Encyklopedia to fundament GOLa, który od +/- 10 lat mierzy się z tym, że Google często zamiast do niej linkować daje opowiedz na pytanie już po wpisaniu frazy w formie snippetu (np. premiera gry X - od razu dostaniesz odpowiedz od googla), a teraz doszło jeszcze AI w wyszukiwarce. Istotny jest też objaw newsyzacji internetu, dlatego wpis encyklopedyczny musi mieć więcej zmiennych informacji świadczących o świeżości (nowe shoty i video juz na wpisie, nagłowki, autorzy itp.).
Powiem Ci wprost, zostawienie encyklopedii w poprzedniej formie byłoby dla niej wyrokiem śmierci.
Ty chyba średnio pamiętasz, jakie zmiany wtedy były wprowadzane i ile czasu potem je poprawiano.
Część rzecz zostanie poprawiona, a inne zmienione na podstawie feedbacku.
Przeżyjmy to jeszcze raz:
https://www.gry-online.pl/newsroom/ruszylo-nowe-gry-onlinepl/komentarze/z710141#post0-11902054
"Strona poprzednio teraz jest szpecona przez te playery i banery śmieciowe na środku strony."
Jest jeszcze sporo bugów do naprawy.
BF6 jest za szybki na friendly fire, a suppresing tylko przeszkadza w grze nastawionej na fun i fragi.
Po co nam druga Arma Reforger?
BTW zwróć uwagę że wymieniłeś gry nastawione na co-op. W przypadku 2 pierwszych konsekwencje friendly fire są niewielkie, bo można praktycznie od razu "przyzwać" kolegą. W grze co-op nie boli również za barzdo utrata fraga przez friendly fire.
Za 4 zł, to były czasy. Dziś poszedłbym na rękę MS i dał nawet 8 zł.
Nowy patch to petarda. Możliwość przestawienia sterowania kamerą na WSAD + QE i regulacji prędkości.
Firmy które próbowały 'moderować dyskusję na temat ich własnej gry' przeważnie robiły sobie szkodę.
Tylko że prawdziwe Operation Flashpoint to Arma i powstają kolejne części, więc kiedyś robili i dalej robią.
Bez związku z tematem, tak sobie tylko sprawdzam czy mogę odpowiedzieć na 1 posta w wątku, nothing to see here.
Czemu codziennie? Niech oni rozwiążą problem, tak, żeby nie wracał.
Poza tym, to jak w hostage situtation, niech spełnią jedno "żądanie", które się naprawdę liczy w ramach negocjacji.
Tak będzie, core gier bez zmian, tylko poprawki mające ułatwić granie na współczesnych maszynach.
Cena to "5,99 USD i będą objęte ograniczoną czasowo zniżką 10%", zobaczymy jak przeliczą.
Korpo tak na to nie patrzy, poza tym to nie jest powrót do stanu sprzed COVID, to są nowe nurty - młode pokolenie gra w Robloxa, albo uwaza, że gry to cringe ;)
To było alter ego człowieka, który miał pisać krótkie newsy, o tematach, które GOL często olewał i mógł używać AI (ale stwierdził, że mu wcale nie pomaga). IMHO AI pisze dziś całkiem nieźle i powinno pisać newsy mimo ryzyka algorytmicznego, ale nie pisze.
Wspomniany autor dalej pisze na GOLu.
"Czy treści reklamowe czasem nie powstają z użyciem sztucznej inteligencji?".
Nie, ale wytyczne tych newsów są na tyle specyficzne, że mogą tworzyć takie wrażenie.
"weryfikujecie jakoś redaktorów na tej podstawie?"
Redaktorzy pilnują, żeby ludzie sobie za bardzo nie pomagali.
O tym:
https://en.wikipedia.org/wiki/2022%E2%80%932025_video_game_industry_layoffs
https://www.reddit.com/r/gamedev/comments/1hdb4pz/gaming_industry_has_been_in_a_slump_and_heres_why/
Polskich wydawców gier też już możesz policzyć na palcach jednej ręki, nie wspominając o oddziałach PL dużych growych korpo.
Wydajesz się Kompo dość powierzchownie orientować w tym jak działa współczesny internet, dlatego spróbuje co nieco wytłumaczyć.
1. Clickbaity - GOL jest pod tym względem konserwatywny w stosunku do reszty internetu jak na 2025 rok. Po co one w ogóle są internecie - odpowiedź: Google Discover, to ten feed co macie na telefonach z androidem.
Jakie on ma znaczenie możecie zapytać? Posłużę się nie GOLowymi danymi, ale mniej więcej realnymi - współczesny serwis często potrafi mieć 70% ruch z Google Discover. Taki serwis może wypracować np. 5 milionów odsłon w miesiąc z wyszukiwarki i 24 miliony odsłon z Discover na clickbaitach - o takiej skali zepsucia mówimy.
W clickbaitach i Discover liczą się głównie newsy więc w sumie recenzje czy inne typy treści mogłyby nie istnieć. Kiedyś duże znaczenia dla stron miał Facebook (sytuacje że 1 news wrzucony z hip hasełkiem robił gigantyczne odsłony, to było coś realnego), ale ten w pewnym momencie stwierdził, że nie chce się dzielić ruchem i teraz social media zabijają zasięgi postów, które wrzucają linki.
2. "teksty na siłę najeżone słowami kluczowymi pod pozycjonowanie"
Biorąc pod uwagę powyższy temat Discover i nowe trendy jak Ai, to tzw. keywordstuffing jest zjawiskiem bardziej z 2015 roku.
3. "przeciągnięte bezsensem, by wydłużyć czas spędzony na stronie"
Jeśli gdzieś tekst jest wydłużany, to winy upatrywałbym w wymaganiach technicznych wyświetlania reklam.
4. "ciągłe błędy merytoryczne, ortograficzne, gramatyczne, stylistyczne" vs "Nie zdziwię się, jeśli duża część tekstów powstaje przy użyciu AI" - w sumie wybierze jedno? AI nie pisze na GOLu. Opór przed stosowaniem AI w serwisach nie wynika z jakiś górnolotnych myśli, tylko z prostego powodu - jedna aktualizacja algorytmów Google, która uzna takie treści za śmieci może zabić serwis. Ciekawy zjawiskiem jest również, to że wielu ludzi nie chce nawet odrobinę korzystać z pomocy AI przy tworzeniu treści.
Mogło być gorzej, mogli wybrać Gal Gadot, która w pierwszym odcinku plądrowałaby zaginiony skarb Palestyny.
Wkrótce powinniśmy opublikować więcej informacji na ten temat (co wysłano, do kogo i jakie efekty).
Generalnie masz rację, że już późno, wymówek dawać nie będę.
Skoro poruszyłeś ten temat. Szef newsroomu (Jiker) kontaktuje się często z devami w sprawie cen, bywa, że takie wiadomości zostają po prostu bez odpowiedzi.
Ja otrzymałem np. od twórców Door Kickers 2 mail, że cena została obniżona "in line with the euro zone" (czyli 103 zł) - jak tłumaczyłem, że to wciąż odstaje od możliwości polskiego odbiorcy, to już zostałem zlany. Pamiętam też przypadek gdzie dev odpisał mniej więcej "nie, dzięki, wytyczne Steam są dla nas ważniejsze", przy czym to było już z rok temu i nie pamiętam dokładnych słów.
Czy można zrobić więcej? Myślę, że tak, ale czas pokaże, czy uda się coś zorganizować w tym temacie.
Tynwar---> jeśli dobrze zrozumiałem, to chodzi ci o to co jest teraz testowane na https://www.gamepressure.com/ ? Daj znać czy tam wyszukiwarka jest ok.
Slitherine ma Broken Arrow więc inwestycja w Play of Battle byłaby nieco dziwną decyzją.
Microprose ma Regiments, Play of Battle może nawet by pasowało gdyby miało mieć multi, którego Regi brakuje - no ale nie ma.
Nawet jakbyśmy wymieniali JSOWy za Iskandery nad Kaliningradem, to nie oznacza to automatycznej aktywacji artykułu 5. i klasycznej wojny.
A ja to inaczej widzę, The Division może zdychać, ale życzę jak najlepiej Massive Entertainment i liczę, że silnik Snowdrop będzie rozwijany.
P.S Byłem przekonany, że to DM pisał ten tekst, bo miałego go za największego fanb... fana Division.
Bo robienie open worldów jest kosztowniejsze i trwa dłużej. W czasie jak CDP robi jednego open worlda, Japończycy spuszczą trzy Yakuzy z obszarem dzielnicy napakowane fabułą i aktywnościami.
Meh, tu chodzi tylko o zarabianie kasy.
Core userom sprzedano wizję "dorosłego tactical shootera", mimo problemów gra wypaliła. Przyszedł czas na cash in na konsolach, ale tam są pewne restrykcje co do treści*, plus istnieje taka retro konsola jak Xbox Series S, więc podjęto takie, a nie inne decyzje, bo nie opłaca się rozwijać buildów PC i konsolowych osobno.
Fani płaczą, ciężarówki z kasą parkują pod siedzibą Void.
Aha, do tego Void to Void, więc bugów od cholery, 1 krok do przodu - 5 kroków wstecz.
*nie można mieć zdjęć małych dziewczynek w misjach o pedofilach więc zmienili na lalki. Problem w tym, że ta gra uwielbia misje o pedofilach i ich jaskiniach.
Co-op nie jest problemem, nawet jedynkę można było grać co-op. Po prostu musi on być dodatkiem, a nie fundamentem.
'Dobre AI', brzmi łatwo, jak ktoś to zrobi to chyba Nobla dostanie.
Piękny AI slop wysrałeś.
"Natknąć się możemy na wrogie odrzutowce takie jak MiG-23 i Su-25. Chociaż są one przeznaczone do szturmów naziemnych nie oznacza to, że nie chcą zestrzeliwać celów w powietrzu, kiedy tylko mogą. W sumie to nawet zagrożenia naziemne nie są dla nas bułką z masłem, bo posiadają szeroką gamę uzbrojenia przeciwlotniczego skierowaną przeciwko nam." ---->
Tak po prawdzie, to tam nawet samolotów chyba nie było, a już na pewno nie ma ich wylistowanych w instrukcji. EDIT: poprawka, dodano je w Philippine Islands & Antarctica Scenario Disk.
Nie no, te co wrzucają syf, to akurat zarabiają i jeszcze jakiś czas powinny mieć się dobrze.
Remake to nie do końca tak, bo gra jest bardziej 'inspirowana', ale chodzi ci o Task Force Admiral.
https://store.steampowered.com/app/1281220/Task_Force_Admiral__Vol1_American_Carrier_Battles/?l=polish
Poza tym powstaje Combat Pilot:
https://store.steampowered.com/app/2761800/COMBAT_PILOT_CARRIER_QUALIFICATION/
Latało się na Hornecie za nim Supercarrier był w sprzedaży, przesadzasz. Poza tym Finlandia nie ma lotniskowców.
Zawsze mówię, że Hornet - podstawy przystępne, potem można ogarniać walkę powietrzną. Wiedze wyniesioną z Horneta łatwo przerzucić na pozostałe amerykańskie samoloty.
Tomcat jest ciężki w pilotażu, ale reszta jest zgamifikowany przez AI Jester, więc w sumie też przystępny się robi na swój sposób.
Akurat w przypadku Minecrafta, to może wyjść na plus, bo wygenerowany youtuber nie zmolestuje nieletnich.
Że po 15 minutach gry mi freezowała komputer. Okazało się, że musze zrobić underclocking karty graficznej (GTX 970).
https://www.gog.com/forum/the_witcher_3_wild_hunt/crashfreeze_all_random/page3
To, co mnie uderzyło przy ogrywaniu C&C 1, to że gra jest dziś dość prosta, przynajmniej kampania GDI.
robertoV---> a fakty są takie, że wielu autorów ciężko przekonać, żeby zrobili podstawową korektę ChatemGPT.
To "udowadnianie" brzmi jak jakieś polowanie na czarownice XXI wieku.
Mi się podoba co teraz Elite robi, obudzili się z dodawaniem nowych statków i dodawaniem nowych mechanik.
Wbrew temu co twierdzą ludzie, GOL nigdy nie szedł z prądem czy pod prąd, tylko po prostu szedł.
"Ta recenzja opisuje praktycznie każdą ostatnią dużą część AC"
Mirage było małe? Bo dostało 5.5/10.
Ta strona wygląda imponująco, może znajdziesz tam to czego szukasz :D
https://www.gamepressure.com/games/release-dates/
https://www.gamepressure.com/games/all/
:D
Przed Melonem było spoko, teraz jak nie płacisz to nie istniejesz, chyba że spamujesz politczne wysrywy - przynajmniej w przypadku mniejszych kont ;)
Dzięki, nie wiedziałem, którym tematem z dupy się dziś martwić, tym czy potencjalnym ryzykiem, że córka Shreka może być lesbijką.
Dobre demat były przed festem - Deliver at all cost, Task Force Admiral i Solasta 2.
Sam fest jak wystartował to przypomina Steam Trash Fest.
Całość jest za darmo, jak inaczej zachęcić do instalacji chińskiego softu, który zbrickuje Ci komputer w momencie inwazji Chin na Tajwan.
"17 tys grających na steam i powiedzmy drugie tyle na innych platformach to porażka"
W takim razie ten Indiana Jones, Gra Roku 2024 z peakiem 12,138 ma przesrane.
Nikt ci przyklaskiwać nie każe, ale lepiej też nie wchodzić w skrajności i się Ange Ushiromiyaować pisząc pod wpisem gry 'Oceniam na 1 mimo że nie grałem w ten syf i nikty się tego nie tkne nawet jakby rozdawali za darmo', bo to sygnał, że czas wyłączyć internet, wyjść i zaczerpnąć trochę smogu.
Myślę że zaoranie gier single i RPG na rzecz tworzenia wyłącznie chińskich hero shooterów live-service rozwiąże problem lubienia/nie lubienia KCD2, Skyrima, SWO czy Avowed oraz graczy kłócących się o te gry. Build for China.
HETRIX22---> Kojarzę cię i jesteś chyba rozsądnym gościem, więc odnosę się tu do tego "biznesowego spojrzenia".
"W ogóle by mnie nie zdziwiło jakby recenzja i ocena były specjalnie napisane w taki sposób, żeby wkurzyć graczy, żeby nabijali wyświetlenia"
Biorąc pod uwage, że odbiór tej gry jest różny (w reckach branżowych jak i na Steamie) to autor, (lub jego szef) musiałby być jasnowidzem, żeby coś takiego zaplanować. Polecam ci kiedyś spróbować napisać recenzję pod embargo, gdzie kompletnie nie wiesz czy "to że gra jest dobra, jest tylko w twojej głowie i zostaniesz zmiażdzony w godzinie puszczenia recki". Mieliśmy kiedyś jednego krytyka naszych recenzji na forum (miedzy innymi mojej recenzji Xcom Remake), który ostatecznie dostał szanse napisania tekstu, dał 9.5/10 Rome Total War 2, reszta jest historią.
Gdyby recenzja tej gry była negatywna, to wyświetlenia byłby prawdopodobnie takie same lub lepsze, bo wzmacniałaby dominujący obecnie nastrój w stosunku do tej gry w Polsce. Negatywna opinia Rysława jest przecież chętnie linkowana w różnych miejscach, więc możnaby uzyskać takie sam efekt, a linkowanie wzmacnia algorytmy google.
Przecieniane jest też tutaj znaczenie recenzji dla wyświetleń, biorąc pod uwagę koszt powstania takiego tekstu, to recenzje nie są tak korzystną formą, jak mogłoby się wydawać. Gdyby ta recenzja była negatywna, a do pakietu możnaby dorzucić jeszcze z 5 newsów o negatywnym odbiorze i opiniach znanych internautów (np. news "Rysław krytykuje Avowed, zwraca uwagę na martwy świat i porównuje grę do słynnego sketchu Monthy Pythona" mógłby zrobić lepsze wyświetlenia niż recenzja), to "biznesowo" jak i wizerunkowo błyoby pewnie perfekcyjnym ruchem.
"czy któryś samolot myśliwski miał więcej katastrof w czasie pokoju?"
Jako że pytasz bardzo ogólnie, to F-104 Starfighter pozdrawia. 292 katastrofy, 116 pilotów martwych i to ograniczając do służby w Luftwaffe.
https://www.916-starfighter.de/GAF_crashes.htm
Gra potrafi odrzucić na starcie swoim turowym systemem walki w stylu "game designer se wymyślił ikonki", ale im dalej w las tym bardziej zarządzanie zasobami, historia i atmosfera oraz nowe wydarzenia potrafią przechylić szalę w stronę pozytywnego doświadczenia.
IMHO w ED coś się sypie na linii brytyjski władca - tania siła robocza w Moskiwe.
Po akcji z Razbam, devem który właściwie trzymał ten produkt przy życiu wypełniając plan wydawniczy Harrierem, M2000 i MiGiem-19, kiedy ED nie miało nic, moje zaufanie jest na najniższym poziomie w historii.
Więcej, najbardziej boli mnie odejście utalentowanych twórców damowych misji, jak np. gość co pracował nad Pretense.
Nah, widziałem destrukcję UE4 w Mechwarrior 5 Mercs, nie zmyło to wrażenia po 'multi 50+ graczy shooterach', gdzie czołgi przenikają przez płoty.
Reforger jest pod tym względem odświeżający, a jeszcze destrukcji budynków i drzew na wersji live nie dali.
"Sam silnik UE4 w swoich prezentacjach pokazuje systemy zniszczeń. Po prostu twórcy są leniwi i tyle."
Myślę, że w większości przypadków byli po prostu ostrożni, biorąc pod uwage wydajność takiego Squad przez długi czas, to mogło ich zabić.
Ok, nowe Delta Force na UE5 ma destrukcję, przyznaje. Co do UE4 zdanie podtrzymuje.
"jak wygląda latanie helikopterami i jazda czołgami itp. Jest tak samo jak w BF4 czy bardziej jak w microsoft flight simulator gdzie trzeba 20 minut aby uruchomić maszynę zdolną do lotu".
Czołgi są tylko na serwerach z modami, podstawowa gra ma max BTR-70.
Śmigłowce idzie łatwo ogarnąc na padzie, start i lecisz. Nie są przesadnie responsywne, ale to też nie symulator.
Pojazdy obsługuje załoga - strzelec, kierowca, dowódca.
Serwer są pełne i na większości z nich, w godzinach szczytu, czeka 20-50 osób w kolejce.
Wysoki.
Możesz nie komunikować się przez VOIP w grze, ale jest duże prawdopodobieństwo, że nie będziesz wiedział co i gdzie się dzieje, a twój wpływ na wydarzenia będzie znikomy.
Mimo to ludzie wydają kasę i to odpalają.
To co piszesz o exploitach i uprzykrzaniu gry też jest istotne, bo mam wrażenie, że nawet jak te wspaniałe gameplay loopy Star Citizena zaczną działać, to problemy z balansem, gankowanie, kolejne zmiany i inne cuda zaorają rozgrywkę, trochę jak w Naval Action.
DoOoM---> w treści pisze "Sporo broni, zwłaszcza unikalnych, nie ma jeszcze opisów osadzających je w świecie gry (tzw. flavor text)".
Nie powinnieneś się wypowiadać na temat newsów, których nie przeczytałeś ze zrozumieniem.
Rzeczy, które wymieniłeś, to głównie typy contentu, i mogę potwierdzić, że wspomniane cykle będą kontynuowane w 2025.
Co do wywiadów,
„Mam nadzieję, że komentowanie pod kartą z grą nie zniknie.”
Nie zniknie.
Cały segment związany z encyklopedią dla użytkowników jest do usprawnienia; tam tkwi duży potencjał.
Wszystkiego dobrego.
eJay---> U mnie w trybie kariery albo mnie stawiają tak do hangaru, że nie idzie wykręcić, albo prowadzą w brzozy. Muszę często robić skip taxi :(
System pobierania rzeczywistego ruchu statków też piękny, promy morskie pływają po Sekwanie i atakują wieżę Eiffla.
Musisz zaktualizować software TrackIR (tam jest taki komunikat game update), wtedy zadziała z automatu.
W opcjach sterowania ---> Power Managment --> Throttle --> Throttle Axis 1 i 2, klikasz koło zębate "set inverted axis".
Sorry, że nie wiem jak jest w wersji PL. Generalnie na padze może być z tym podobnie, buszuj za inverted.
Wypadałoby żeby AI reagowało na pojazdy, anomalie też. Blokowanie się na obietkach. Może jakiś model zniszczeń?
Poza tym przy większej prędkości poruszania nie wszystkie tekstury muszą nadążyć z ładowaniem :D
"Czekam na mod z jakimś pojazdem"
To Unreal wiec nie powinno być problemów, gorzej z sensem :D
Bagry widać.
Poleciałbym do ciebie, ale mi się tekstury w kabinie nie załadowały.
Mogę wytyczyć pre-ustawioną ścieżkę patrolu dla samolotu Ctrl + prawy myszy, ale mi chodzi ustawianie misji z Command Modern Operations -
Tworzysz najpierw zadanie np. AWACS patrol, przydzielsza 3 E-2 Hawkey plus eskorte 6 Tomcatów. Nastepnie gra sama pilnuje żeby "na stacji" zawsze był Hawkey z eskorta, kolejne maszyny się wymieniają w cyklu.
Jeśli chodziło ci o przypisywanie roli do jednostki np. ASW itp. to cytując z instrukcji:
The buttons on the left indicate the units selected role
0 Disclaimer: This is particular feature is heavily Work-in-Progress, so it’s largely
non-functional.
1. Nie ma dogfight AI, zostało wyłączone bo były bugi.
Musisz mikrować. Co znacza np. wybieranie typu broni z dolnego panelu, czasami przytrzymanie ctrl żeby odpalili salwę, a nie pojedyńczy pocisk. Rozkaz cease fire powinnien sprawić, że przestaną smarować radarem. Chaff/Flare odpalane jest automatycznie, ale warto kliknąc ręcznie w razie potrzeby.
2. To akurat by się zgadzało, Phoenixy Mk 47 na Tomcatach A nadają się głównie na bombowce. W DCS jest podobnie.
3 i 4. Ręcznie z użyciem 4 przycisku myszy do skakania w obrębie formacji plus spowolnienie czasu. "skrzydłowy też kopiuje i zamiast np. 2 AIM 7 w jeden cel idą 4" też tego doświadczyłem.
Ładnie.
Jakbyś szukał scenariusza, w którym zrobiono coś więcej niż tylko umieszczono jednostki na mapie, bez żadnych wyzwalaczy, to polecam ci mój :P
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3364556087&searchtext=
War on the Sea i Ultimate Admiral: Dreadnoughts
https://store.steampowered.com/app/1280780/War_on_the_Sea/
https://store.steampowered.com/app/1069660/Ultimate_Admiral_Dreadnoughts/
Wybacz Blurek, autor pisze z alternatywnej rzeczywistości gdzie Harambe przeżył, a CS 2 oznacza Cities Skylines zamiast Countera. Zaraz poprawimy.
Jest tak jak napisał Łosiu na początku roku - przygotowano szereg pomysłów rozwoju. Cześć tych pomysłów będzie realizowana w ramach modernizacji strony.
Do MW5 Mercs był sprawnie zrobiony mod, więc jest duża szansa że pojawi się i do Clans. Trzeba jednak pamiętać, że gra jest bardziej wymagająca przez UE5.
"Firma, która zatrudnia ponad 450 osób i prezesi siedzą na milionach, tak gwoli ścisłości."
Nie zapominaj o czołgu, to studio ma T-72 w garażu :D
Bukary--> Ta wypowiedź padła z tego co pamiętam w 2019 roku po jakieś strzelaninie. To, że piszesz "wypowiada wojnę" + "Wreszcie!" sugeruje mi, że złapałeś się na social mediowe podkręcanie kampanii.
Skoro wypowiedział im wojnę w 2019 roku to z marnym skutkiem, oczywiście może spróbować jeszcze raz, ale u niego to się pewnie zmienia co 3 miesiące.
20 mln zł na strategię wydaje się bardzo dużą kwotą.
Wziąłbym ten projekt, zredukował kadrę do jednego zajawionego tematem dewelopera z "Europy Wschodniej" + 2-4 freelancerów i pewnie by wyszła lepsza gra. No ale nie mógłbym wtedy kasy z giełdy wyciągnąć, bo wszystko skupiałoby się na dostarczeniu dobrej gry, a nie pump it a potem dump it przed premierą.
Zapomniałem, że istnieje coś takiego jak AC: Mirage :D Musiałem encyklopedie odpalić, żeby sobie przypomnieć kiedy to popełniono.
Byku, ale Breakpoint dostał 5/10 https://www.gry-online.pl/recenzje/recenzja-gry-ghost-recon-breakpoint-przy-anthem-bawilem-sie-lepie/zb350c
Jak szukasz czegoś podobnego to:
https://store.steampowered.com/app/500190/Firefight/ (to akurat klon CC)
https://store.steampowered.com/app/400750/Call_to_Arms__Gates_of_Hell_Ostfront/ (bardziej jak Men of War na poważnie, wizualnie super, nie ma niestety morale)
Dowolne Combat Mission albo GravitTeam Tactics https://store.steampowered.com/app/312980/Graviteam_Tactics_MiusFront/
Wiesz Targo, staram się na to patrzeć w miarę obiektywnie. CC5 samo w sobie było dość przeciętne, mody to mody, a trzeba przyznać, że skoko mieczy CC2 a CC3 od strony projektu, oprawy był znaczny.
Co nie zmienia faktu że GJS w multi to jedno z topowych doświadczeń gamingowych.
Cóż ci mogę powiedzieć, można i ludzie łączą podobnie https://x.com/TheTacticalBrit/status/1836116916806783077?t=PlvHrZ1or8tjZYtY8YBUSw&s=19
Nie zabrania, ale przeważnie jak używają AI, to mają wyrąbane na takie rzeczy.
Mi się ten concept art skojarzył z nadmorskimi lokacjami z World in Conflict, Marsylia itp.
Jakby to było AI, to by nie dało się zidentyfikować śmigłowców Apache po lewej czy niszczycieli Arleigh Burke na wodzie.
W filmie Eternal Sunshine of the Spotless Mind głowny bohater kasuje swoje wspomnienia, po to żeby zapomnieć, że oglądał AvP.
"ruszyć na peron, gdzie stoisz wraz z setką Niemców".
Studio chyba testuje czy ChatGPT jest w stanie napisać scenariusz z najbardziej ogólnych promptów.
Z perspektywy czasu, Gonciarz gadający o majteczkach catwomen i rozpinaniu jej zamka (0:46) jest creepy https://tvgry.pl/wideo.asp?ID=2000
Nie wiem jak z gamingiem, ale gwarantuje ci że nawet w 2099 nie odpowiesz na piewszego posta na GOLu.
Przeprowadzę się do Warszawy, botoks jakiś wstrzyknę i będzie.
Haha dzięki :D Nie jestem naczelnym, Maciej Pawlikowski jest naczelnym.
Jakbym był naczelnym, to byś cały sajt miał ArmĄ wytapetowany.
Tak z głowy:
- Duża armata, duże pociski, mniej amunicji;
- rozwój czołgów podstawowych typu T-44/54/62, które wyparły cięzkie IS-3 i T-10M. Nie potrzebowałeś armaty 180 mm żeby to zniszczyć;
- doktryna użycia broni jądrowej, ciezkie czołgi nie były priorytetem;
- rozwój przeciwpancernych pocisków kierowanych. Masz super czołg który można bez problemu zniszczyć z jeepa wyposażonego w SS.11 czy 9M14.
"wierzę że jak ktoś robi coś co uwielbia i robi to dla ludzi to kasa przyjdzie".
Powiedz to arhn.eu.
Tak btw. jeśli robisz coś w necie, to jest duża szansa, że algorytmy cię zajadą za nim człowiek zobaczy content.
Nigdzie nie twierdzę, że to nowość. Szukanie informacji o takich deweloperach jest co raz bardziej frustrujące, a nie każdy chce wspierać gamedev z tego regionu albo naciąć się na kolejne The Day Before.
"Wiadomo, że na GOLu zamiast pisać o obiecujących nowych grach lub w ogóle o grach , to lepiej wysmarzyć kilka artykułów-reklam :p"
Od artykułów promocyjnych jest osobny zespół. O Alkahest news powstaje.
Jeden z "cypryjskich" devów reagujący na pytanie czy trailer jest in-game -->
Pracownicy nie mogą wygrać nagród z ruletki, ale typować sobie mogą.
Zrobiłem coś czego tobie najpewniej nie chciało się zrobić mianowicie odpaliłem grę w jezyku rosyjkim, którego według ciebie nie ma. Jedna z kilkunastu recenzji na Steamie to " A deweloperzy poszli w politykę, wieszając ukraińskie flagi".
Tak się manipuluje i coś tam, coś tam.
DeltiX---> Dzięki, celem jest żeby takich treści było więcej. Minimalnym wkładem w ten kierunek jest właśnie zostawienie komentrza.
Ilość newsów, które określasz jako 'urban legends z Reddita' została na głównym GOLu mocno ograniczona, czas pokaże czy była to dobra decyzja.
"W takim razie dopytam może czy będzie jakaś możliwa lepsza kategoryzacja...".
Myślę, że tak.
Generalnie jest zwolennikiem kategorii na forum tak zrobionej jak kategoria Cooldown.pl - domyślnie ignorowana lub do łatwego wyłączenia.
Ostatecznie zmiany, jeśli wejdą, to pewnie z nowym GOLem.
Na razie zobowiązaliśmy się do wcześniejszego ogarnięcia widoczności promocji na forum.
W tym wątku nie żartuję.
Zdarza się, że tematy, które pojawiły się na serwisach Futurebeat, Cooldown, Filmomaniak poruszane są też na głównym GOL - ale są napisane od zera przez inną osobę, jest to bardzo mały % przypadków, ale zdarza się.
Może ci się to wydać śmieszne, ponieważ patrzysz z perspektywy użytkownika forum, które jest punktem wspólnym, z racji komentarzy.
Growa to teraz już w dużym % IGN https://www.gamesindustry.biz/ign-entertainment-acquires-eurogamer-gi-vg247-rock-paper-shotgun-and-more
Co do widoczności tych treści na forum, to tak jak było już tu jakiś czas temu pisane - zostanie to zmienione.
Wiemy, to nie jest jeszcze naprawione, czeka w kolejce.
Rozbijanie sugerowałoby nieco, że nigdzie nie ma go w całości, a jest.
Generalnie wywiad + newsy wspierające to rzeczy popularna. Jeden z ostatnich przykładów z IGN
Wywiad o Falloucie https://www.ign.com/articles/the-big-fallout-interview-todd-howard-and-jonathan-nolan-answer-our-burning-questions-about-season-1
News bazujący na wywiadzie
https://www.ign.com/articles/fallout-official-timeline-confirmed-how-the-show-fits-in-with-the-games
Dzięki temu treść wywiadu trafia do szerszego grona odbiorców.
W tamtym newsie pieterkov masz o "kolejnej rzekomej przesłance – zakończeniu wspierania Windows 10".
"autentyczność historyczna to jest walczenie tym, co masz nie tym, co na papierze jest ci przypisane."
WARNO bierze to pod uwagę, w ramach pewnych dywizji masz jednostki z innych formacji (np. niemieckie TerritorialKommando Sud ma AMX-10), po prostu nie masz pełnej dowolności :)
Jest głupi, tak samo jak AirLand Battle. Możesz wkleić definicję AirLand Battle jak chcesz, ale to nic nie zmieni.
Wszystkiego dobrego.
Życzę ci fajnych prezentów urodzinowych, np. klocków Mould King, przez które LEGO ma pełne gacie.
Zawsze tak było, jeśli kojarzyłeś szare, to dlatego, że tych userów się nie da przywołać.
Problemem AI z pierwszej wiochy są jego skrajne zachowania.
Raz typ idzie w skałę i się blokuje, innym razem śledzi cię przez budynki tylko po to żeby odrazu się w ciebie wstrzelić.
Jak synchronizacja sprzyja to schodzą od strzała, ale czasami dzieją się dziwne rzeczy i nie chcą zginąć. To powinny byc kaczki do odstrzału, ale przekonujące kaczki, na razie takiego wrażenia nie robią.
"Apropo dźwięków strzałów czy "T_bone" strzelał z broni na strzelnicy otwartej?"
Mieszkam koło 6. Batalionu Dowodzenia w Krakowie, gdzie co jakiś czas hałasują :D To lepsze niż nic.
Dźwięki broni w GZW brzmią jak z ArmA 3 i okazyjnie się przycinają. Nie są tragiczne, po prostu przy ArmA Reforger czy nawet Squad nie robią wrażenia.
Reforger, jak to się panie niesie!
https://streamable.com/r43i0v
Dzięki za info o tym problemie. Sprawa Cooldowna zostanie odkręcona.
Myślę, że składają się na to dwie kwestie:
- więcej cytatów, które są ciekawe;
- staramy się dawać jednak nazwy gier w tytule, to się zmieniło.
Chyba mylisz nieco co i jak, to mohenjodaro napisał że tak działa 99% stron w internecie.
Ja tylko dorzuciłem przykład Gamespota, jako dużego serwisu gamingowego, który ma scrolla, po tym jak padło hasło, że wiele stron tego nie ma.
Scroll wypadł zadowalająco na naszych pozostałych serwisach, aczkolwiek na GOLu wymaga poprawek, z racji ilości i wagi komentarzy. Z czasem zbierzemy dane i ocenimy jego przydatność oraz kompletny wpływ.
xKoweKx [stalker.pl]--->
Dzięki, sprawdzę.
A uwagi typu - trzeba kliknąć 3 RAZY żeby wrócić, też słuszne i pewnie zostanie to zmienione.
xKoweKx [stalker.pl---> Jak widać tu się URL nie zmienił mimo, że mam już okienko komentarza.
Na mobile też otworzyłem dolne okienko dodawania komentarza bez przeskakiwania na nowego newsa. Być może sa jakieś przypadki gdzie następuje nieporządany layout shift, jeśli masz taki to daj link do newsa.
Szefoxxx--> Daleko szukać nie trzeba, Gamespot też ma scrolla.
Scroll był na wszystkich pozostałych stronach GOLa od dłuższego czasu.
Implementacja, która trafiła na GOL jest bardzo konserwatywna pod kątem 'nabijania wyświetleń' (trzeba serio czytac to co jest nizej).
Większość userów przegląda serwis na telefonach, dlatego jest scroll.
Za tydzień wchodzi do publicystki, nie trzeba będzie przeklikiwac kolejnych stron.
Co do nawigacji (powrót na górę), to sugestie zostaną rozważone.
"A bazy rozbudowuje się w konkretnym miejscu."
No to jest właśnie nieprawda, bo OKW w COH2 może rozkładać ciężarówki/budynki w dowolnym miejscu na zajętym terytorium. Często stawiało się budynek z FlaKiem 37, żeby robił za obronę kluczowej lokacji na mapie. Podobną mechanikę mieli Brytyjczycy w CoH1 Opposing Fronts.
Co do nazwewnictwa, nie mam zamiaru się o to spierać. Strategia--> RTS--> RTS Taktyczny, jak kto woli.
W CoH się buduje bazy, a jak to wygląda zależy od frakcji.
Dwa surowce (paliwo/amunicja) się zajmuje, nie zbiera, ale są. Manpower po prostu rośnie z czasem.
Bardziej chodzi o wyłumaczenie Ci dlaczego w internecie pisze się o serialu Wiedźmin i że mylisz się co do zaintersowania, łącząc je zapewne z oglądalnością.
"Nikogo nie interesuje już ten potworek" :D
Moze serial nie jest już tak chętnie oglądany, ale tacy jak Ty zrobili z orania go narodowy sport, więc oto jesteśmy - jest news, jest twój komentarz.
Ostatnio pan Bagladesz LOVE HEALER zaczął nawet obrazki do postów dodawać więc ewoluuje.
"Ale co z botów, co będą automatycznie zakładać multi konto i będą czekać, aż dobiją rankingu 1, czyli miesiąc?"
Jak nie piszesz, to nie rośnie ci ranking, on jest za aktywność.
Myślałem że tytuł gry w nagłówku newsa cię ucieszy, ale znalazłeś kolejne problemy, zawsze coś.
Szefoxx odnosi się zapewne do historii z Von Zayem. Nie moja epoka więc ciężko mi coś dodać.
Robie tu od 2011 na różnych stanowiskach. Gdyby w tym czasie ktoś ładował nam za recenzje i dopakowywal za to budżety reklamowe, to jeździłbym już lambo, a nie poświęcał czas na jakieś zasłony dymne na forum.
O to się akurat martwić nie musisz, bo nie ma fake recenzji i miedzianych krążków. Więc chociaż jedna przyczyna nie jest przyczyną.
W nocy była awaria, która mogła wpłynąć na takie rzeczy, badamy sprawę.
https://www.youtube.com/watch?v=lTXkxVwQr8o
Futurebeat wyrósł z GOLa i reprezentuje inną filozofię budowania saitu, został zintegrowany z istniejącymi kategoriami forum i ukrywanie go nie leży w naszym interesie (przy czym wciąż możesz ignorowac kategorie techniczne). Cooldown to na forum odrębny byt, który jest domyślnie niewidoczny.
W teorii ma, bo jest połączony z częścią kategorii technicznych, tak jak filmomaniak z filmy i seriale.
Bo to komentarze do głównych treści serwisu.
W sumie nie, nie period correct. Przy czym ta fantazja o piratach wygląda dość... Chińsko? Wolę Sea of Thieves, tak są szkielety i magiczne kule armatnie, ale cięzko odmówić grze pirackiego klimatu rodem z Wyspy Skarbów czy pierwszych Piratów z Karaibów.
"Skull and Bones to średniak to niewiele jest produkcji utrzymanych w klimatach morskich bitew z XVIII wieku."
Powiem ci, że jak patrzę na te bandy pajaców na klauno-statkach z torpedami, to się zastanawiam czy klimaty XVIII wieku według Ubisoftu uwzględniają orków i wojowników chaosu.
"Helldivers 2 zachowało swoją flagową mechanikę z „jedynki”, czyli przyzywanie wsparcia przez stratagemy. Mamy tu widowiskowe ataki z orbity, stawianie pól minowych, zrzut skrzyni ze specjalną bronią i wiele innych opcji dla osób lubiących zapach napalmu o poranku".
Jak to ci nie wyjaśnia tytułu + plus wspomnienie o friendly fire na starcie, to nie wiem.
"Tym bardziej się cieszę że kupiłem i sam ocenię"
Ile kosztowała? Bo to bardzo ciekawa informacja.
"Taki wynik zawdzięcza podstępnemu podłączeniu komentarzy z forum pod kategorię "filmy i seriale"'
To tak nie działa byku.
Rozmawiałem dziś z Elonem Muskiem w Krakowie i poprosiłem go o wykupienie Piranha Bytes. Powiedział, że zobaczy co da się zrobić, na koniec dodał "Wood is Good".
Blokujecie reklamy? Bo po kliknięciu pojawia się reklama. Obstawiam że w przypadku blokowania może coś wariować.
Trochę jak u mnie.
Mam za dużo kabli od TrackIR, przepustnic, VR i innego szajsu :D
Przekazałem twoją uwagę "wyżej", bo uważam, że ta kwestia zaufania jest bardzo istotna i można tutaj w przyszłym roku sporo zmienić.
Recenzji nie ma w ency, bo była testowana w innym formacie - jednostronnicowym pod feed newsowy. Jest to niestety efekt uboczny tego eksperymentu, możliwe że w przyszłym roku zostanie to uporzadkowane.
Temat był znany i celowo zlany rano, ale po kilku dyskusjach wrócił w innej formie.
A jako, że to GOL, to gdybyś dostał gdzieś błędną treść, to przy pierwszej możliwej okazji poleciałaby akutualizacja lub przeprosiny w zależności od sytuacji, tak jak to mamy w zwyczaju.
To nie jest zła gra, ale jest za droga w stosunku do tempa rozwoju/poprawek.
Jak mocno stanieje możesz brać dla singla, z zastrzeżeniem, że nie wszystkim kampania z mapą startegiczną przypadła do gustu. Z multi jest tak, że co patch rewolucja albo coś psują i cięzko jednoznacznie polecić.