Wiedźmin 2: Zdolności - magia
Aktualizacja:
Zdolności - magia
Zmysł magiczny - zdolność, o której warto wspomnieć już na samym początku. Znak Heliotropu pozwala na utworzenie czegoś w postaci bariery, wewnątrz której czas płynie wolniej, jednak tylko dla przeciwników. Idealnie sprawdza się w walce z przeważającą siłą wroga. Na początku warto wybrać Ulepszony znak Axii bądź Niszczącą magię, która to na drugim poziomie zwiększa Wigor (rozwinięcie atrybutu można zostawić na później). Przymusowym wyborem jest Ulepszony znak Quen, który to jednak warto ulepszyć do drugiego poziomu, gdyż dodatkowa zdolność odbijania obrażeń i długi czas trwania znaku czynią go niesamowicie przydatnym. W tym momencie musisz podjąć decyzję, którą z dwóch "ścieżek" zdolności obierzesz - dwóch, gdyż w pierwszej kolejności warto się zastanowić czy lepiej rozwinąć umiejętności numer 4 i 7 czy też 6 i 9. Wybór ten jakoby podyktowany jest wcześniej rozwiniętymi zdolnościami, mianowicie jeśli wybrałeś:
- Niszczącą magię - rozwiń umiejętność Wyładowanie i Ulepszony znak Igni. W obu tych przypadkach warto rozwinąć zdolności na drugi poziom.
- Ulepszony znak Axii - rozwiń umiejętność Spotęgowanie magii i Fatalne zauroczenie. Oczywistym wydaje się rozwinięcie drugiej zdolności na drugi poziom z uwagi na powiększenie liczby kontrolowanych przeciwników.
Kolejna wymuszona zdolności, czyli Wzmocnienie glifu - przydatne tylko przy zdecydowanie większej liczbie przeciwników. Zamiast ulepszać na drugi poziom, punkt talentu lepiej przeznaczyć na którąś ze zdolności zwiększające obrażenia od Znaków. Ponownie stajesz przed wyborem jednej z trzech zdolności:
- Ulepszony znak Yrden - tylko jeśli postanowiłeś rozwinąć zdolność numer 10 na drugi poziom.
- Przepływ energii - zdolność, która na drugim poziomie bardzo wspomaga działanie Znaków i pozwala jeszcze szybciej eliminować wrogów.
- Magiczna witalność - tę zdolność warto wybrać, jeśli zauważyłeś, że Twój bohater szybko traci energię życiową.
Ostatnie dwie zdolności, Zmysł magiczny i Kontrola mocy, dodają postaci ogromnego "kopniaka" i pozwalają na bezproblemową walkę nawet na najwyższym poziomie trudności.
Należy nie zapominać również o zdolności Magiczny wigor, którą warto się zainteresować między rozwojem zdolności pod koniec drzewka. Zwiększenie liczby wigoru o dodatkowe dwa punkty, przy rozwiniętym Znaku Quen oraz Igni umożliwi Ci zadawanie większej liczby obrażeń.
Proponowany rozwój bohatera (postać ofensywna)
Niszcząca magia [2] -> Ulepszony znak Quen [2] -> Wyładowanie [2] + Ulepszony znak Igni [2] -> Wzmocnienie glifu [1] -> Przepływ energii [2] -> Zmysł magiczny [2] + Kontrola mocy [2] + Magiczny wigor [2]
Łącznie: 17 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Proponowany rozwój bohatera (postać defensywna)
Ulepszony znak Axii [2] -> Ulepszony znak Quen [1] -> Magiczny wigor [2] + Fatalne zauroczenie [2] -> Wzmnocnienie glifu [2] -> Ulepszony znak Yrden [2] -> Zmysł magiczny [2] + Kontrola mocy [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Uwaga! Istnieje możliwość zrestartowania i możliwość przydzielenia od nowa talentów po wykonaniu zadania Sprzed stuleci, gdzie istnieje możliwość wybrania takiej właśnie opcji. |
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
