Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
Aktualizacja:
Wieczna bitwa
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Narada wojenna.
Krok 1: Odszukaj sztandar Burej Chorągwi i miecz Vandergifta, a potem udaj się do Filippy po resztę artefaktów
Udaj się do Filippy (M15, 14) i porozmawiaj o artefaktach.
Zostanie odblokowane zadanie Symbol śmierci.
Zostanie odblokowane zadanie Symbol nienawiści.
Aby kontynuować musisz wykonać zadania Symbol śmierci oraz Symbol nienawiści.
Krok 2: Porozmawiaj z Filippą

Po zebraniu obydwu artefaktów porozmawiaj z Filippą Eilhart w jej domu (M15, 14) i powiedz, że jesteś gotowy do wojny.
Uwaga! Po przystąpieniu do bitwy wszystkie zadania poboczne zakończą się niepowodzeniem. |
Krok 3: Weź udział w bitwie duchów we mgle
Opuść Vergen zachodnią bramą (M15, 7) i skieruj się w stronę Mgły. Po dotarciu na miejsce co jakiś czas będzie "wchodził" w Ciebie duch wojsk zarówno po jednej jak i drugiej stronie konfliktu.
Uwaga! Kiedy będziesz pod postacią któregoś z duchów nie będziesz mógł korzystać ani ze znaków ani z uników. Będziesz zdany tylko na atak i blok mieczem. |
Krok 4: Pokonaj chorążego Kaedwen i zdobądź sztandar

Twoim pierwszym celem będzie pokonanie chorążego oraz żołnierzy i zdobycie sztandaru Kaedwen (M14, 3). Skup się na chorążym, Twoi kompani powinni wspomóc Cię i chwilowo odciągnąć żołnierzy.
Krok 5: Powiadom dowódcę, że sztandar wpadł w ręce wroga

Tym razem wstąpi w Ciebie duch przeciwników. Musisz powiadomić dowódcę o tym, iż przed chwilą straciliście sztandar. Zadanie nie jest łatwe, gdyż jesteś ostrzeliwany z ognistych strzał przez własnych ludzi. Taktyka jest jednak prosta - musisz podbiegać pod drewniane osłony, odczekać aż zostaną wystrzelone strzały i kiedy wszystkie dotkną ziemi, powinieneś przebiec do kolejnej osłony. W końcu dotrzesz do dowódcy (M14, 4).
Uwaga! Każda osłona wytrzyma tylko dwie fale strzał. |
Krok 6: Pokonaj generała wojsk Kaedwen

Tym razem wcielisz się w Seltkirka. Kieruj się cały czas naprzód, aż dotrzesz do barykady (M14, 5). Po pokonaniu upiorów jej pilnujących, barykada zostanie zniszczona.

Dotrzesz do miejsca spotkania z Domokrążcą (M14, 6), tym razem już Geralt zaproponuje, by duch Seltkirka odszedł - po chwili odejdzie, a Ty staniesz do walki. Sam pojedynek nie powinien sprawić Ci większych kłopotów - staraj się utrzymywać znak Quen na sobie oraz unieruchamiać przeciwnika znakiem Yrden. Duch po chwili się podda i będzie błagał o litość.

Na jego nieszczęście pojawi się Draug, z którym będziesz musiał się rozliczyć w następnej kolejności. Potwór posiada kilka ataków, przede wszystkim szarża, którą można bardzo łatwo zauważyć i na czas uskoczyć. Potwór również tworzy coś na wzór tornado, w którym krążą jego części - staraj się mieć aktywny znak Quen, by odłamki nie zadawały Ci zbyt wielkich obrażeń.

Ponadto, stwór zwołuje deszcz ognistych strzał - w tym przypadku najlepiej jest robić częste uniki i nie stać w miejscu (ponownie znak Quen cały czas najlepiej aktywny), a także ogromne głazy. W ich przypadku widać gdzie uderzą, na ziemi pojawia się jaśniejsze miejsce. Najlepiej nie uderzać Drauga od przodu, lecz odczekać aż wykona szarżę, zrobić unik i zaatakować od tyłu - w przeciwnym wypadku będziesz musiał wpierw zmniejszyć siłę jego tarczy (niebieski pasek).
Krok 7: Przeprowadź oddział do stanowisk króla

Ostatnim zadaniem będzie przeprowadzenie w bezpieczne miejsce oddziału, a dokładnie pod stanowiska króla (M14, 7). Ponownie musisz uważać na lecące z nieba ogniste głazy. Możesz bezproblemowo zauważyć gdzie uderzą, gdyż miejsce to na ziemi jest oświetlone.
Tuż po odczarowaniu zaklętej mgły doświadczysz nowej wizji z przeszłości związanej z zadaniem Powracające wspomnienia.
Zostaje odblokowane zadanie Oblężenie Vergen.
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Aedirn
- Wiedźmin 2: Narada wojenna
- Wiedźmin 2: Kwestia życia i śmierci
- Wiedźmin 2: Podziemne życie
- Wiedźmin 2: W pogoni za magią
- Wiedźmin 2: Królewska krew
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10)
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
- Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
- Wiedźmin 2: Symbol śmierci; Symbol nienawiści
- Wiedźmin 2: Oblężenie Vergen
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
