Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
Aktualizacja:
Gdzie jest Triss Merigold?
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Narada wojenna.
Krok 1: Porozmawiaj z Filippą Eilhart o Triss

Aby dowiedzieć się czegoś więcej o Triss udaj się do domu Filippy Eilhart (M15, 14). Gdy tylko wejdziesz zastaniesz ją doznającą kojącego masażu od swej czarodziejki na smyczy. Zapytana o Triss, dowiesz się, iż potrzebujesz czegoś, co należało do rudowłosej czarodziejki, by móc ją namierzyć. Również uzyskasz informację, że jeden z krasnoludzkich pijaków rozpowiada cały czas o tym, że widział rudowłosą kobietę - warto dowiedzieć się nieco więcej.
Krok 2: Porozmawiaj z krasnoludem, który widział Triss

Udaj się do karczmy, gdzie tuż przy ladzie znajdziesz Mantasa Bitura (M15, 1). Niestety aby się czegokolwiek dowiedzieć musisz postawić mu kolejkę. Możesz również poprosić karczmarza, aby opowiedział Ci historię, lecz tak czy owak - będziesz musiał zapłacić. Dowiesz się o tym, że Triss najprawdopodobniej udało teleportować się gdzieś w wąwozie.
Krok 3: Przeszukaj wąwozy, o których mówił stary krasnolud

Opuść Vergen przez zachodnią bramę (M15, 7) i udaj się w stronę wąwozów. Przy drewnianym posążku (M13, 8) skręć w prawo, dotrzesz do trolla (M13, 10). Dowiesz się od niego szczegółów na temat przybycia Triss. Twoim następnym etapem będzie znalezienie trollicy, o losie której musisz zadecydować:
- Obiecasz, że namówisz trollicę do powrotu do domu. Decyzja opisana w sekcji Krok 4, Wariant A.
 - Powiesz, że ją zabijesz. Zostaniesz zaatakowany przez trolla. Decyzja opisana w sekcji Krok 4, Wariant B.
 
Krok 4, Wariant A: Przekonaj trollicę do powrotu do trolla

Udaj się na południe, a gdy dotrzesz do rozstaju, skręć w lewo (po prawej będzie wrak statku). Po wdrapaniu się na półkę skalną aktywuje się przerywnik filmowy, dotrzesz do trollicy (M13, 11). Ponownie staniesz przed wyborem:
- Staniesz po stronie trollicy. Decyzja opisana w sekcji Krok 5, Wariant A.
 - Staniesz po stronie najemników. Decyzja opisana w sekcji Krok 5, Wariant B.
 - Staniesz po stronie trollicy. Decyzja opisana w sekcji Krok 5, Wariant A.
 - Staniesz po stronie najemników. Decyzja opisana w sekcji Krok 5, Wariant B.
 
Krok 4, Wariant B: Udaj się do trollicy po chustę Triss

Jeśli powiedziałeś trollowi, że nie oszczędzisz trollicy, zostaniesz przez niego zaatakowany. Walka nie powinna sprawić Ci żadnych kłopotów, używaj znaku Yrden, aby unieruchomić potwora. Uważaj na jego szarżę - staraj się walczyć w zwarciu, gdyż jeśli znajdziesz się nieco dalej, troll zacznie rzucać w Twoją stronę głazami. Udaj się na południe, a gdy dotrzesz do rozstaju, skręć w lewo (po prawej będzie wrak statku). Po wdrapaniu się na półkę skalną aktywuje się przerywnik filmowy, dotrzesz do trollicy (M13, 11). Ponownie staniesz przed wyborem:
Krok 5, Wariant A: Pokonaj Pangratta i jego ludzi

Jeśli postanowisz oszczędzić trollicę musisz walczyć z Adamem Pangrattem i jego najemnikami. Gdy pozbędziesz się jednego najemnika, po chwili nadbiegnie inny, dotychczas atakujący trollicę. Pamiętaj o unikaniu ataków przeciwników, wszyscy posiadają żelazne zbroje, staraj się próbować atakować od tyłu. Gdy Pangratt oberwie dosyć mocno poprosi byś przestał i złoży broń. Skieruj ich do Saski i Cecila Burdona. W zależności od wcześniejszego wyboru w sekcji Krok 3, masz dwa możliwe zakończenia:
- Obiecałeś namówić trollicę do powrotu - po powrocie otrzymujesz wstążkę Triss oraz róg trolla.
 - Powiedziałeś, że zabijesz trollicę (a jednak tego nie zrobiłeś) - otrzymasz od trollicy tylko wstążkę Triss.
 
Przejdź do sekcji Krok 6.
Krok 5, Wariant B: Zabij trollicę

Jeśli postanowiłeś wspomóc najemników i pokonać trollicę, do ataku przystąpisz w większej grupie. Blokuj trollicę znakiem Yrden i atakuj ją od tyłu zadając większe obrażenia. Nie zapomnij zabrać wstążki Triss z ciała trollicy.
Przejdź do sekcji Krok 6.
Uwaga! Jeśli zabiłeś trollicę, a wcześniej obiecałeś trollowi, że tego nie zrobisz - zostaniesz przez niego zaatakowany, gdy tylko przejdziesz obok.  | 
Krok 6: Oddaj chustę Triss Filippie Eilhart
Udaj się z powrotem do Vergen i przekaż wstążkę Triss Filippie Eilhart (M15, 14). Po krótkiej rozmowie usłyszycie wrzaski na zewnątrz - dowiecie się, iż lud chce wymierzyć samosąd na Stennisie, obarczając go winą za zatrucie Saskii.
Dodatkowa nagroda: 1500 XP
Aby kontynuować musisz wykonać zadanie Królewska krew.
Krok 7: Porozmawiaj z Filippą Eilhart

Po raz kolejny udaj się do domu Filippy Eilhart (M15, 14), tym razem przeszkodzisz jej we wspólnych zabawach z jej czarodziejką-uczennicą. Dowiesz się, że Triss prawdopodobnie znajduje się po drugiej stronie mgły, nie masz większego wyboru - musisz się przedrzeć przez mgłę. Filippa będzie Cię wspierała pod postacią sowy.
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
	
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
		
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Aedirn
 - Wiedźmin 2: Narada wojenna
 - Wiedźmin 2: Kwestia życia i śmierci
 - Wiedźmin 2: Podziemne życie
 - Wiedźmin 2: W pogoni za magią
 - Wiedźmin 2: Królewska krew
 - Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
 - Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10)
 - Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
 - Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
 - Wiedźmin 2: Symbol śmierci; Symbol nienawiści
 - Wiedźmin 2: Oblężenie Vergen
 
 
 - Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
		
 
 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
	
 
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień.  powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
