Wiedźmin 2: Zdolności - szermierka
Aktualizacja:
Zdolności - szermierka
Zmysł walki - zdolność, o której warto wspomnieć już na samym początku. Grupowe ciosy kończące idealnie sprawdzają się przeciwko przeważającej liczbie wroga, gdzie posiadając zdolność na drugim poziomie możesz od razu wykluczyć trzech przeciwników z walki. Już na samym początku musisz wybrać jedną z trzech ścieżek, którą dotrzesz do zdolności numer 8:
- Garda - Totalnie ofensywna ściezka rozwoju zdolności. Pozwala rzucić się w wir walki poprzez zmniejszenie obrażeń otrzymywanych od tyłu - co ma zastosowanie w walce z większymi grupami przeciwników. Zdolność Przemoc zwiększa zadawane obrażenia, lecz to Młynek jest kwintesencją tego wyboru - ciosy mieczem sięgają nie tylko ofiarę, w którą aktualnie celujemy, lecz również pobliskie jednoski.
- Riposta - znacznik, wskazujący na możliwość wyprowadzenia kontry pojawia się przy przeciwniku na dość krótki okres czasu, dlaczego mniej wprawni graczy mogą nawet nie zauważyć, kiedy należy wykonać atak po wcześniejszym blokowaniu. Jeśli planujesz zachować postawę defensywną (bądź grasz na najwyższym poziomie trudności), warto wybrać tę ścieżkę, by móc odblokować Zasłonę, która pozwoli Ci na skuteczniejszy blok oraz Twardziela, który zredukuje otrzymywane obrażenia.
- Praca nóg - Połączenie walki z dozą obrony. Mozliwosć dalekiego odskakiwania pozwoli zabezpieczyć się nawet przed magami oraz pozwoli doskakiwać błyskawicznie do innych przeciwników. Zdolność Kombinator pozwala na pozostawanie w walce przez dłuższy czas z uwagi na ulepszoną generację wigoru, która w połączeniu z parowaniem i zdolnością Twardziel, oferującą redukcję obrażeń, utrzyma cię przy życiu.
Po dotarciu do umiejętności Żywotność zdecydowanie warto rozwinąć ją na drugi poziom, jeśli na tym poziomie odczuwasz, że Twój bohater szybko traci energię życiową. Kolejne trzy zdolności: Precyzyjne cięcia, Finezja, i Nagła smierć oferują nieco ofensywny tryb, tutaj ciężko jednoznacznie stwierdzić, która jest najlepsza - jednak jeden punkt (na początek) w zupełności wystarczy. Zdolność Niezabijalny to istny mus niezależnie od tego czy przyjąłeś postawę ofensywną (zwiększenie żywotności) czy też defensywną (redukcja obrażeń).
Ostatnie dwie zdolności, Zmysł walki i Wir walki, dodają postaci ogromnego "kopniaka" i pozwalają na bezproblemową walkę nawet na najwyższym poziomie trudności.
Proponowany rozwój bohatera (postać ofensywna)
Garda [2] + Przemoc [2] + Młynek [2] -> Żywotność [2] -> Nagła śmierć [1] -> Niezabijalny [2] -> Zmysł walki [2] + Wir walki [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Proponowany rozwój bohatera (postać mieszana)
Praca nóg [2] + Kombinator [2] + Twardziel [2] -> Żywotność [2] -> Finezja [1] -> Niezabijalny [2] -> Zmysł walki [2] + Wir walki [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Proponowany rozwój bohatera (postać defensywna)
Riposta [2] + Zasłona [2] + Twardziel [2] -> Żywotność [2] -> Precyzyjne cięcia [1] -> Niezabijalny [2] -> Zmysł walki [2] + Wir walki [2]
Łącznie: 15 talentów (+6 talentów zdolności treningowe)
Uwaga! Istnieje możliwość zrestartowania i możliwość przydzielenia od nowa talentów po wykonaniu zadania Sprzed stuleci, gdzie istnieje możliwość wybrania takiej właśnie opcji. |
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
