Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 8 - 17)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 8: Przedostań się do Vergen

Gdy znajdziesz się we mgle, po chwili amulet wskaże Ci początek ścieżki - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Gdy znajdziesz się we mgle, po chwili amulet wskaże Ci początek ścieżki. Od Ciebie zależy, czy pójdziesz górą czy dołem - jeśli nie chcesz przedzierać się przez tłum walczących upiorów, idź dołem, w ciszy i spokoju. Którąkolwiek ścieżkę wybierzesz, musisz przedostać się do Vergen (M24, 1).

Uwaga! Nie musisz walczyć ze wszystkimi upiorami, zdecydowanie lepiej jest po prostu przebiec na druga stronę mgły, ponieważ i tak nie otrzymujesz doświadczenia za zabite zjawy.

W drodze do miasta natrafisz w spalonej wiosce (M23, 10) na oddział Scoiatael - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

W drodze do miasta natrafisz w spalonej wiosce (M23, 10) na oddział Scoia'tael. Na szczęście biała flaga symbolizująca przybycie w pokojowych warunkach uratuje Cię przed śmiercią.

Krok 9: Porozmawiaj ze strażnikami w Vergen

Tuż po przekroczeniu bramy przywitają Cię Cecil Burdon oraz Skalen Burdon (M27, 1) - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Tuż po przekroczeniu bramy przywitają Cię Cecil Burdon oraz Skalen Burdon (M27, 1). Wypytaj ich o sztandar oraz miecz Saskii. Dowiesz się szczegółów na temat zadań Symbol śmierci oraz Symbol nienawiści.

Krok 10: Zdobądź grot włóczni Yahona, miecz Vandergrifta i sztandar Burej Chorągi

Miecz Vandergrifta zdobędziesz wykonując zadanie Symbol nienawiści.

Sztandar Burej chorągwi zdobędziesz wykonując zadanie Symbol śmierci.

Grot włóczni Yahona zdobędziesz wykonując zadanie Włócznia przeznaczenia - zadanie aktywuje się po ukończeniu zadania Symbol nienawiści.

Krok 11: Przedostań się do obozowiska Henselta

Po zdobyciu w Vergen wszystkich potrzebnych przedmiotów, możesz powrócić do obozu Kaedwen (M24, 2) - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po zdobyciu w Vergen wszystkich potrzebnych przedmiotów, możesz powrócić do obozu Kaedwen (M24, 2). Ponownie musisz przejść przez mgłę - medalion wskaże Ci drogę, tym razem podążysz bezpiecznie dołem, z dala od większości upiorów. Możesz też przebiec, starając się w ogóle nie walczyć z żadnymi upiorami, gdyż nie dostaniesz za nie doświadczenia.

Krok 12: Odszukaj Triss w obozowisku Nilfgaardczyków

Po przejściu na stronę obozu, natkniesz się na Rochea oraz kilka trupów Nilfgaardczyków - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Po przejściu na stronę obozu, natkniesz się na Roche'a oraz kilka trupów Nilfgaardczyków. Opowie Ci on, jak pewna kobieta po wyjściu z mgły miała przy sobie niewielką statuetkę, przypominającą Triss. Wraz ze swoim przyjacielem biegnij do obozu Nilfgaardczyków (M25, 22), niestety spóźnisz się i zauważysz tylko odpływający w oddali okręt do Loc Muinne.

Krok 13:Udaj się do króla Henselta

Biegnij do namiotu Henselta (M25, 1), uradowany tym, że posiadasz wszystkie artefakty uzna, że najwyższy czas rozpocząć rytuał zdejmowania klątwy. Automatycznie przeniesiesz się na miejsce kaźni Sabriny. Po krótkiej rozmowie król wskaże Ci miejsce, z którego obserwował wszystko, na niewielkim wzgórzu (M23, 13).

Krok 14: Pokieruj Henseltem tak, aby narysował magiczne runy z grimuaru Detmolda

Jeśli przyglądniesz się otrzymanemu od Detmolda grimuarowi, zauważysz tam narysowaną ścieżkę na czaszce, połączoną czerwonymi punktami - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Jeśli przyglądniesz się otrzymanemu od Detmolda grimuarowi, zauważysz tam narysowaną ścieżkę na czaszce, połączoną czerwonymi punktami. Poniżej znajdziesz rozpiskę, co w którym miejscu się znajduje:

1. Czarcie koło

2. Czarne świece

3. Wypalone drzewo

4. Czaszka kozła

5. Krucze truchło

6. Kwaśne mleko

7. Skamieniały chleb

Linie możesz narysować poprawnie dwoma ścieżkami (jedna jest po prostu odwrotnością drugiej):

1. Kwaśne mleko

2. Krucze truchło

3. Wypalone drzewo

4. Czaszka kozła

5. Czarne świece

6. Skamieniały chleb

7. Czarcie koło

Krok 15: Zapal magiczny proszek znakiem Igni

Zbiegnij teraz na dół i podejdź do któregokolwiek z przedmiotów wypisanych powyżej - nakieruj postać mniej więcej na przedmiot i rozpal proszek znakiem Igni. Rozpocznie się rytuał.

Krok 16: Chroń króla Henselta do zakończenia rytuału

Twoje zadanie ogranicza się do ochrony króla przed upiorami, które pojawiają się cały czas - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Twoje zadanie ogranicza się do ochrony króla przed upiorami, które pojawiają się cały czas. Staraj się nie dać okrążyć, miej również na uwadze, że nie ma znaczenia ile zabijesz - musisz odczekać do prawidłowego momentu podczas rytuału, w którym Henselt wbije w Sabrinę włócznie. Na sam koniec wspomnisz o artefakcie symbolizującym wiarę - za swoje zasługi otrzymasz medalion, lecz uprzednio musisz spotkać się z królem w jego namiocie.

Krok 17: Idź do namiotu króla Henselta

Czas odebrać nagrodę za zasługi - niestety król będzie miał gościa i straż nie zechce Cię wpuścić - Klątwa krwi (kroki 8 - 17) | Akt 2 - Roche - zadania główne w Wiedźmin 2 - Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry

Czas odebrać nagrodę za zasługi - niestety król będzie miał gościa i straż nie zechce Cię wpuścić. Musisz odczekać do godziny 23, wtedy będziesz mógł spokojnie wejść do namiotu. Odbędziesz rozmowę o dziedzicach Foltesta - nie ma znaczenia co powiesz. Po chwili zostaniecie zaatakowani przez zabójców. Zadanie dobiega końca.

Aktywuje się dalsza część zadania Zabójcy królów.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-12-30
22:11

DanteVer Centurion

W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry

Komentarz: DanteVer
2020-01-20
20:02

abbaddonna Junior

poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas

Komentarz: abbaddonna
2020-05-10
19:42

Vivienn Legionista

Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)

Komentarz: Vivienn
2020-11-01
03:59

natisiab Junior

jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?

Komentarz: natisiab
2020-12-03
08:56

Fan11 Legionista

Dzień dobry,

mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?

Komentarz: Fan11
2021-08-06
16:30

UWB Junior

👍

Dzięki za pomoc. Skożystam

Komentarz: UWB
2022-02-10
22:31

superallah782 Junior

👍

pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie

Komentarz: superallah782
2022-10-07
21:00

blackcat18 Junior

Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?

Komentarz: blackcat18
2023-03-17
16:10

Nicety13 Junior

Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?

Komentarz: Nicety13
2025-06-09
15:53

Refael72 Junior

W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".

Komentarz: Refael72

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl