Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 1 - 6)
Aktualizacja:
Zabójcy królów
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Twarde lądowanie.
Krok 1: Poszukaj śladów królobójcy we Flotsam
Po ucieczce przed oddziałami Iorwetha dostrzeżesz w jego towarzystwie zabójcę królów. Musisz rozejrzeć się po mieście i odszukać więcej wskazówek dotyczących mordercy.
Aby kontynuować musisz wykonać następujące zadania: Niemoralna propozycja, Kejran oraz Kejran: Kwestia ceny (zadania Balista oraz Kejran: cieniokost są opcjonalne)
Krok 2: Udaj się na barkę więzienną. Podążaj za Triss

Po ukończeniu powyższych zadań, nieopodal bramy do rezydencji Loredo, spotkasz Triss. Przekażesz jej, że na więziennej barce znajduje się Scioa'tael - Triss doda, iż jest to prawa ręka Iorwetha - Ciaran. Udaj się za swoją towarzyszką na barkę (M7, 28), tuż przed wejściem napotkasz dwóch strażników.
Uwaga! Jeśli w zadaniu Niemoralna propozycja przystałeś na propozycję złożoną przez Loredo, strażnicy przepuszczą Cię bez żadnych problemów. |
W przeciwnym wypadku musisz użyć zastraszania. Wejdź pod pokład i udaj się na sam koniec. Znajdziesz tam konającego Ciarana.
Krok 3: Uspokój rannego Znakiem Axii

W celu uspokojenia elfa musisz wraz z Triss użyć znaku Aard - ogranicza się to tylko do szybkiego wciskania lewego przycisku myszy. Jeśli nie podołasz, będziesz musiał ponowić próbę. Dowiesz się, że królobójca - Letho, wykorzystał Scoia'tael od początku i zamierza zabić Iorwetha. Aby poznać dokładniejsze plany wiewiórek musisz użyć jednej z opcji: zastraszanie, wymuszanie znakiem Axii bądź perswazja. Po rozmowie z Ciaranem powróci Ci pamięć. Chwilę później dowiesz się od Triss, iż jest pewien kwiat - Róża pamięci, który wspomoże proces przywracania wspomnień. Musisz ponadto zadecydować czy chcesz wybrać się razem z Triss czy też nie (szczegółowy opis w konkretnym zadaniu).
Zostaje odblokowane zadanie: Powracające wspomnienia.
Aby kontynuować musisz wykonać zadanie Róża pamięci.
Krok 4: Porozmawiaj z Zoltanem o Scoia'tael

Zolatana znajdziesz w karczmie (M7, 3) siedzącego przy stole wraz z pozostałymi przyjaciółmi. Powiedz, że musisz spotkać się z Iorwethem - z rozmowy z Loredo możesz sobie przypomnieć, że krasnolud ma swoje kontakty z wiewiórkami. Twój przyjaciel zgodzi się zaprowadzić cię na miejsce spotkań.
Krok 5: Idź na miejsce spotkania z Iorwethem. Podążaj za Zoltanem

Opuść karczmę i podążaj za Zoltanem do lasu, po niedługiej wędrówce dotrzesz na miejsce spotkania z wiewiórkami (M8, 19). Geralt wyczuje ich obecność i nakaże Zoltanowi wykrzyczeć hasło - po chwili pojawią się ludzie Iorwetha. Dostaniesz zgodę na spotkanie, lecz w jeszcze innym miejscu - ponownie musisz biec za Zoltanem do miejsca spotkania z Iorwethem (M8, 20).
Krok 6: Zabij krabopająka

Po dotarciu na miejsce zostaniesz wprowadzony w częściową pułapkę - musisz zabić krabopająka. Walka nie powinna sprawić Ci kłopotów zważywszy na fakt obecnego przy Tobie Zoltana. Twój kompan skutecznie będzie ściągał potwora na siebie. Jednak nie zapominaj o wykorzystywaniu znaku Yrden, żeby dodatkowo ułatwić sobie zadanie. Uważaj również na truciznę, którą pluje stwór.
Uwaga! Krabopająk, a dokładnie jego oczy, jest związany z zadaniem Serce Melitele. |

Po pozbyciu się potwora pojawi się Iorweth wraz z wieloma łucznikami, którzy będą celowali prosto w Ciebie. Staraj się nie wytrącić elfa z równowagi, gdyż skończy się to dla ciebie tragicznie. Powiedz mu czego dowiedziałeś się od Ciarana - iż Letho planuje go zabić. Niezbyt dowierzający elf jednak zgodzi się sprawdzić czy mówisz prawdę.
Uwaga! Jeśli poprowadzisz rozmowę zbyt ostro zostaniesz zastrzelony. |
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania główne
- Wiedźmin 2: Twarde lądowanie
- Wiedźmin 2: Z woli boskiej i katowskiej
- Wiedźmin 2: Niemoralna propozycja
- Wiedźmin 2: Kejran (kroki 1 - 4)
- Wiedźmin 2: Kejran (krok 5)
- Wiedźmin 2: Kejran- kwestia ceny
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 1 - 6)
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 7 - 8)
- Wiedźmin 2: Róża pamięci
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold?
- Wiedźmin 2: Na rozstajach- Scoia'tael
- Wiedźmin 2: Na rozstajach- Vernon Roche
- Wiedźmin 2: Śmierć zdrajcy!
- Wiedźmin 2: Pływające więzienie
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
