Wiedźmin 2: Eliksir
Aktualizacja:
Eliksir
Do niektórych eliksirów posiadasz receptury już od samego początku gry. Nie ma również żadnych problemów z ich póxniejszym zakupem. Jedynie trzy eliksiry - fabularne, możesz zdobyć w konkretnych miejscach.
Obrazek | Przedmiot | Statystyki | Gdzie zdobyć |
![]() | Mangusta Chroni przed toksycznym śluzem kejrana. Receptura: tak | Odporność na truciznę +20000% Toksyczność: +25 Czas trwania: 10 min. | Możesz ją wykonać tylko ze schematu, powiązane zadania: "Kejran", "Kejran: cieniokost". |
![]() | Mikstura Natchnionego Eliksir fabularny. Nadaje się do użycia. | Regeneracja wigoru w walce +25% Regeneracja żywotności +2 Regeneracja żywotności w walce +1 Toksyczność +50 Czas trwania 5 min. | Możesz ją otwrzymać od Natchnionego w zadaniu "Droga ku natchnieniu" (ścieżka Roche'a). |
![]() | Anabolik Eliksir fabularny | Pozwala pokonać Mocarnego Numę w zadaniu "Nie ma mocnych: Loc Muinne" | Marcus [Akt 3] (M24, 3) |
Obrazek | Przedmiot | Statystyki |
![]() | Kot Umożliwia widzenie w całkowitej ciemności i przez ściany. Receptura: tak | Obrażenia: -10% Toksyczność +25 Czas trwania 5 min. |
![]() | Krakwa Znacznie zwiększa regenerację żywotności. Zmniejsza wigor i obrażenia. Receptura: tak | Regeneracja żywotności +3 Regeneracja żywotności w walce +2 Stamina -1 Obrażenia: -40% Toksyczność +40 Czas trwania 10 min. Warunek: Kataliza Obrażenia: +20% Regeneracja żywotności +1 Warunek: Kataliza [poz. 2] Stamina +1 Obrażenia: +30% Regeneracja żywotności w walce +1 |
![]() | Puszczyk Zwiększa regenerację wigoru. Receptura: tak | Regeneracja wigoru poza walką +20% Regeneracja wigoru w walce +20% Toksyczność +25 Czas trwania 10 min. Warunek: Kataliza Regeneracja wigoru poza walką +5% Regeneracja wigoru w walce +5% Warunek: Kataliza [poz. 2] Regeneracja wigoru poza walką +5% Regeneracja wigoru w walce +5% |
![]() | Wilk Zwiększa celność ataków specjalnych, wywołujących efekty krytyczne. Nie ma skutków ubocznych. Receptura: tak | Trucizna +15% Krwawienie +15% Podpalenie +15% Szansa podpalenia przeciwnika Znakiem Igni +15% Szansa podpalenia przeciwnika Znakiem Igni +15% Szansa na efekty krytyczne Znaku Aard +15% Toksyczność +25 Czas trwania 10 min. Warunek: Kataliza Trucizna +5% Krwawienie +5% Podpalenie +5% Szansa na efekty krytyczne Znaku Aard +5% Warunek: Kataliza [poz. 2] Trucizna +5% Krwawienie +5% Podpalenie +5% Szansa podpalenia przeciwnika Znakiem Igni +5% Szansa na efekty krytyczne Znaku Aard +15% |
![]() | Gawron Zwiększa obrażenia zadawane mieczem. Receptura: tak | Obrażenia: +10% Toksyczność +25 Czas trwania 10 min. Warunek: Kataliza Obrażenia: +3% Warunek: Kataliza [poz. 2] Obrażenia: +3% |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: Encyklopedia gry
- Wiedźmin 2: Przedmioty
- Wiedźmin 2: DLC
- Wiedźmin 2: Zbroja
- Wiedźmin 2: Ulepszenie zbroi
- Wiedźmin 2: Buty
- Wiedźmin 2: Rękawice
- Wiedźmin 2: Spodnie
- Wiedźmin 2: Miecz srebrny
- Wiedźmin 2: Miecz stalowy
- Wiedźmin 2: Broń dodatkowa
- Wiedźmin 2: Broń miotana
- Wiedźmin 2: Runa
- Wiedźmin 2: Petarda
- Wiedźmin 2: Pułapka
- Wiedźmin 2: Trofeum
- Wiedźmin 2: Mutagen
- Wiedźmin 2: Składniki rzemieślnicze i alchemiczne
- Wiedźmin 2: Zioło
- Wiedźmin 2: Receptura
- Wiedźmin 2: Olej
- Wiedźmin 2: Eliksir
- Wiedźmin 2: Książka
- Wiedźmin 2: Składniki alchemiczne
- Wiedźmin 2: Przedmioty
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów: Encyklopedia gry
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








