Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
Aktualizacja:
Krok 11: Uratuj się przed egzekucją

Podczas rozmowy z Henseltem doznasz widzenia z przeszłości (zadanie Powracające wspomneinia). Możesz porozmawiać z Jaskrem o wizji. Dowiesz się co nieco o Triss - iż była zmniejszona i znajdowała się w dziwnej statuetce. Chwilę później zostanie wydany na Ciebie wyrok, jednak w ostatniej chwili zostaniesz uratowany przez Roche'a.

Vanhemar jest czarodziejem, posiada więc w rękawie kilka sztuczek. Przede wszystkim sprawnie posługuje się znakami - musisz uważać na Igni. Co jakiś czas także rzuca na siebie znak Quen - wtedy nie ma sensu go atakować. Co najważniejsze, lubi się teleportować. Skup swoją uwagę głównie na nim, żołnierzami zajmiesz się na końcu. Doskakuj do niego korzystając z szybkiego ataku, pamiętaj aby samemu używać znaku Quen. Gdy pozbędziesz się maga, wspomóż Roche'a i Ves w eliminacji żołnierzy. W zależności od wyboru w zadaniu Królewska krew w sekcji Krok 4 masz teraz dwie możliwe ścieżki ukończenia zadania:
- Stennis przeżył, musisz zdobyć krew Henselta. Decyzja opisana w sekcji Krok 12, Wariant A.
- Stennis nie żyje, Roche wyprowadzi Cię z obozu. Decyzja opisana w sekcji Krok 12, Wariant B.
Uwaga! Nim udasz się dalej, warto rozejrzeć się po obozie i namiotach, znajdziesz Pieśń Gonu oraz list Fitz-Oesterlena do Cesarza I. |
Krok 12, Wariant A: Przedostań się do namiotu Henselta z pomocą Roche'a

Jeśli Stennis wciąż żyje, musisz zdobyć królewską krew. Roche odwróci uwagę strażników, Ty zaś schowaj się za namiotem po lewej bądź za beczkami po prawej (M19, 12).

Przejdź dalej na prawo, za główny namiot. Znajdziesz tam kilka kolejnych beczek (M19, 13). Możesz użyć na nich znaku Aard bądź Igni, aby zwabić tym samym strażników pilnujących wejścia. Będziesz mógł bezproblemowo wejść do namiotu Henselta (M19, 14).

Po krótkiej wymianie zdań, Henselt przekaże Ci fiolkę ze swoją krwią. Zostaniesz również odprowadzony przez żołnierza na zewnątrz obozu, aby nikt się na Ciebie nie rzucił.
Przejdź do sekcji Krok 13.
Krok 12, Wariant B: Ucieknij z obozu Kaedwen z pomocą Roche'a

Jeśli Stennis nie żyje, musisz przejść przez obóz - w tym celu Roche zaproponuje, aby oszukać wszystkich. Zostaniesz wyprowadzony jako więzień. Musisz jednak uważać na dowódców, staraj się po prostu iść i nie zatrzymywać, aż dotrzesz do bramy głównej (M19, 6)
Przejdź do sekcji Krok 13.
Krok 13: Porozmawiaj z Filippą Eilhart
Po opuszczeniu obozu udaj się do Filippy Eilhart (M19, 15) złożyć raport o tym czego się dowiedziałeś o Triss.
Krok 14: Wróć do Vergen przez mgłę i porozmawiaj z Filippą

Ponownie czeka Cię przeprawa przez Mgłę. Znowu będziesz miał przy sobie sowę i podobnie jak ostatnio, dwukrotnie zostaniesz zaatakowany przez upiory i Draugiry, które uwiężą Filippę. Krocz powoli w stronę wyjścia do Vergen (M14, 1). Po przedostaniu się biegnij do miasta porozmawiać z czarodziejką (M15, 14). Jak się okaże, Cynthia zdołała uciec, lecz pozostawiła różę pamięci.
Nagroda: 2250 XP
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Aedirn
- Wiedźmin 2: Narada wojenna
- Wiedźmin 2: Kwestia życia i śmierci
- Wiedźmin 2: Podziemne życie
- Wiedźmin 2: W pogoni za magią
- Wiedźmin 2: Królewska krew
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10)
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
- Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
- Wiedźmin 2: Symbol śmierci; Symbol nienawiści
- Wiedźmin 2: Oblężenie Vergen
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
