Wiedźmin 2: Śmierć zdrajcy!
Aktualizacja:
Śmierć zdrajcy!
Zleceniodawca: Roche (M7, 29)
Krok 1: Po zmroku zaczekaj w alejce na tyłach posiadłości Loredo

Jeśli zdecydowałeś się obrać ścieżkę Roche'a musisz odczekać do późnych godzin wieczornych (co najmniej do godziny 20), aby móc się wdrapać na podstawioną na tyłach rezydencji drabinę (M7, 32).
Krok 2: Ogłusz lub omiń kupca

Po drugiej stronie zauważysz kupca goniącego prostytutkę. Możesz go wyminąć bądź ogłuszyć - druga opcja jest zdecydowanie bezpieczniejsza. Zeskocz na dół (przejdziesz w tryb skradania) i odczekaj, aż kupiec znajdzie się tuż przed Tobą, po czym powal go na ziemię.
Uwaga! Jeśli zaatakujesz kupca bądź któregokolwiek ze strażników, będziesz musiał zabić ich wszystkich, alarm zostanie wszczęty tylko na zewnątrz, po dotarciu do środka rezydencji nikt nie będzie wiedział o Twoim nadejściu. |
Krok 3: Znajdź Helenę

Helenę (M7, 33) - drugą prostytutkę, znajdziesz w magazynie. Aby się tam dostać musisz ominąć strażników i prześlizgnąć się na lewo, a następnie przeskoczyć przez murek. Jeśli jednak zabiłeś wszystkich, jeden ze strażników posiada klucz do magazynu. Od kobiety dowiesz się, że Triss jest przetrzymywana na szczycie rezydencji.
Krok 4: Odszukaj Mariettę Loredo w piwnicy posiadłości

Jeśli zabiłeś wszystkich możesz wejść drzwiami do rezydencji, natomiast jeśli udało Ci się prześlizgnąć możesz skorzystać z okna wychodzącego na magazyn.

Wewnątrz znajdziesz jednego strażnika - odczekaj, aż się odwróci, zakradnij się za nim, po czym ogłusz. Zejdź do piwnicy, znajdziesz tam matkę Loredo, Mariettę. Zapytana o klucz zacznie go szukać, jednak ostatecznie Cię zaatakuje - uruchomi się QTE (Quick Time Event), jeśli nie wciśniesz na czas lewego przycisku myszy zginiesz. Przeszukaj ciało martwej kobiety, znajdziesz przy nim klucz.
Krok 5: Zinfiltruj dom Loredo

Udaj się na wyższe piętra. Uważaj na pierwszym - wewnątrz gabinetu Loredo znajduje się kilku zbirów, postaraj się przemknąć niezauważenie. Na kolejnym piętrze zauważysz śpiących strażników. Niestety drzwi na ostatnie piętro będą zamknięte. Powróć do śpiących strażników - musisz prześlizgnąć się do drugiego pomieszczenia, w którym znajdziesz skrzynię, a wewnątrz niej klucz do pokoju Loredo. Aby nie obudzić wszystkich, nie idź obok stolika z butelkami, obejdź łóżka z prawej, następnie przejdź środkiem.
Krok 6: Zbadaj wyższe piętra

Kiedy tylko wejdziesz na ostatnie piętro zauważysz przywiązaną Ves, która Cię ostrzeże przed pułapką. Chwilę później, z drugiego pomieszczenia, wybiegnie Loredo z halabardą - kolejny QTE, musisz szybko uniknąć ataku.
Krok 7: Pokonaj Loredo

Rozpocznie się walka. Nie będzie należała ona do łatwych, pomieszczenie jest niewielkie, możliwości uników ograniczone. Loredo posiada halabardę, która ma spory promień rażenia. Staraj się atakować go od tyłu, w tym celu używaj znaku Yrden do unieruchamiania przeciwnika. Naturalnie nie należy zapominać o znaku Quen oraz blokowaniu ciosów.
Uwaga! Warto przeszukać Loredo, znajdziesz przy nim klucz do skrzynki królewskiej, związanej z zadaniem Rzeka tajemnic. Możesz otworzyć skrzynkę, którą znajdziesz na pierwszym piętrze, jeśli nie postanowiłeś wrzucić raportu do skrzynki Ludwiga Marse'a. |
Krok 8: Sprawdź co znajduje się w pokoju obok

Rozwiąż Ves (prawy przycisk myszy), a następnie wejdź do pomieszczenia obok. Znajdziesz tam ciężarną kobietę - Moril. Dowiesz się, że została zapłodniona przez Loredo, a gdy tylko do tego doszło została zamknięta w tym pokoju i przebywa w nim już od 9 miesięcy.
Krok 9: Wyprowadź Moril na zewnątrz
Udaj się wraz z Ves i Moril na dół, w stronę wyjścia. Niestety w pewnym momencie kobieta zacznie rodzić, plany się zmieniają.
Krok 10: Pokonaj żołnierzy na dziedzińcu

Nim opuścisz rezydencję będziesz musiał stawić czoła sporej ilości strażnikom. Walka na schodach nie jest najlepszym wyjściem, aczkolwiek ograniczy możliwość ataków jednostkom z tyłu. Możesz wrócić się do poprzedniego pomieszczenia i w nim stanąć do walki.

Po wyjściu na zewnątrz zauważysz walczące oddziały Roche'a ze strażnikami Loredo. Zbiegnij na dziedziniec i wspomóż swoich towarzyszy. Uważaj na dwóch mięśniaków bez zbroi - skupiają się oni głównie na Tobie, więc i Ty również nimi zajmij się w pierwszej kolejności. Stosuj znak Aard do ogłuszania przeciwników, bez większych problemów powinieneś także mieć możliwość łatwego wyprowadzania silniejszych ciosów. Po oczyszczeniu dziedzińca nadejdzie Roche, który wspomni o swoim spotkaniu z Iorwethem.
Krok 11: Wspomnienie Roche'a dotyczące Iorwetha

Roche wspomni o walce z Iorwethem. Będziesz w stanie tylko wykonywać ciosy, nie będziesz mógł ich unikać. Wynik tej walki nie ma żadnego znaczenia, to czy przegrasz czy wygrasz zostanie tylko napomniane przez Roche'a w rozmowie z Tobą. Po powrocie do teraźniejszości pojawi się również Ves z nowonarodzonym dzieckiem Moril. Niestety kobieta popełni samobójstwo kilka chwil później. Wraz z Roche'em odpłyniesz do Aedirn.
Koniec Aktu 1. Kontynuacja w Akt 2 - Roche.
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania główne
- Wiedźmin 2: Twarde lądowanie
- Wiedźmin 2: Z woli boskiej i katowskiej
- Wiedźmin 2: Niemoralna propozycja
- Wiedźmin 2: Kejran (kroki 1 - 4)
- Wiedźmin 2: Kejran (krok 5)
- Wiedźmin 2: Kejran- kwestia ceny
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 1 - 6)
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów (kroki 7 - 8)
- Wiedźmin 2: Róża pamięci
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold?
- Wiedźmin 2: Na rozstajach- Scoia'tael
- Wiedźmin 2: Na rozstajach- Vernon Roche
- Wiedźmin 2: Śmierć zdrajcy!
- Wiedźmin 2: Pływające więzienie
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
