Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 8 - 17)
Aktualizacja:
Krok 8: Przedostań się do Vergen

Gdy znajdziesz się we mgle, po chwili amulet wskaże Ci początek ścieżki. Od Ciebie zależy, czy pójdziesz górą czy dołem - jeśli nie chcesz przedzierać się przez tłum walczących upiorów, idź dołem, w ciszy i spokoju. Którąkolwiek ścieżkę wybierzesz, musisz przedostać się do Vergen (M24, 1).
Uwaga! Nie musisz walczyć ze wszystkimi upiorami, zdecydowanie lepiej jest po prostu przebiec na druga stronę mgły, ponieważ i tak nie otrzymujesz doświadczenia za zabite zjawy. |

W drodze do miasta natrafisz w spalonej wiosce (M23, 10) na oddział Scoia'tael. Na szczęście biała flaga symbolizująca przybycie w pokojowych warunkach uratuje Cię przed śmiercią.
Krok 9: Porozmawiaj ze strażnikami w Vergen

Tuż po przekroczeniu bramy przywitają Cię Cecil Burdon oraz Skalen Burdon (M27, 1). Wypytaj ich o sztandar oraz miecz Saskii. Dowiesz się szczegółów na temat zadań Symbol śmierci oraz Symbol nienawiści.
Krok 10: Zdobądź grot włóczni Yahona, miecz Vandergrifta i sztandar Burej Chorągi
Miecz Vandergrifta zdobędziesz wykonując zadanie Symbol nienawiści.
Sztandar Burej chorągwi zdobędziesz wykonując zadanie Symbol śmierci.
Grot włóczni Yahona zdobędziesz wykonując zadanie Włócznia przeznaczenia - zadanie aktywuje się po ukończeniu zadania Symbol nienawiści.
Krok 11: Przedostań się do obozowiska Henselta

Po zdobyciu w Vergen wszystkich potrzebnych przedmiotów, możesz powrócić do obozu Kaedwen (M24, 2). Ponownie musisz przejść przez mgłę - medalion wskaże Ci drogę, tym razem podążysz bezpiecznie dołem, z dala od większości upiorów. Możesz też przebiec, starając się w ogóle nie walczyć z żadnymi upiorami, gdyż nie dostaniesz za nie doświadczenia.
Krok 12: Odszukaj Triss w obozowisku Nilfgaardczyków

Po przejściu na stronę obozu, natkniesz się na Roche'a oraz kilka trupów Nilfgaardczyków. Opowie Ci on, jak pewna kobieta po wyjściu z mgły miała przy sobie niewielką statuetkę, przypominającą Triss. Wraz ze swoim przyjacielem biegnij do obozu Nilfgaardczyków (M25, 22), niestety spóźnisz się i zauważysz tylko odpływający w oddali okręt do Loc Muinne.
Krok 13:Udaj się do króla Henselta
Biegnij do namiotu Henselta (M25, 1), uradowany tym, że posiadasz wszystkie artefakty uzna, że najwyższy czas rozpocząć rytuał zdejmowania klątwy. Automatycznie przeniesiesz się na miejsce kaźni Sabriny. Po krótkiej rozmowie król wskaże Ci miejsce, z którego obserwował wszystko, na niewielkim wzgórzu (M23, 13).
Krok 14: Pokieruj Henseltem tak, aby narysował magiczne runy z grimuaru Detmolda

Jeśli przyglądniesz się otrzymanemu od Detmolda grimuarowi, zauważysz tam narysowaną ścieżkę na czaszce, połączoną czerwonymi punktami. Poniżej znajdziesz rozpiskę, co w którym miejscu się znajduje:
1. Czarcie koło 2. Czarne świece 3. Wypalone drzewo 4. Czaszka kozła | 5. Krucze truchło 6. Kwaśne mleko 7. Skamieniały chleb |
Linie możesz narysować poprawnie dwoma ścieżkami (jedna jest po prostu odwrotnością drugiej):
1. Kwaśne mleko
2. Krucze truchło
3. Wypalone drzewo
4. Czaszka kozła
5. Czarne świece
6. Skamieniały chleb
7. Czarcie koło
Krok 15: Zapal magiczny proszek znakiem Igni
Zbiegnij teraz na dół i podejdź do któregokolwiek z przedmiotów wypisanych powyżej - nakieruj postać mniej więcej na przedmiot i rozpal proszek znakiem Igni. Rozpocznie się rytuał.
Krok 16: Chroń króla Henselta do zakończenia rytuału

Twoje zadanie ogranicza się do ochrony króla przed upiorami, które pojawiają się cały czas. Staraj się nie dać okrążyć, miej również na uwadze, że nie ma znaczenia ile zabijesz - musisz odczekać do prawidłowego momentu podczas rytuału, w którym Henselt wbije w Sabrinę włócznie. Na sam koniec wspomnisz o artefakcie symbolizującym wiarę - za swoje zasługi otrzymasz medalion, lecz uprzednio musisz spotkać się z królem w jego namiocie.
Krok 17: Idź do namiotu króla Henselta

Czas odebrać nagrodę za zasługi - niestety król będzie miał gościa i straż nie zechce Cię wpuścić. Musisz odczekać do godziny 23, wtedy będziesz mógł spokojnie wejść do namiotu. Odbędziesz rozmowę o dziedzicach Foltesta - nie ma znaczenia co powiesz. Po chwili zostaniecie zaatakowani przez zabójców. Zadanie dobiega końca.
Aktywuje się dalsza część zadania Zabójcy królów.
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Kaedwen
- Wiedźmin 2: Zabójcy królów
- Wiedźmin 2: Teoria spisku
- Wiedźmin 2: W piwie prawda
- Wiedźmin 2: Rzeźnik z Cidaris
- Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 1 - 7)
- Wiedźmin 2: Klątwa krwi (kroki 8 - 17)
- Wiedźmin 2: Droga ku natchnieniu
- Wiedźmin 2: Wieczna bitwa; Symbol odwagi
- Wiedźmin 2: Symbole - śmierci, nienawiści i wiary
- Wiedźmin 2: Włócznia przeznaczenia
- Wiedźmin 2: Atak na Vergen
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Roche - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Cześć.po wejściu stań z tym drugim zabójca,dokonczcie dialogi.jak już nic nie będziecie mówić możecie przejść do letho,tam jest kolejny dialog tyle że z wyborami.
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
Ten kto wymyślił questa ,, Drżące Serce,, powinien się zastanowić nad sobą xD po cholerę idziemy najpierw do mordercy a dopiero potem do Iorwetha . No kto by pomyślał że po oskarżeniu Elyasa on postanowi uciec z miasta . Przecież logicznym było by pójść odrazu do Iorwetha ale się nie da bo twórcy zakładają że wiedźmin to idiota . Jak ktoś widzi złodzieja to najpierw idzie mu powiedzieć że dzwoni na policję czy może od razu dzwoni
Ale właśnie o to chodziło! Wywabić go z miasta, ubić i udać się do sukkuba po rozkoszną nagrodę.
Przy leczeniu Ciarena rzucamy Aksji a nie Aard xD mamy go uleczyć a nie wywalić ze statku przez deski
Niestety nie. Mozesz uzyc moda co daci 3 talent na poziom i dzieki temu mozesz wymaxowac, inczej nie da rady
Mam problem ludziska. Przeszedłem wiedźmaka 2 ale zdolności postaci za jednym razem nie da się raczej wymaksować. Jak zaczynam nową grę bo chcę przejść 2 raz i wymaksować je to usuwają mi się moje zdolności. Jest jakaś możliwość przechodzenia gry ponownie ze zdolnościami które mieliśmy po zakończeniu gry? Proszę o pomoc w tej kwestii
Nie kojarzę. Ale jest mod zwiększający ilość punktów, ale ma sens tylko na najwyższym poziomie trudności, bo inaczej jest za łatwo zdecydowanie.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
