowia

Jabłko rubinowe

+12 do jedzenia

Jagody

+14 do zdrowia

Jedwabne opatrunki

+500 do zdrowia

Kiełbasa

+13 do zdrowia

Konopne opatrunki

+100 do zdrowia

Kwaśne jabłko

+10 do zdrowia

Marchew

+8 do zdrowia

Melon

+21 do zdrowia

Ogórek

+10 do zdrowia

Owoc z Feshyr

+5 do zdrowia

Papaja

+22 do zdrowia

Pieczone mięso pełzacza

+40 do zdrowia

Pikantny udziec

+25 do zdrowia

Płócienne opatrunki

+250 do zdrowia

Pomarańcza

+18 do zdrowia

Potrawka mięsna

+14 do zdrowia

Potrawka z chrząszcza

+50 do zdrowia

Ser

+26 do zdrowia

Smażone udka z kurczaka

+25 do zdrowia

Stek z cieniostwora

+30 do zdrowia

Suszony dorsz

+15 do zdrowia

Żółta papryka

+25 do zdrowia

Runa i zwoje magiczne

Drobna uwaga: Bardzo dobrym pomysłem jest przeciągnięcie co najmniej kilku run na pasek szybkiego uruchamiania, dzięki czemu łatwiej będzie można z nich skorzystać. Jest to szczególnie wskazane w przypadku runy tymczasowej przyśpieszającej ruchy głównego bohatera.

Runa

Miejsce pozyskiwania

Działanie

Runa amoku / furii

Skrzynia w zagrodzie przy Przepołowionej Dziewicy [Południowe Stewark]

Skrzynia w jaskiniach orków, w których szuka się Lestera [Bagna]

Zwiększenie potencjału ofensywnergo kosztem obrony

Runa czterech wichrów / siedmiu wichrów

Ciało wodza klanu Liściołowców [Feshyr]

W ofercie handlarza Ulfricha [Południowe Stewark]

Skrzynia na pokładzie wraku okrętu [Dżungla]

W ofercie Thora [Dżungla - Obóz uchodźców]

Szybsze przemieszczanie się

Runa szybkiej dłoni / wirującej dłoni

Zapomniany grób w jaskiniach na zachód od Czarnej Toni [Bagna]

Skrzynia w jaskiniach orków w miejscu gdzie przetrzymywany był Lester [Bagna]

W ofercie Jaba [Dżungla]

W ofercie Mari [Thorniara - Dzielnica bogaczy]

Skrzynia w północnej części fortec [Thorniara - Forteca]

Spowolnienie upływu czasu wokół głównego bohatera

Runa trzęsienia ziemi / wstrząsów

W ofercie handlarki Gundy [Północny Srebrowód - Krwawa Dolina lub Zamek Srebrowód]

W ofercie kombinatora Borrana [Bagna - Czarna Toń]

W ofercie Jaba [Dżungla]

W ofercie Thora [Dżungla - Obóz uchodźców]

Skrzynia w boskiej kuźni [Zagubiona świątynia]

W ofercie Rigo [Thorniara - Targowisko]

Zadawanie pobliskim wrogom obrażeń + szansa powalenia ich na ziemię

Drobna uwaga: Poszczególne zwoje o tej samej nazwie mogą nieznacznie różnić się od siebie właściwościami, jak na przykład zadawanymi obrażeniami czy ilością czasu na jaki dany przeciwnik jest spowalniany.

Zwój

Działanie

Błyskawica

Zadawanie obrażeń od błyskawic i sparaliżowanie celu na kilka sekund.

Błyskawica śmierci

Zadawanie obrażeń od błyskawic i sparaliżowanie celu na kilka sekund. Przeciwnik mający niewiele punktów zdrowia od razu ginie.

Burza cierpienia

Jednoczesne zadawanie obrażeń od błyskawic stojącym obok siebie przeciwnikom i przez kilka sekund.

Kula ognia

Jednoczesne zadawanie obrażeń od ognia kilku celom.

Lodowy bełt

Zadawanie obrażeń od lodu i znaczne spowolnienie celu na kilka sekund.

Morze ognia

Jednoczesne zadawanie obrażeń od ognia kilku celom i podpalanie miejsca ataku na kilka sekund. Przeciwnicy stojący w podpalonym obszarze nieustannie płoną.

Odrętwienie

Zadawanie obrażeń od lodu i zamrażania celu na kilka sekund.

Ognisty bełt

Zadawanie obrażeń od ognia oraz podpalanie przeciwnika na kilka dodatkowych sekund.

Pożoga

Jednoczesne zadawanie obrażeń od ognia kilku celom oraz podpalanie przeciwników na kilka dodatkowych sekund.

Przenikliwe zimno

Zadawanie obrażeń od lodu i znaczne spowalnianie celu na kilka sekund.

Szalejący płomień

Zadawanie obrażeń od ognia oraz podpalanie przeciwnika na kilka dodatkowych sekund.

Udręka

Zadawanie obrażeń od błyskawic i paraliżowanie celu na kilka sekund poprzez porażenie go prądem. Porażony cel jest mniej podatny na obrażenia.