Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
Aktualizacja:
Wieczna bitwa
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Narada wojenna.
Krok 1: Odszukaj sztandar Burej Chorągwi i miecz Vandergifta, a potem udaj się do Filippy po resztę artefaktów
Udaj się do Filippy (M15, 14) i porozmawiaj o artefaktach.
Zostanie odblokowane zadanie Symbol śmierci.
Zostanie odblokowane zadanie Symbol nienawiści.
Aby kontynuować musisz wykonać zadania Symbol śmierci oraz Symbol nienawiści.
Krok 2: Porozmawiaj z Filippą

Po zebraniu obydwu artefaktów porozmawiaj z Filippą Eilhart w jej domu (M15, 14) i powiedz, że jesteś gotowy do wojny.
Uwaga! Po przystąpieniu do bitwy wszystkie zadania poboczne zakończą się niepowodzeniem.  | 
Krok 3: Weź udział w bitwie duchów we mgle
Opuść Vergen zachodnią bramą (M15, 7) i skieruj się w stronę Mgły. Po dotarciu na miejsce co jakiś czas będzie "wchodził" w Ciebie duch wojsk zarówno po jednej jak i drugiej stronie konfliktu.
Uwaga! Kiedy będziesz pod postacią któregoś z duchów nie będziesz mógł korzystać ani ze znaków ani z uników. Będziesz zdany tylko na atak i blok mieczem.  | 
Krok 4: Pokonaj chorążego Kaedwen i zdobądź sztandar

Twoim pierwszym celem będzie pokonanie chorążego oraz żołnierzy i zdobycie sztandaru Kaedwen (M14, 3). Skup się na chorążym, Twoi kompani powinni wspomóc Cię i chwilowo odciągnąć żołnierzy.
Krok 5: Powiadom dowódcę, że sztandar wpadł w ręce wroga

Tym razem wstąpi w Ciebie duch przeciwników. Musisz powiadomić dowódcę o tym, iż przed chwilą straciliście sztandar. Zadanie nie jest łatwe, gdyż jesteś ostrzeliwany z ognistych strzał przez własnych ludzi. Taktyka jest jednak prosta - musisz podbiegać pod drewniane osłony, odczekać aż zostaną wystrzelone strzały i kiedy wszystkie dotkną ziemi, powinieneś przebiec do kolejnej osłony. W końcu dotrzesz do dowódcy (M14, 4).
Uwaga! Każda osłona wytrzyma tylko dwie fale strzał.  | 
Krok 6: Pokonaj generała wojsk Kaedwen

Tym razem wcielisz się w Seltkirka. Kieruj się cały czas naprzód, aż dotrzesz do barykady (M14, 5). Po pokonaniu upiorów jej pilnujących, barykada zostanie zniszczona.

Dotrzesz do miejsca spotkania z Domokrążcą (M14, 6), tym razem już Geralt zaproponuje, by duch Seltkirka odszedł - po chwili odejdzie, a Ty staniesz do walki. Sam pojedynek nie powinien sprawić Ci większych kłopotów - staraj się utrzymywać znak Quen na sobie oraz unieruchamiać przeciwnika znakiem Yrden. Duch po chwili się podda i będzie błagał o litość.

Na jego nieszczęście pojawi się Draug, z którym będziesz musiał się rozliczyć w następnej kolejności. Potwór posiada kilka ataków, przede wszystkim szarża, którą można bardzo łatwo zauważyć i na czas uskoczyć. Potwór również tworzy coś na wzór tornado, w którym krążą jego części - staraj się mieć aktywny znak Quen, by odłamki nie zadawały Ci zbyt wielkich obrażeń.

Ponadto, stwór zwołuje deszcz ognistych strzał - w tym przypadku najlepiej jest robić częste uniki i nie stać w miejscu (ponownie znak Quen cały czas najlepiej aktywny), a także ogromne głazy. W ich przypadku widać gdzie uderzą, na ziemi pojawia się jaśniejsze miejsce. Najlepiej nie uderzać Drauga od przodu, lecz odczekać aż wykona szarżę, zrobić unik i zaatakować od tyłu - w przeciwnym wypadku będziesz musiał wpierw zmniejszyć siłę jego tarczy (niebieski pasek).
Krok 7: Przeprowadź oddział do stanowisk króla

Ostatnim zadaniem będzie przeprowadzenie w bezpieczne miejsce oddziału, a dokładnie pod stanowiska króla (M14, 7). Ponownie musisz uważać na lecące z nieba ogniste głazy. Możesz bezproblemowo zauważyć gdzie uderzą, gdyż miejsce to na ziemi jest oświetlone.
Tuż po odczarowaniu zaklętej mgły doświadczysz nowej wizji z przeszłości związanej z zadaniem Powracające wspomnienia.
Zostaje odblokowane zadanie Oblężenie Vergen.
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
	
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
		
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Aedirn
 - Wiedźmin 2: Narada wojenna
 - Wiedźmin 2: Kwestia życia i śmierci
 - Wiedźmin 2: Podziemne życie
 - Wiedźmin 2: W pogoni za magią
 - Wiedźmin 2: Królewska krew
 - Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
 - Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10)
 - Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
 - Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
 - Wiedźmin 2: Symbol śmierci; Symbol nienawiści
 - Wiedźmin 2: Oblężenie Vergen
 
 
 - Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
		
 
 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
	
 
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień.  powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
