Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Premium GRYOnline.pl w czerwcu 2024 - podsumowanie nowości dla wspierających nasz portal

01.07.2024 16:56
1
4
sticky_dude
75
Generał

Tldr: jeśli jeszcze nie subskrybujecie premium to niewiele tracicie

01.07.2024 17:18
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Linok2
10
Konsul

Przy dzisiejszej technologii prawie wszystkie "zalety" premium można obejść. Od reklam i sponsorowanych artykułów są skrypty, od czytania treści za paywolem AI.
Wiec po co komu Premium?

01.07.2024 19:44
mirko81
2.1
4
mirko81
77
Slow Gaming

Bo ich stać i chcą tak uszanować pracę ludzi jednej z ulubionych stron

01.07.2024 17:49
vanBolko
😎
3
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
vanBolko
56
Konsul

Także tegoroczny Pyrkon miał bardzo bogaty program, miałem nadzieje że redakcja wyśle tam swojego człowieka, który opowie nam o najciekawszych wydarzeniach, a w rzeczywistości na GOLu o największej w Polsce, imprezie fanów s-f i fantasy nie było nawet najmiejszej wzmianki, za to nieustannie zarzucani jesteśmy promocjami kupna lodówek, głośników, telefonów czy innego złomu. Czy szefostwo GOLa tak właśnie widzi przyszły charakter portalu?

01.07.2024 18:05
😉
3.1
zanonimizowany1399661
3
Pretorianin

Czy szefostwo GOLa tak właśnie widzi przyszły charakter portalu?

Tak. Jest to kierunek obrany już bardzo dawno.

post wyedytowany przez zanonimizowany1399661 2024-07-01 18:06:03
01.07.2024 18:50
3.2
Linok2
10
Konsul

Szefostwo Gola nie ma nic do gadki. Mają za zadanie zwiększać przychody. W zeszłym roku było coś około 20mln zł. W 2 lata podwoili przychody, więc dają radę i Francuzi są zadowoleni. Wytyczne, jakie pewnie od Francuskiej korporacji dostali, to jak najwięcej wycisnąć.

01.07.2024 21:01
Karollo
3.3
Karollo
49
Zbawca Khorinis

W Polsce rzetelne "growe" dziennikarstwo nie istnieje, więc promocje na lodówki, głośniki albo telefony to wcale nie jest najgorsze co dostaliśmy/dostajemy.

post wyedytowany przez Karollo 2024-07-01 21:01:39
02.07.2024 08:58
3.4
CzyCieBoli
27
Konsul

Szefostwo Gola nie ma nic do gadki. Mają za zadanie zwiększać przychody. W zeszłym roku było coś około 20mln zł. W 2 lata podwoili przychody, więc dają radę i Francuzi są zadowoleni. Wytyczne, jakie pewnie od Francuskiej korporacji dostali, to jak najwięcej wycisnąć.

Eh, zasrane czasy. Nikt nie robi nic z pasji tylko dla kasy. Albo z misji. A są tutaj ludzie którzy mogliby pociągnąć taką stronę. Tak jak ci od "To Znowu Oni" - tylko preferowałbym stronę newsową (nie mam czasu na oglądanie plus, wolę poczytać o nowościach niż o ciekawostkach jak oni to robią. I komentarze na YT to jest beznadziejne miejsce na dyskusje). Ale taką niezależną (w miarę), pod gry tylko i wyłacznie, szczere opinie i wierzę że jak ktoś robi coś co uwielbia i robi to dla ludzi to kasa przyjdzie. Gry-online ssie, ale nie ma nic lepszego.. próbowałem kilka angielskicch ale one też już upadają. patrz kotaku np. Ciekawe czy gry online to ominie - póki co tylko baitclickują a potem banują XD no cóż.

Czekam na śmiałków w każdym razie

post wyedytowany przez CzyCieBoli 2024-07-02 08:58:54
02.07.2024 13:43
free-to-play
3.5
2
free-to-play
48
Pretorianin

TZO z pasji? Kolega widział te reklamy i placementy X-Kom, stacji Lukoil czy innych, jakimi są wytapetowane ich filmy? Wszyscy robią dla kasy.

post wyedytowany przez free-to-play 2024-07-02 13:44:18
02.07.2024 14:02
T_bone
3.6
3
T_bone
269
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

"wierzę że jak ktoś robi coś co uwielbia i robi to dla ludzi to kasa przyjdzie".

Powiedz to arhn.eu.

Tak btw. jeśli robisz coś w necie, to jest duża szansa, że algorytmy cię zajadą za nim człowiek zobaczy content.

post wyedytowany przez T_bone 2024-07-02 14:05:29
02.07.2024 14:10
3.7
2
zanonimizowany1401895
7
Generał

TZO dobrze rokowało z samego początku. Ale im bardziej koncept kanalu zmieniał się pod kasę, tym bardziej było pewnym, że predzej czy później pojdzie za tym lokowanie produktów. Teraz to kolejny gówniany kanał o pierdołach. Ma oglądalność wylacznie z powodu rozpoznawalnych ludzi. Gdyby kanał prowadzony był przez jakichś szaraków z osiedla, nie osiągnąłby takiego sukcesu. A już na pewno nie serwując takich treści. Teraz TZO może produkować byle co, a i tak słupki wystrzelą w górę. Ten cały nowy GOL, który tak hucznie jest zapowiadany, też internetu nie zwojuje.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zmienił się odbiorca treści i żeby utrzymać się na powierzchni czy liczyć na profity, trzeba w pierwszej kolejności tworzyć łatwo przyswajalny i szybko klikający się kontent. Obecnie klikbajty oraz promowanie byle czego, to gwaranty sukcesu. Rzetelność dziwnnikarska oraz profesjonalizm muszą póki co wybrać się na przysłowiowy urlop.

post wyedytowany przez zanonimizowany1401895 2024-07-02 14:11:57
03.07.2024 18:24
free-to-play
3.8
free-to-play
48
Pretorianin
Image

O shit, teraz zobaczyłem.
Opera GX nawet na grafice kanału TZO. Na pewno z pasji :D

Wiadomość Premium GRYOnline.pl w czerwcu 2024 - podsumowanie nowości dla wspierających nasz portal