Wiedźmin 2: Droga ku natchnieniu
Aktualizacja:
Droga ku natchnieniu
Zleceniodawca: Automatycznie podczas zadania Klątwa krwi.
Krok 1: Uratuj żołnierzy przed zgnilcami

Na drodze do Natchnionego natkniesz się na grupę żołnierzy (M25, 16), która walczy z grupą zgnilców. Musisz spróbować im pomóc, żołnierzy jest trzech, jednak nie posiadają srebrnych mieczy, więc zbytnio nie wspomogą Cię w walce. Potyczka może zakończyć się na dwa sposoby:
- Uratujesz co najmniej jednego żołnierza. Przejdź do sekcji Krok 2, Wariant A.
- Wszyscy żołnierze zginą. Przejdź do sekcji Krok 2, Wariant B.
Uwaga! Podczas walki nie jesteś w stanie używać silnego ciosu mieczem! Utrudnia to zadania, nawet na najniższym poziomie trudności i możesz nie być w stanie uratować wszystkich żołnierzy. |
Krok 2, Wariant A: Porozmawiaj z żołnierzami
Wystarczy, że co najmniej jeden żołnierz ujdzie z życiem (wszystkich może Ci się nie udać ocalić) dowiesz się, że szli zanieść datki na świece Natchnionemu. Zbyt wystraszeni oddadzą Ci pieniądze i poproszą o zaniesienie je rzeczonemu bądź zrobienie z nimi co tylko chcesz.
Przejdź do sekcji Krok 3.
Krok 2, Wariant B: Przeszukaj ciała żołnierzy
Jeżeli niestety nie udało Ci się uratować przed śmiercią żadnego z żołnierzy, musisz przeszukać ich ciała. Przy jednym znajdziesz trochę orenów oraz Rozliczenie za świece.
Przejdź do sekcji Krok 3.
Krok 3: Udaj się do Natchnionego

Tuż przed domkiem zostaniesz zaatakowany przez chmarę harpii - walka może być bardzo trudna, gdyż dość szybko Cię otoczą. Jeśli nie masz bardzo dobrego ekwipunku oraz dobrze rozbudowanej postaci (i nie grasz na najniższym poziomie), możesz nie poradzić sobie z potworami. Czym prędzej przebiegnij za porozkładane na ziemi świece, stwory Cię nie dosięgną. Możesz teraz wręczyć Natchnionemu pieniądze bądź zatrzymać - którąkolwiek opcję wybierzesz, nie dowiesz się zbyt wiele, jeśli mężczyzna nie otrzyma wszystkich swoich pieniędzy, masz dwie zasadnicze możliwości:
- Zapłacisz mu (wymaga sporej ilości orenów, opcja mało opłacalna). Zadanie dobiega końca, możesz powrócić do zadania Klątwa krwi.
- Postanowisz dołączyć do jego wiernych.
Krok 4: Udaj się wieczorem do kapliczki Sabriny, wypij eliksir od Natchnionego

Twoim zadaniem jest przenocowanie przy małej kapliczce w głębi lasu. Otrzymasz także miksturę Natchnionego, którą musisz wypić przed rozpoczęciem medytacji. Po drodze natkniesz się na edriagi, zaś tuż przy samej kapliczce - krabopająka. Na tym etapie gry nie powinien stanowić dla Ciebie żadnego wyzwania, pamiętaj o znaku Yrden, dzięki któremu będziesz mógł atakować potwora od tyłu. Odczekaj do godziny 21, po czym zacznij medytację przed kapliczką oraz wypij miksturę - rozpocznie się wizja. Staraj się zapamiętać to co zobaczysz, gdyż będziesz musiał opowiedzieć o tym Natchnionemu.
Krok 5: Opowiedz Natchnionemu o wizji

Gdy skończysz medytować, obudzisz się na skale - nie zapomnij podnieść leżących za Tobą zapisków Natchnionego I (część drugą i trzecią znajdziesz w jego domu). Zeskocz na dół i tą samą drogą, którą przybyłeś, powróć do Natchnionego (M23, 7). Opowiedz mu co widziałeś - jeśli powiesz nieprawdę, proces inicjacji nie zakończy się (powiedz, że widziałeś las i wielką kurę).
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Kaedwen
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów
- Wiedźmin 2: Teoria spisku
- Wiedźmin 2: W piwie prawda
- Wiedźmin 2: Rzeźnik z Cidaris
- Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 1 - 7)
- Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 8 - 17)
- Wiedźmin 2: Droga ku natchnieniu
- Wiedźmin 2: Wieczna bitwa; Symbol odwagi
- Wiedźmin 2: Symbole - śmierci, nienawiści i wiary
- Wiedźmin 2: Włócznia przeznaczenia
- Wiedźmin 2: Atak na Vergen
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
