Wiedźmin 2: Koszmar Baltimore'a
Aktualizacja:
Koszmar Baltimore'a
Zleceniodawca: Tablica ogłoszeń (M15, 2)
Krok 1: Znajdź w Vergen dom Baltimore'a

Z misją powiązana jest kartka na tablicy ogłoszeń "Baltimore uznany za martwego!". Zadanie rozpocznie się w momencie, gdy ujrzysz sen Baltimore'a na projektorze podczas wykonywania zadania W pogoni za magią, w legowisku harpii (M13, 6). Opuść jaskinię i udaj się z powrotem do Vergen. Musisz odszukać warsztat Baltimore'a (M15, 15), gdy tylko znajdziesz się obok aktywuje się nowa część zadania.
Krok 2: Porozmawiaj o Baltimorze z pracującymi przy kowadle krasnoludami
Wyjdź po schodach do krasnoludów pracujących przy kowadle, znajdziesz tam również Thoraka (M15, 16), z którym porozmawiaj o zaginionym kowalu. Dowiesz się jak zaginął wielki mistrz, a także uzyskasz pozwolenie na przeszukanie warsztatu.
Krok 3: Przeszukaj warsztat Baltimore'a

Wejdź do warsztatu (M15, 15) i zacznij się rozglądać. Nie musisz wypijać eliksiru Kot, powinieneś bezproblemowo zauważyć ścianę, którą można zburzyć przy pomocy znaku Aard. Wewnątrz znajdziesz szkatułkę, a w jej środku klucz Baltimore'a oraz wskazówki Baltimore'a. Musisz podążać za wskazówkami, aby dostać się w miejsce, które otworzysz kluczem. Nim jednak to zrobisz, tuż po wyjściu zostaniesz zatrzymany przez Thoraka. Zapyta Cię, czy znalazłeś coś ciekawego, masz teraz dwie możliwości:
- Powiedz mu, że nie znalazłeś nic. Konsekwencja w sekcji Krok 7, Wariant A.
- Powiedz mu, że znalazłeś zapiski. Konsekwencja w sekcji Krok 7, Wariant B.
Krok 4: Postępuj zgodnie ze wskazówkami z notatek Baltimore'a

"Zacznij szukać od tej studni, w której echo głośno dudni." - wpierw udaj się do spalonej wioski, gdzie znajdziesz starą studnię (M13, 2).

"Dziesięć kroków w stronę rzeki, spacer w lewo niedaleki. Marne dwie dziesiątki kroków, przejdź pod bramą, jak z obłoków." - kieruj się na północ, po dotarciu do rozstaju skręć w lewo. Przejdź obok oddziału Scoia'tael, aż zauważysz ogromną bramę (M13, 7).

"Ją olbrzymią nazywają. Idź, gdzie śpi patron rozstajów. Każda droga jest konieczna, lecz środkowa jest bezpieczna." - dotrzesz do drewnianego posążka (M13, 8), miejsca gdzie masz trzy ścieżki do wyboru. Wpierw skieruj się w stronę kamieniołomu (M13, 3).
Krok 5: Podążaj w kierunku wskazanym przez znaki Ingranda

"A bacz na znaki Ingranda - nie błądź, bo gotowa granda." - Idź w dół kamieniołomu. Po drodze natrafisz na kilka kamieni z wyrytym znakiem wskazującym kierunek. Dotrzesz do niewielkiego wzniesienia, gdzie znajdziesz skrzynię (M13, 9), a wewnątrz niej runiczny klucz.
Krok 6: Wybierz drogę w prawo, zgodnie ze wskazówkami z notatek Baltimore'a
Uwaga! Natkniesz się na trolla (M13, 10), który jest związany z zadaniem Gdzie jest Triss Merigold?. |
Zostało jeszcze 40% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Ściany mają uszy; Podejrzany- Thorak
- Wiedźmin 2: Nie ma mocnych- Vergen
- Wiedźmin 2: Pokerowa twarz- Vergen
- Wiedźmin 2: Jeden na jednego- Vergen
- Wiedźmin 2: Zlecenie na harpie
- Wiedźmin 2: Hej, w kopalni praca wre
- Wiedźmin 2: Koszmar Baltimore'a
- Wiedźmin 2: Z drżącym sercem (kroki 1 - 4)
- Wiedźmin 2: Z drżącym sercem (kroki 5 - 7)
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania poboczne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
