Malena | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
Aktualizacja:
Malena
Zleceniodawca: Malena (M7, 17)
Krok 1: Porozmawiaj z Maleną
W bindudze natkniesz się na grupę strażników oraz jedną elfkę, Malenę (M7, 17). Gdy tylko podejdziesz bliżej zadanie się aktywuje - wtrąć się do rozmowy. Strażnicy podejrzewają, że kobieta jest szpiegiem Scoia'tael, ponadto dwóch kompanów zaginęło - byli ostatnio widziani właśnie z elfką. Po wysłuchaniu wszystkich masz dwa możliwe wyjścia:
- Pozostawić decyzję strażnikom - zadanie w tym momencie się kończy.
- Przyjrzeć się sprawie bliżej. Decyzja szerzej opisana w sekcji Krok 2.
Krok 2: Udaj się do jaskini pod Flotsam

Jeśli postanowiłeś przyjrzeć się sprawie, Malena wraz ze strażnikami udadzą się w okolice jaskini (M7, 18), do której weszli dwaj zaginieni żołnierze. Tuż przy wejściu do pieczary znajdziesz ślady krwi, gdy je zbadasz domyślisz się, iż dalej może być ich więcej.
Krok 3: Przeszukaj pieczarę

Ślady krwi najłatwiej znajdziesz przy pomocy mikstury Kot. Jeśli wcześniej wykorzystałeś już wszystkie zapasy, będziesz potrafił sam ją przygotować.

Możesz wypić ją od razu bądź dopiero po pokonaniu całej chmary nekkerów (M9, 2), które na Ciebie czekają wewnątrz jaskini. Mikstura działa tylko przez 5 minut, jeśli grasz na wyższym poziomie trudności prawdopodobnie będziesz musiał zużyć więcej niż jedną fiolkę. Potworów jest sporo, jednocześnie ciężko jest eliminować je pojedynczo, gdyż wszystkie się na Ciebie rzucają. Przede wszystkim pamiętaj o znaku Quen, który Cię ochroni przed niezablokowanymi atakami.

Podążając po śladach dotrzesz w końcu do dwóch martwych żołnierzy (M9, 3). Po zbadaniu ich ciał dostrzeżesz strzały Scoia'tael - wszystko będzie jasne, elfka zwabiała tych mężczyzn umyślnie.
Krok 4: Porozmawiaj z Maleną

Powróć na zewnątrz (M9, 4) i rozmów się z Maleną. Będziesz mógł zadecydować o jej przyszłym losie, pierwszą decyzją, którą musisz podjąć jest podanie przyczyny zgonu:
- Możesz powiedzieć, że żołnierze zostali zabici przez Scoia'tael. Następnie możesz wysłuchać elfki bądź wysłać ją do Loredo. Postanowisz jej wysłuchać. Decyzja szerzej opisana w sekcji Krok 5, Wariant A.
- Możesz powiedzieć, że to potwory zabiły żołnierzy. Decyzja szerzej opisana w sekcji Krok 5, Wariant B.
Jeśli wysłałeś elfkę do Loredo, zadanie dobiega końca.
Nagroda: 125 XP
Krok 5, Wariant A: Uwierzyłeś Malenie. Podążaj za nią

Jeśli rzekłeś, iż przyczyną zgonu było Scoia'tael, a następnie jednak uwierzyłeś elfce musisz za nią podążać.
Krok 6: Pokonaj Scoia'tael
Po przejściu kilkudziesięciu kroków natrafisz na zasadzkę (M8, 9). Staniesz przeciwko kilku Scoia'tael, jednak po Twojej stronie będzie jeszcze grupka strażników. Co prawda nie możesz za bardzo liczyć na ich pomoc, jednak będą skutecznie przyciągali przeciwników i będziesz mógł spokojnie eliminować wszystkich po kolei.
Nagroda: 125 XP. Oreny - W zależności ilu strażników przeżyło.
Krok 5, Wariant B: Skłamałeś. Spotkaj się z Maleną przy wodospadzie niedaleko ruin

Jeśli postanowisz skłamać, elfka będzie Ci wdzięczna i zechce się odwdzięczyć. Wyznaczy spotkanie tuż przy wodospadzie (M8, 8). Po dotarciu na miejsce dowiesz się, że mimo swoich najlepszych chęci wiesz zbyt wiele, a tylko martwe ciała dochowują sekretów. W tym momencie zostaniesz zaatakowany przez oddział Scoia'tael.
Krok 6: Pokonaj Scoia'tael

Może się zdarzyć, że pojawią się topielce bądź nekkery, wtedy potwory powinny Ci trochę pomóc. Możesz również trochę pomóc szczęściu i udać się w głąb lasu, oponenci powinni za Toba pobiec. Jeśli postanowisz walczyć, będziesz miał trudny orzech do zgryzienia. Elfy nie tracą czasu i atakują jednocześnie. Twoim głównym sojusznikiem jest znak Quen, który ochroni Cię przed olbrzymią ilością ataków wyprowadzanych w Twoim kierunku.
Krok 7: Odszukaj Malenę

Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników zadanie nie zakończy się - musisz odszukać jeszcze Malenę. Znajdziesz ją przy ruinach szpitala (M8, 9) - związanym z zadaniem pobocznym W szponach szaleństwa, schowaną za jednym z murków. Możesz zdecydować czy zabijesz ją własnoręcznie, puścisz wolno czy wyślesz do Loredo. Którąkolwiek opcję wybierzesz zadanie dobiega końca.
Nagroda: 125 XP
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Akt 1 - zadania poboczne
- Miecz na potwory | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Balista | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Kejran- cieniokost | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Zniknięcie Gawerny; Na kacu | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Zlecenie na endriagi | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Zlecenie na nekkery | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Jeden na jednego- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Podziemny krąg | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Nie ma mocnych- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Pokerowa twarz- Flotsam | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Zapach kadzideł | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Sklepik z marzeniami | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11) | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2
- Malena | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Serce Melitele | Akt 1 - zadania poboczne w Wiedźmin 2 Zabójcy Królów
- Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.