Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5)
Aktualizacja:
W szponach szaleństwa
Zleceniodawca: Cedric (M7, 7) lub Rupert (M8, 7)
Krok 1: Odszukaj ruiny szpitala

Do zadania możesz przystąpić zarówno rozmawiając z Cedrikiem (na tablicy ogłoszeń znajdziesz jedno ogłoszenie, w którym Cedric szuka kogoś do pomocy) bądź napotykając na Ruperta w lesie. Tak czy owak spotkasz Ruperta (M8, 7). Od Cedrika dowiesz się o szpitalu, w którym niegdyś byli zamykani obłąkani. Jednak pewnego dnia kompleks stanął w ogniu i wszyscy się spalili w swoich celach.
Krok 2: Pokonaj nekkery i wejdź do ruin szpitala

Nie zdążysz się dowiedzieć zbyt wiele, poza tym, iż przyjaciel Ruperta Gridley pozostał w ruinach szpitala, gdy zostaniecie zaatakowani przez obłąkane nekkery. Z ich likwidacją nie powinieneś mieć żadnych problemów, gdy tylko oczyścisz teren udaj się w kierunku ruin.

Usłyszysz odgłos psa tuż obok wejścia do zrujnowanego szpitala (M8, 10), chwilę później zostaniesz zaatakowany przez dwa kolejne nekkery. Po uporaniu się z nimi zejdź po schodach do szpitala. Gdy tylko podejdziesz do pierwszego przejścia pojawi się widmo (M10, 2), które przejdzie przez ścianę do następnego pomieszczenia.
Krok 3: Odszukaj widmo w sąsiednim pomieszczeniu

Przejście po prawej jest niemożliwe z uwagi na ogień, przejdź więc do końca korytarza. Zauważysz tam okiennicę (M10, 3) - przeskocz przez nią do sąsiedniego pokoju.
Krok 4: Pokonaj upiory

Wewnątrz nie napotkasz ducha, lecz dwa upiory (M10, 4). Walka z nimi jest bardzo wymagająca, staraj się używać zarówno znaku Aard, to ogłuszania jednego z potworów oraz znaku Yrden, to unieruchamiania. Spore pomieszczenie działa na Twoją korzyść, możesz bezproblemowo wykonywać uniki.
Uwaga! Po zabiciu upiorów możesz zabrać Esencję śmierci, jest ona potrzebna w zadaniu Serce Melitele oraz może zostać wykorzystana w zadaniu Kejran w celu wytworzenia mikstury. Warto jest więc ją mieć - szczególnie jeśli nie przystąpiłeś jeszcze do wymienionych zadań. |
Uwaga! W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię (M10, 5), która zawiera Akta szpitala III oraz Akta szpitala, związane z zadaniem Powracające wspomnienia. Po zebraniu wszystkich części notatek i ich odczytaniu będziesz mógł porozmawiać na ich temat z Vernonem Roche. |
Krok 5: Zbadaj ruiny szpitala

Po wyjściu z pomieszczenia ponownie zauważysz widmo (M10, 6), tym razem przechodzące przez ogień. Gdy tylko podejdziesz, ogień zniknie i będziesz mógł przejść dalej. Skieruj się na schody prowadzące do dolnej części szpitala (M10, 7) - po drodze nie spotkasz żadnych niespodzianek.

Gdy tylko zeskoczysz na dół pojawią się kolejne dwa upiory (M10, 8) - tutaj walka nie różni się od tej wcześniejszej, drobną różnicą jest nieco mniejsze pomieszczenie, w którym się poruszasz, co trochę minimalizuje możliwości uników.
Uwaga! W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię (M10, 9), która zawiera Akta szpitala I, związane z zadaniem Powracające wspomnienia. Po zebraniu wszystkich części notatek i ich odczytaniu będziesz mógł porozmawiać na ich temat z Vernonem Roche. |
Po wyeliminowaniu potworów udaj się dalej, po raz trzeci zauważysz ducha (M10, 10).

Kontynuując swoją wędrówkę korytarzem natkniesz się w końcu na zaginionego Gridleya (M10, 11). Próba rozmowy za bardzo nic nie da - mężczyzna nie będzie w stanie wykrztusić żadnego sensownego słowa. Musisz znaleźć jakieś lekarstwo dla biedaka.
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Miecz na potwory
- Wiedźmin 2: Balista
- Wiedźmin 2: Kejran- cieniokost
- Wiedźmin 2: Zniknięcie Gawerny; Na kacu
- Wiedźmin 2: Zlecenie na endriagi
- Wiedźmin 2: Zlecenie na nekkery
- Wiedźmin 2: Jeden na jednego- Flotsam
- Wiedźmin 2: Podziemny krąg
- Wiedźmin 2: Nie ma mocnych- Flotsam
- Wiedźmin 2: Pokerowa twarz- Flotsam
- Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3)
- Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8)
- Wiedźmin 2: Zapach kadzideł
- Wiedźmin 2: Sklepik z marzeniami
- Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5)
- Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11)
- Wiedźmin 2: Malena
- Wiedźmin 2: Serce Melitele
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
