Wiedźmin 2: Świadek koronny
Aktualizacja:
Świadek koronny

Zleceniodawca: Automatycznie podczas zadania Lilie i żmije
Krok 1: Doprowadź Brygide na miejsce spotkania

Biegnij za kobietą przechodząc przez obóz zakonu płonącej róży, aż w końcu dotrzesz do lasu. Dowiesz się, że Brygida ma umówione spotkanie nad rzeką z przemytnikiem. W lesie natkniesz się na kilka niebezpieczeństw, pamiętaj więc, by mieć cały czas przygotowany miecz w pogotowiu. Ponadto musisz pamiętać o obserwowaniu Brygidy by nie dać jej zginąć. Już po przejściu kilkudziesięciu kroków natkniesz się na pierwszą grupkę Bandytów [#1]. Uważaj na dwóch łuczników, którzy stoją na niewielkim wzniesieniu po prawej.
![Jeśli postanowisz zbadać niewielką przestrzeń po prawej [#2] natkniesz się tam na kilka endriag, jednakże znajdziesz tam również dość ciekawy schemat: zbroja z Tir na Lia [#3] - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1113/1902981062.jpg)
Jeśli postanowisz zbadać niewielką przestrzeń po prawej [#2] natkniesz się tam na kilka endriag, jednakże znajdziesz tam również dość ciekawy schemat: zbroja z Tir na Lia [#3]. Po dotarciu do skrzyżowania możesz wybrać drogę:
- Przez jaskinię [#4]. Decyzja opisana w sekcji Droga przez jaskinię;
- Dalej przez las. Decyzja opisana w sekcji Dalej przez las.
Uwaga! Warto wybrać się przez jaskinię, gdyż - pomijając kilka stworów - znajdziesz tam dobry miecz. |
Droga przez jaskinię

![Już nieopodal samego wejścia do jaskini zostaniesz przywitany przez kilka nekkerów [#5] - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1113/1902981093.jpg)
Już nieopodal samego wejścia do jaskini zostaniesz przywitany przez kilka nekkerów [#5]. W niewielkiej odnodze [#6] nie znajdziesz zbytnio kosztownych skarbów, poza dodatkową grupką nekkerów. Na skrzyżowaniu możesz skręcić od razu w stronę wyjścia [#8], czyli w prawo, gdzie jeszcze będziesz musiał zlikwidować kilka nekkerów [#7] lub w lewo. Gdy skończysz eksterminację nekkerów [#9] przeszukaj dobrze cała przestrzeń - znajdziesz nieopodal bardzo dobre miecze: Tancerkę [#10] oraz Deithwen [#11].
Po wyjściu z jaskini [#12] natrafisz na kilka endriag [#13]. Niestety nie unikniesz spotkania z bandytami [#14].
Dalej przez las
![Jeśli postanowisz nie iść przez jaskinię, czeka Cię od razu pojedynek z większą grupą bandytów [#14] - po opuszczeniu jaskini tak czy owak musiałbyś stawić im czoła - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1113/1902981109.jpg)
Jeśli postanowisz nie iść przez jaskinię, czeka Cię od razu pojedynek z większą grupą bandytów [#14] - po opuszczeniu jaskini tak czy owak musiałbyś stawić im czoła. Pamiętaj o ochronie Brygidy, gdyż przy takiej liczbie przeciwników z pewnością ktoś ją zaatakuje.
Krok 2: Zabij napastników
![W końcu dotrzesz nad rzekę [#15], gdzie zastaniesz martwego przemytnika - Świadek koronny | Akt 3 - zadania poboczne - Roche | Wiedźmin 2 Zabójcy Królów - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1113/1902981125.jpg)
W końcu dotrzesz nad rzekę [#15], gdzie zastaniesz martwego przemytnika. Po chwila zaś aktywuje się przerywnik filmowy, po którym zostaniesz zaatakowany. Postaraj się w pierwszej kolejności zająć czarodziejem, który najbardziej będzie utrudniał Ci walkę z pozostałymi oponentami. Jak zwykle - staraj się nie zapomnieć o Brygidzie, która z całą pewnością nie zostanie pominięta w tej potyczce. Po zakończonej walce możesz wypytać kobietę o wszystko - skup się przede wszystkim na tym, co się stało z karawaną, a także na Maravelu i Kimbolcie. Dodatkowo otrzymasz od niej rozkaz od dowódcy napastników, którzy napadli na powóz.
Możesz powrócić do Loc Muinne bądź pozostać na leśnej ścieżce. Jeśli przeczesałeś cały teren wcześniej, nie masz po co tutaj zostawać.
Nagroda: 250 XP
0
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
