Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11)
Aktualizacja:
Krok 6: W zrujnowanym szpitalu znajdź środki uspokajające dla Gridleya

Daleko nie będziesz szukał, zważywszy na fakt, iż większość dalszych dróg jest zablokowana ogniem. Lekarstwo dla Gridleya znajdziesz w jednej z odnóg korytarza głównego na stole (M10, 12), jednak gdy tylko podejdziesz bliżej pojawią się dwa upiory (M10, 13). Tym razem zważywszy na bardzo niewielką przestrzeń walka będzie utrudniona. Staraj się zawsze mieć aktywny znak Quen do własnej ochrony oraz unieruchamiaj stwory znakiem Yrden.
Uwaga! W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię (M10, 14), która zawiera Akta szpitala II oraz Karta choroby pacjenta 15, związane z zadaniem Powracające wspomnienia. Po zebraniu wszystkich części notatek i ich odczytaniu będziesz mógł porozmawiać na ich temat z Vernonem Roche. |
Krok 7: Podaj lekarstwo Gridleyowi
Powróć do Gridleya (M10, 11) i podaj mu lekarstwo. Mężczyzna w końcu zacznie mówić i opowie całą historię o jednej z wojen z Nilfgaardem oraz - jakby mogło być inaczej - powiązanym z tym wszystkim skarbem.
Krok 8: Odszukaj upiora Nilfgaardczyka

Po zakończeniu rozmów ponownie, tym razem już ostatni raz, zobaczysz ducha (M10, 15). Udaj się do sporego pomieszczenia, w którym przebywa Duch Nilfgaardczyka (M10, 16). Zażąda on od Ciebie serc oraz oczu Ruperta i Gridleya.
Uwaga! W pomieszczeniu znajdziesz skrzynię (M10, 17), która zawiera Akta szpitala IV, związane z zadaniem Powracające wspomnienia. Po zebraniu wszystkich części notatek i ich odczytaniu będziesz mógł porozmawiać na ich temat z Vernonem Roche. |
Krok 9: Odprowadź Gridleya do Ruperta
Opuść ducha i skieruj się w stronę Gridleya, który teraz przebywa nieco dalej (M10, 18). Powiedz mu, że znalazłeś ducha oraz, że to najwyższy czas by dołączyć do Ruperta na zewnątrz. Podczas rozmowy na powierzchni będziesz musiał dokonać wyboru:
- Zaprowadzić Ruperta i Gridleya do Ducha. Decyzja szerzej opisana w sekcji Krok 10, Wariant A.
- Powiedzieć, że duch chce ich śmierci. Decyzja opisana w sekcji Krok 10, Wariant B.
Krok 10, Wariant B: Zwab Ruperta i Gridleya w pułapkę
Jeśli postanowisz zwabić Ruperta i Gradleya w pułapkę, automatycznie po wybraniu tej opcji dialogowej przeniesiesz się do szpitala, do pomieszczenia z Duchem. Zadanie dobiegnie końca.
Nagroda: 100 XP
Krok 10, Wariant A: Zdobądź oczy i serca nekkerów lub kup świńskie narządy u rzeźnika we Flotsam

Jeśli postanowisz powiedzieć mężczyznom, że Duch żąda ich śmierci i chce, byś przyniósł ich serca i oczy, Rupert wpadnie na pomysł, by użyć świńskich narządów, które są trudne do odróżnienia od ludzkich i duch nie powinien się poznać. Ty sam wpadniesz na pomysł o narządach nekkerów, jednak nie będziesz co do tego przekonany. Nekkery znajdziesz w lesie, natomiast w celu zdobycia świńskich narządów musisz udać się do rzeźnika we Flotsam, Amadeusa Millera (M7, 19). Znajdziesz go albo w swoim domu albo na zewnątrz.
Krok 11: Zanieś upiorowi oczy i serce nekkerów / świni

Jeśli zdobędziesz oczy i serca udaj się do Ducha. Możesz skorzystać z krótszej drogi - przejdź przez okiennicę (M10, 3), a następnie drabiną (M10, 19) zejdź na dół. Drewniana podłoga zawali się, gdy tylko postawisz nogę w pomieszczeniu.
Krok 12: Pokonaj upiora Nilfgaardczyka

Jeśli wręczysz upiorowi narządy nekkerów, ten zorientuje się, że został oszukany i automatycznie Cię zaatakuje. Walka z nim nie jest trudna, aczkolwiek musisz uważać na rozpalony wokół pomieszczenia ogień. Staraj się nie podpalić, gdyż zaczniesz niepotrzebnie tracić zdrowie. Kolumny i drabina mogą minimalnie przeszkadzać w walce, dlatego staraj się stosować znak Yrden to unieruchamiania przeciwnika.
Krok 11: Porozmawiaj z Gridleyem i Rupertem
Po zakończonej walce powróć na powierzchnię - wyjdź po drabinie. Rupert i Gridley będą na Ciebie oczekiwali, porozmawiaj więc z nimi. Musisz zdecydować teraz, czy chcesz ich ukarać wysyłając ich do Loredo czy puścić wolno. Wybór nie ma żadnego znaczenia, zadanie dobiega końca.
Nagroda: 100 XP
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Miecz na potwory
- Wiedźmin 2: Balista
- Wiedźmin 2: Kejran- cieniokost
- Wiedźmin 2: Zniknięcie Gawerny; Na kacu
- Wiedźmin 2: Zlecenie na endriagi
- Wiedźmin 2: Zlecenie na nekkery
- Wiedźmin 2: Jeden na jednego- Flotsam
- Wiedźmin 2: Podziemny krąg
- Wiedźmin 2: Nie ma mocnych- Flotsam
- Wiedźmin 2: Pokerowa twarz- Flotsam
- Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3)
- Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8)
- Wiedźmin 2: Zapach kadzideł
- Wiedźmin 2: Sklepik z marzeniami
- Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5)
- Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11)
- Wiedźmin 2: Malena
- Wiedźmin 2: Serce Melitele
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
