Wiedźmin 2: Zabójcy królów
Aktualizacja:
Zabójcy królów
Zleceniodawca: Automatycznie po rozpoczęciu drugiego aktu.
Krok 1: Porozmawiaj z elfem więzionym w obozie Kaedwen

Ten krok jest opcjonalny. Udając się do króla Henselta w zadaniu Preludium do wojny: Kaedwen, przejdziesz obok więzionego elfa (M25, 4), który może posiadać jakieś cenne informacje. Niestety strażnik nie pozwoli Ci rozmówić się z więźniem, musisz zdobyć trochę reputacji.
Aby móc kontynuować ten krok, musisz wykonać zadanie poboczne Zabłąkane owieczki.
Rozmowę odbędziesz w starszej mowie, by strażnicy nic nie zrozumieli. Wypytaj o wszystko, odnośnie dwóch pozostałych wiedźminów, bardzo dokładnie.
Aby kontynuować musisz dokończyć zadanie Klątwa krwi.
Krok 2: Chroń króla Henselta

Gdy po skończonym rytuale zrzucania klątwy odwiedzisz Henselta w jego namiocie, niespodziewanie zostaniecie zaatakowani przez zabójców. Walka wbrew pozorom nie jest trudna. Musisz jednak uważać, gdyż przeciwnicy atakują dwoma ostrzami i nie przerywają natarć. Możesz spróbować użyć znaku Axii, aby przejąć nad jednym kontrolę i obserwować, jak zabójcy wzajemnie się wykańczają. Jeśli postanowisz sprostać im obu sam, przede wszystkim musisz cały czas robić uniki i najlepiej doskakiwać do oponentów przy pomocy lżejszego ataku. Gdy zabijesz jednego, walka się zakończy - drugi z nich ucieknie.
Dodatkowa nagroda: 500 XP
Krok 3: Pomóż Detmoldowi w nekromantycznym rytuale

Biegnij do namiotu szpitalnego, gdzie przebywa Detmold wraz z jednym z zabójców (M25, 23). Nim udasz się w podróż wspomnień nieboszczyka musisz wypić jakąś wzmacniającą miksturę - krakwa wystarczy. Znajdziesz ją u Mistrza Myrona (M25, 23), który albo przesiaduje przed namiotem, albo wewnątrz. Do sporządzenia mikstury potrzebujesz substancji (w nawiasach znajdziesz przykładowe rośliny, których możesz użyć): Rebis (jaskółcze ziele), Vermilion (tojad), Caelum (przestęp), Sol (werbena) oraz Aether (tęgoskór). Gdy wypijesz miksturę zgłoś się do Detmolda - rozpoczniesz rytuał.

Uwaga! Jeśli popełnisz gdzieś błąd - przebudzisz się. Po chwili jednak powrócisz do snu. |
Wcielisz się w wiedźmina Egana. Krocz zaraz za zabójcą, po drodze zabijając napotkane harpie. Po niedługiej wędrówce dotrzecie do kryjówki zabójców (M23, 14).

Będąc wewnątrz uważaj na pułapki (M30, !), podążaj dokładnie za zabójca, by ominąć je wszystkie. Po przejściu przez kolejne drzwi dotrzesz na spotkanie z Letho (M30, 2). Dowiesz się, że wyruszył do Loc Muinne.

Uwaga! Jeśli zostaniesz złapany podczas sekwencji skradankowej obudzisz się i już nie powrócisz do snu! |
Odczekaj, aż strażnicy się rozejdą, po czym krocz w stronę namiotów - możesz zabić żołnierza bądź przejść obok niego, gdy będzie zwrócony do Ciebie tyłem. Uważaj, gdyż może się zdarzyć, że wpierw odwróci się przodem do Ciebie, będziesz musiał więc chwilę odczekać.

Znajdziesz się w jaskini pod obozem na niewielką chwilę, by później przenieść się do obozu, gdzie czeka cię walka z kaedweńskimi gwardzistami. Ostatnią już sceną jest walka z Geraltem - tutaj nie ma znaczenia czy będziesz bliski zabicia wiedźmina czy sam zginiesz, gdyż sen się kończy.
Krok4: Udaj się do kryjówki królobójców

Nie tracąc czasu udaj się za uciekinierem, który prawdopodobnie uciekł z powrotem do kryjówki królobójców (M23, 14) - nie idź przez mgłę, tylko zachodnią stroną wąwozu. Tym razem wewnątrz kryjówki natkniesz się na gargulce, zaś w głównym pomieszczeniu, na golema (M30, 2) - pamiętaj również o pułapkach po drodze. Walka z golemem nie powinna sprawić Ci większych problemów, staraj się go unieruchamiać i atakować od tyłu, bacznie uważaj na jego szarżę - unikaj pędzącego w Twoją stronę potwora uskakując w odpowiednim momencie. Na ziemi znajdziesz półmartwego zabójcę, zamień z nim kilka słów - doznasz widzenia z przeszłości (związanego z zadaniem Powracające wspomnienia). Nie zapomnij przeszukać jego ciała - znajdziesz tam kilka dobrych przedmiotów oraz Zapiski Serrita.
Krok 5: Porozmawiaj z Detmoldem
Wróć się do obozu i rozmów z Detmoldem, który to już będzie w swoim namiocie (M25, 7). Wręczy Ci medalion od króla Henselta.
0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Kaedwen
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów
- Wiedźmin 2: Teoria spisku
- Wiedźmin 2: W piwie prawda
- Wiedźmin 2: Rzeźnik z Cidaris
- Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 1 - 7)
- Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 8 - 17)
- Wiedźmin 2: Droga ku natchnieniu
- Wiedźmin 2: Wieczna bitwa; Symbol odwagi
- Wiedźmin 2: Symbole - śmierci, nienawiści i wiary
- Wiedźmin 2: Włócznia przeznaczenia
- Wiedźmin 2: Atak na Vergen
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
