Wiedźmin 2: W pogoni za magią
Aktualizacja:
W pogoni za magią
Zleceniodawca: Automatycznie po zakończeniu zadania Narada wojenna.
Krok 1: Porozmawiaj z Filippą w jej domu

Aby dowiedzieć się czegoś więcej o magicznym artefakcie udaj się do domu Filippy Eilhart (M15, 14). Gdy tylko wejdziesz zastaniesz ją doznającą kojącego masażu od swej uczennicy. Zapytana o magiczny artefakt odeśle Cię do mieszkańców.
Krok 2: Porozmawiaj z mieszkańcami o magicznych miejscach

Warto odwiedzić Skalena Burdona (M15, 11), który opowie Ci o pewnym czarodzieju, żyjącym niegdyś w lesie. Możesz poszukać w ruinach i opuszczonych kryptach. Kolejnym mieszkańcem jest karczmarz, którego naturalnie znajdziesz za barem w karczmie (M15, 1). Ponownie dowiesz się o czarodzieju z lasu, jednak zostaniesz skierowany do Cecila, który powinien najlepiej znać historię Vergen. Od samego starosty (M15, 12) również uzyskasz informację o ruinach w lesie - tam więc skierujesz swe kroki w poszukiwaniu magicznego artefaktu.
Uwaga! Warto zagrać i wygrać dwukrotnie ze Skalenem Burdonem w kości. Otrzymasz od niego Płaszcz Burej Chorągwi - przyda Ci się w przyszłości w zadaniu Symbol śmierci. |
Krok 3: Znajdź miejsce mocy wskazane przez Cecila Burdona

Przejdź przez bramę (M15, 5), a następnie schodami przy bramie zachodniej (M15, 7) udaj się do bramy północnej (M15, 8). Tuż przy rzece natkniesz się na krasnoluda i trzech członków Scoia'tael (M13, 4) chętnych zgarnąć nagrodę za Twoją głowę. Szczególnie uważaj na Todda, który jest bardzo wytrzymały. Możesz wpierw zająć się szybko elfami, w międzyczasie blokując krasnoluda znakiem Yrden.

Udaj się na prawą stronę rzeki, gdzie jest dość płytko - będziesz w stanie przejść na drugi brzeg. Idź powoli ciemnym lasem, natkniesz się na oddział Kaedweńskich żołnierzy. Staraj się nie zapuszczać zbyt głęboko, gdyż zostaniesz zaatakowany przez harpie, a jeszcze dalej przez masę nekkerów. Aby dostać się do ruin musisz wbiec na wzgórze (M13, 5), następnie dwukrotnie przeskoczyć dalej. Zaatakują Cię harpie oraz harpia kelajno, jeśli masz dobrze rozwinięty znak Igni, może się on przydać.

Po wyeliminowaniu zagrożenia wdrap się pod ruiny i wyciągnij z gniazda harpii Magiczny kryształ.
Krok 4: Oddaj przedmiot Filippie Eilhart
Powróć tą samą drogą, którą przybyłeś, aby zminimalizować ryzyko ataku ze strony potworów. Udaj się do domu Filyppy Eilhart (M15, 14) i przekaż jej, iż zdobyłeś źródło mocy. Zdobyty kamień to zaklęty sen krasnoluda, który jest niewystarczająco silny. Geralt wspomni, iż spotkana harpia kelajno to złodziejka snów.
Krok 5: Przekonaj Cecila Burdona do otwarcia bram.

Dowiesz się, że harpie mają swoje gniazda w starym kamieniołomie. Niestety brama jest zamknięta i starosta nie chce jej otworzyć. Zdobyty sen krasnoluda był snem Cecila, warto ten fakt wykorzystać i zaszantażować go, by ten otworzył bramę. Udaj się więc do Cecila Burdona (M15, 12), po krótkich wymianie zdań otrzymasz w końcu runiczny klucz do bramy.
Krok 6: Przeszukaj jaskinie w poszukiwaniu artefaktu
Uwaga! Warto zerknąć na tablicę ogłoszeń i przy okazji wykonać zadanie Zlecenie na harpie. |
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik do gry
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Preludium do wojny- Aedirn
- Wiedźmin 2: Narada wojenna
- Wiedźmin 2: Kwestia życia i śmierci
- Wiedźmin 2: Podziemne życie
- Wiedźmin 2: W pogoni za magią
- Wiedźmin 2: Królewska krew
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 1 - 7)
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 8 - 10)
- Wiedźmin 2: Gdzie jest Triss Merigold? (kroki 11 - 14)
- Wiedźmin 2: Wieczna bitwa
- Wiedźmin 2: Symbol śmierci; Symbol nienawiści
- Wiedźmin 2: Oblężenie Vergen
- Wiedźmin 2: Akt 2 - Iorweth - zadania główne
- Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
DanteVer Centurion
W misji Gdzie jest Triss... uciekam przed żołnierzami nad jezioro/morze ale i tak mam scenkę jak w środku obozu geralt zostaje zabity xD widać że Redzi wtedy nie umieli jeszcze tak dobrze w gry
abbaddonna Junior
poprawcie akt 3 zadanie na gargulce Długi cień sarny
Księżyc zawodzi cicho
Że to już jesień. powinno być Zwierzę -> Niebo -> Śmierć -> Czas
Vivienn Legionista
Loghos ja tam od razu wzięłam sen Letho i miałam królową z głowy, ale szczerze nie była za trudna. Wystarczyło porozstawiać dużo pułapek i rzucać bomby w harpie . :) No i rzucać Quen na Geralta :) O wiele bardziej mnie męczyły te harpie mocniejsze niż ta królowa, serio. Tylko ja przechodzę Wiedźmina na normalnym poziomie trudności i może to tego kwestia :)
natisiab Junior
jeżeli posiadam mody do wiedźmina 1 (powrót białego wilka i inne typu scabbard) to moge te sejwy z ukończenie gry zaimportować do 2 ?
Fan11 Legionista
Dzień dobry,
mam problem ze składnikiem "Język zgnilca lub jajo harpii" harpie są przy ruinach jak się idzie górą, a zgnilce w kanałach obok mocarnego ale nie ważne ile bym ich zabił to mi te fanty nie wypadają, nie pierwszy raz gram w W2 nie pamiętam czy i jak to obszedłem poprzednio ale dlaczego nie wypada mi potrzebny składnik?
superallah782 Junior
pamiętam jak nasz prezydent dał kopie tej gry Barackowi Obamie
blackcat18 Junior
Hejka! Mam pewien problem i będę wdzięczna za pomoc. Mianowicie przy misji "Śmierć zdrajcy" ( po wybraniu strony Roche), gdy wchodzę po drabinie wyskakuje mi komunikat " zadanie zapach kadzideł się nie powiodło" i mam czerwony krzyżyk. Jak to możliwe skoro przed tą misją miałam zieloną fajkę, czyli ukończyłam to zadanie (tj. Dostarczyłam prawdziwą recepture i dostałam pieniądze)? Czy to jakiś błąd w grze?
Nicety13 Junior
Witam mam problem w zadaniu zabójcy królów wchodząc do kryjówki zabojców geral wychodzi ze snu pomimo że nie wchodze w żadna pułapke czy to bug?
Refael72 Junior
W poradniku brakuje questa pobocznego, wspólnego dla obu ścieżek. Chodzi o "Wór pełen piór".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
