Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W szponach szaleństwa

Zleceniodawca: Cedric (M7, 7) lub Rupert (M8, 7)

Krok 1: Odszukaj ruiny szpitala

Do zadania możesz przystąpić zarówno rozmawiając z Cedrikiem (na tablicy ogłoszeń znajdziesz jedno ogłoszenie, w którym Cedric szuka kogoś do pomocy) bądź napotykając na Ruperta w lesie - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Do zadania możesz przystąpić zarówno rozmawiając z Cedrikiem (na tablicy ogłoszeń znajdziesz jedno ogłoszenie, w którym Cedric szuka kogoś do pomocy) bądź napotykając na Ruperta w lesie. Tak czy owak spotkasz Ruperta (M8, 7). Od Cedrika dowiesz się o szpitalu, w którym niegdyś byli zamykani obłąkani. Jednak pewnego dnia kompleks stanął w ogniu i wszyscy się spalili w swoich celach.

Krok 2: Pokonaj nekkery i wejdź do ruin szpitala

Nie zdążysz się dowiedzieć zbyt wiele, poza tym, iż przyjaciel Ruperta Gridley pozostał w ruinach szpitala, gdy zostaniecie zaatakowani przez obłąkane nekkery - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Nie zdążysz się dowiedzieć zbyt wiele, poza tym, iż przyjaciel Ruperta Gridley pozostał w ruinach szpitala, gdy zostaniecie zaatakowani przez obłąkane nekkery. Z ich likwidacją nie powinieneś mieć żadnych problemów, gdy tylko oczyścisz teren udaj się w kierunku ruin.

Usłyszysz odgłos psa tuż obok wejścia do zrujnowanego szpitala (M8, 10), chwilę później zostaniesz zaatakowany przez dwa kolejne nekkery - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Usłyszysz odgłos psa tuż obok wejścia do zrujnowanego szpitala (M8, 10), chwilę później zostaniesz zaatakowany przez dwa kolejne nekkery. Po uporaniu się z nimi zejdź po schodach do szpitala. Gdy tylko podejdziesz do pierwszego przejścia pojawi się widmo (M10, 2), które przejdzie przez ścianę do następnego pomieszczenia.

Krok 3: Odszukaj widmo w sąsiednim pomieszczeniu

Przejście po prawej jest niemożliwe z uwagi na ogień, przejdź więc do końca korytarza - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Przejście po prawej jest niemożliwe z uwagi na ogień, przejdź więc do końca korytarza. Zauważysz tam okiennicę (M10, 3) - przeskocz przez nią do sąsiedniego pokoju.

Krok 4: Pokonaj upiory

Wewnątrz nie napotkasz ducha, lecz dwa upiory (M10, 4) - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Wewnątrz nie napotkasz ducha, lecz dwa upiory (M10, 4). Walka z nimi jest bardzo wymagająca, staraj się używać zarówno znaku Aard, to ogłuszania jednego z potworów oraz znaku Yrden, to unieruchamiania. Spore pomieszczenie działa na Twoją korzyść, możesz bezproblemowo wykonywać uniki.

Uwaga! Po zabiciu upiorów możesz zabrać Esencję śmierci, jest ona potrzebna w zadaniu Serce Melitele oraz może zostać wykorzystana w zadaniu Kejran w celu wytworzenia mikstury. Warto jest więc ją mieć - szczególnie jeśli nie przystąpiłeś jeszcze do wymienionych zadań.

Uwaga! W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię (M10, 5), która zawiera Akta szpitala III oraz Akta szpitala, związane z zadaniem Powracające wspomnienia. Po zebraniu wszystkich części notatek i ich odczytaniu będziesz mógł porozmawiać na ich temat z Vernonem Roche.

Krok 5: Zbadaj ruiny szpitala

Po wyjściu z pomieszczenia ponownie zauważysz widmo (M10, 6), tym razem przechodzące przez ogień - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po wyjściu z pomieszczenia ponownie zauważysz widmo (M10, 6), tym razem przechodzące przez ogień. Gdy tylko podejdziesz, ogień zniknie i będziesz mógł przejść dalej. Skieruj się na schody prowadzące do dolnej części szpitala (M10, 7) - po drodze nie spotkasz żadnych niespodzianek.

Gdy tylko zeskoczysz na dół pojawią się kolejne dwa upiory (M10, 8) - tutaj walka nie różni się od tej wcześniejszej, drobną różnicą jest nieco mniejsze pomieszczenie, w którym się poruszasz, co trochę minimalizuje możliwości uników - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Gdy tylko zeskoczysz na dół pojawią się kolejne dwa upiory (M10, 8) - tutaj walka nie różni się od tej wcześniejszej, drobną różnicą jest nieco mniejsze pomieszczenie, w którym się poruszasz, co trochę minimalizuje możliwości uników.

Uwaga! W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię (M10, 9), która zawiera Akta szpitala I, związane z zadaniem Powracające wspomnienia. Po zebraniu wszystkich części notatek i ich odczytaniu będziesz mógł porozmawiać na ich temat z Vernonem Roche.

Po wyeliminowaniu potworów udaj się dalej, po raz trzeci zauważysz ducha (M10, 10).

Kontynuując swoją wędrówkę korytarzem natkniesz się w końcu na zaginionego Gridleya (M10, 11) - W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Kontynuując swoją wędrówkę korytarzem natkniesz się w końcu na zaginionego Gridleya (M10, 11). Próba rozmowy za bardzo nic nie da - mężczyzna nie będzie w stanie wykrztusić żadnego sensownego słowa. Musisz znaleźć jakieś lekarstwo dla biedaka.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-12-30
22:11

DanteVer Centurion

W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry

Komentarz: DanteVer
2020-01-20
20:02

abbaddonna Junior

poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas

Komentarz: abbaddonna
2020-05-10
19:42

Vivienn Legionista

Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)

Komentarz: Vivienn
2020-11-01
03:59

natisiab Junior

jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?

Komentarz: natisiab
2020-12-03
08:56

Fan11 Legionista

Dzień dobry,

mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?

Komentarz: Fan11
2021-08-06
16:30

UWB Junior

👍

Dzięki za pomoc. Skożystam

Komentarz: UWB
2022-02-10
22:31

superallah782 Junior

👍

pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie

Komentarz: superallah782
2022-10-07
21:00

blackcat18 Junior

Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?

Komentarz: blackcat18
2023-03-17
16:10

Nicety13 Junior

Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?

Komentarz: Nicety13
2025-06-09
15:53

Refael72 Junior

W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".

Komentarz: Refael72

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl