Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
Aktualizacja:
Oblężenie Vergen
Zleceniodawca: Automatycznie po ukończeniu zadania Wieczna bitwa.
Krok 1: Porozmawiaj z Zoltanem Chivayem
Biegnij pod zachodnią bramę, gdzie spotkasz się z Zoltanem (M15, 22), w czasie rozmowy rozpocznie się oblężenie.
Krok 2: Uruchom krasnoludzki mechanizm

Na dzień dobry postanowicie poczęstować żołnierzy gorącym olejem. Wbiegnij na mury po prawej stronie - tuż przy samym końcu znajdziesz mechanizm (M15, 23) wylewający płyn - musisz szybko wciskać lewy przycisk myszy. Uważaj jednak na Kaedweńskich rycerzy.
Krok 3: Wróć pod bramę do Zoltana
Po oblaniu przeciwników olejem powróć pod bramę do Zoltana (M15, 22).
Dodatkowa nagroda: 300 XP
Krok 4: Wycofaj się. Podążaj za Zoltanem
Niestety siły wroga zdołają przedrzeć się do pierwszej bramy, musisz czym prędzej się wycofać pod następną bramę (M15, 5)
Dodatkowa nagroda: 200 XP
Krok 5: Obroń mury Vergen

Wbiegnij na mury (M15, 24), gdzie przez dłuższy czas będziesz musiał odpierać atak oponentów. Nie będziesz sam, więc nie musisz się martwić, iż zostaniesz okrążony. Żołnierze wdzierają się na mury przy pomocy dwóch drabin. Dobrze sprawdza się tutaj znak Aard, który umożliwia Ci zrzucanie przeciwników z murów.
Dodatkowa nagroda: 400 XP
Musisz odeprzeć kolejną falę przeciwników - postępuj identycznie jak uprzednio, powinieneś bezproblemowo przetrwać.
Dodatkowa nagroda: 400 XP
Krok 6: Sprawdź sekretny tunel do Vergen

Dowiesz się o tajemnej kopalni, o której prawie nikt nie wie, lecz wysłany dla pewności oddział zwiadowców nie powraca. Biegnij wraz z Saskią do tegoż sekretnego tunelu (M15, 25). Wewnątrz czeka Cię przeprawa przez najemników (M22, 2), jako, że przeciwnik ma przewagę liczebną uważaj, aby nie dać się otoczyć.
Dodatkowa nagroda: 300 XP
Krok 7: Zabij Detmolda

Dotrzesz w końcu do większej części jaskini, gdzie spotkasz się z Detmoldem (M22, 3). Potyczkę ciężko nazwać walką, gdyż musisz przeżyć na tyle długo, aż mag rzuci na Ciebie zaklęcie. Przestrzeń do manewrowania masz ograniczoną polem siłowym. Na szczęście nie zginiesz, gdyż zostaniesz uratowany przez kogoś zaskakującego. Detmold zdoła uciec teleportem.
Dodatkowa nagroda: 300 XP
Krok 8: Wróć na mury i broń Vergen

Po krótkiej rozmowie z Saskia opuść jaskinię i powróć do Vergen (M22, 1). Przywita Cię Zoltan. Automatycznie przeniesiesz się na mury miasta.
Dodatkowa nagroda: 400 XP
Uwaga! W zależności od tego, czy pomogłeś trollicy czy też najemnikom w zadaniu Gdzie jest Triss Merigold?, do pomocy przy oblężeniu przybędą trolle bądź najemnicy. |
Krok 9: Obroń mury Vergen
Jeszcze raz musisz odeprzeć falę wrogów wchodzących na mur po drabinach, pamiętaj o używaniu znaku Aard, aby ich zrzucać. Po pewnym czasie pojawi się Iorweth z oddziałem łuczników Scoia'tael.
Krok 10: Przebij się do Iorwetha

Musisz zamknąć bramę, aby odciąć Henseltowi drogę ucieczki, zmuszając go tym samym do poddania się. Biegnij na drugi koniec muru, gdzie znajdziesz drabinę (M15, 26). Zejdź na dół i udaj się do Iorwetha (M15, 27).
Dodatkowa nagroda: 300 XP
Krok 11: Eskortuj Zoltana do dźwigni przy bramie

Ostatnim etapem zadania będzie eskortowanie Zoltana do dźwigni (M15, 28), przy pomocy której zamknie bramę. Nie natrafisz na żaden opór po drodze, uważaj jednak na schody przy przejściu, gdyż jacyś żołnierze mogą się przedrzeć. Odczekaj aż Zoltan zamknie bramę - aktywuje się przerywnik filmowy, na którym Henselt się poddaje.
Nagroda: 600 XP
Krok 12: Odszukaj Saskię i Filippę w kwaterze czarodziejki
Gdy tylko udasz się za Saskią i Filippą zauważysz, jak przechodzą przez portal i znikają.
Krok 13: Przeszukaj komnatę Filippy Eilhart

Wejdź do środka komnaty czarodziejki (M15, 14) i dokładnie przeszukaj wszystkie pomieszczenia. W jednym z nich znajdziesz książkę Jady i trucizny. Z tego co wyczytasz, wywnioskujesz, iż Filippa użyła róży pamięci, aby wpłynąć na umysł Saskii. Podążaj za Iorwethem do Loc Muinne.
Koniec Aktu 2. Kontynuacja w Akt 3 - Iorweth.
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Preludium do wojny- Aedirn | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2
- Narada wojenna | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Kwestia życia i śmierci | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2
- Podziemne życie | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2
- W pogoni za magią | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2
- Królewska krew | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7) | Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10) | Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14) | Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wieczna bitwa | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Symbol śmierci; Symbol nienawiści | Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Oblężenie Vergen | Akt 2 - Iorweth - zadania główne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.