Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8)
Aktualizacja:
Krok 4: Dowiedz się, co się stało z trollicą

Głowiąc się nad tym, kto mógłby potrzebować martwej trollicy, warto jest sprawdzić czarodzieja. Jedynym jakiego poznałeś jest Sheala, znajdziesz ją w pokoju nad karczmą (M7, 3). Na pytanie o użycie głowy trolla jako składnika alchemicznego dowiesz się, że cała głowa nie byłaby alchemiście potrzebna, chyba że jako trofeum.
Uwaga! Sheala pojawia się w pokoju nad karczmą dopiero po ukończeniu zadania Niemoralna propozycja. |
Uwaga! Głowę trollicy możesz zdobyć tylko poprzez zwycięstwo z Żegotą w kości, jednak musi to nastąpić przed ukończeniem zadania pobocznego Pokerowa twarzy: Flotsam, w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie zdobyć głowy i tym samym otrzymać od trolla cennego schematu zbroi. |
Uwaga! Jeśli ukończyłeś już wcześniej zadanie Pokerowa twarz: Flotsam, nie będziesz w stanie zdobyć głowy trollicy i tym samym języka trolla potrzebnego do zadania Serce Melitele. Aby zdobyć wymagany składnik będziesz więc musiał zabić trolla. |

Zejdź do karczmy, znajdziesz tam Zoltana. Dowiesz się, że głowa trolla wydaje się być bardzo dobrym trofeum, które ktoś mógłby zawiesić sobie na ścianie. Poszukiwania warto rozpocząć od Bindugi. Nie szukając zbyt długo zauważysz głowę trolla w chacie Żegoty (M7, 8). Na pytanie skąd ją posiada, powie Ci, że zakupił od Dimitra. Co prawda, nie wie gdzie przebywa sam Dimitri, lecz jego ludzie często przesiadują w tawernie.
Krok 5: Porozmawiaj z człowiekiem Dimitra w karczmie

Przejdź w tryb medytacji i odpoczywaj do wieczora. Następnie udaj się do karczmy (M7, 3) na niższy poziom - tuż przy wejściu po prawej znajdziesz schody. W pomieszczeniu, gdzie odbywają się walki znajdziesz człowieka Dimitra - Dhun, rozmów się z nim na temat trollicy. Mężczyzna nie będzie skory do pomocy, jednak zastraszenie bądź walka na pięści (QTE) pomoże Ci wyciągnąć potrzebne informacje. Dowiesz się, że bandzior odpowiedzialny za zamordowanie trollicy przebywa na cmentarzu.
Krok 6: Odszukaj Dimitra na cmentarzu przy Bindudze

Cmentarz i Dimitra znajdziesz na wschód od Bindugi (M8, 17), gdy tylko podejdziesz bliżej aktywuje się przerywnik filmowy, po którym natychmiast zostaniesz zaatakowany. Walka nie powinna sprawić Ci większych problemów. Możesz wspomóc się znakiem Axii i przejąć chwilową kontrolę nad którymś zbirem. Ogłuszaj również przeciwników znakiem Aard, pamiętaj o blokowaniu oraz uskakiwaniu. Po zabiciu wszystkich nie zapomnij ich przeszukać. Dimitri posiada klucz do kryjówki bandytów. Kryjówkę znajdziesz na bagnach, na południowym-wschodzie (M8, 25).
Krok 7: Porozmawiaj z trollem

Możesz teraz powrócić do trolla (M8, 6) i przekazać mu nowinę o śmierci morderców trollicy. Otrzymasz nagrodę.
Uwaga! Jeśli udało Ci się zdobyć głowę trollicy możesz ją oddać trollowi, w ramach podziękowań otrzymasz schemat: zbroja łowcy. |
Krok 8: Odbierz nagrodę od Choraba
Nie zapomnij udać się również do Choraba (M7, 16) po nagrodę. Początkowo otrzymasz tylko 100 orenów, jednak używając zastraszania bądź perswazji dostaniesz obiecaną całość, czyli drugie tyle. Zadanie dobiega końca.
Nagroda: 125 XP
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Miecz na potwory
- Wiedźmin 2: Balista
- Wiedźmin 2: Kejran- cieniokost
- Wiedźmin 2: Zniknięcie Gawerny; Na kacu
- Wiedźmin 2: Zlecenie na endriagi
- Wiedźmin 2: Zlecenie na nekkery
- Wiedźmin 2: Jeden na jednego- Flotsam
- Wiedźmin 2: Podziemny krąg
- Wiedźmin 2: Nie ma mocnych- Flotsam
- Wiedźmin 2: Pokerowa twarz- Flotsam
- Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 1 - 3)
- Wiedźmin 2: Kłopoty z trollem (kroki 4 - 8)
- Wiedźmin 2: Zapach kadzideł
- Wiedźmin 2: Sklepik z marzeniami
- Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 1 - 5)
- Wiedźmin 2: W szponach szaleństwa (kroki 6 - 11)
- Wiedźmin 2: Malena
- Wiedźmin 2: Serce Melitele
- Wiedźmin 2: Akt 1 - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
