(7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

(7) Wariant pokojowy: Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa

Uwaga! Dotarcie do Dawida Sarifa jest opcjonalną czynnością, ale nie warto jej ignorować, bo w przeciwnym wypadku zaprzepaścisz szanse odblokowania jednego z możliwych zakończeń gry. Jeżeli mimo wszystko nie chcesz tracić czasu na rozmowę, to przejdź od razu do opisu Kroku 8 (Dotarcie do centrum transmisyjnego).

Jeżeli wykonałeś wszystkie czynności opisane w Kroku 6, to rozpoczniesz w pomieszczeniu z Williamem Taggartem i będziesz musiał powrócić do głównych balkoników na poziomie 2 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Jeżeli wykonałeś wszystkie czynności opisane w Kroku 6, to rozpoczniesz w pomieszczeniu z Williamem Taggartem i będziesz musiał powrócić do głównych balkoników na poziomie 2. Nie przejmuj się też tym, że początkowo nie otrzymasz komunikatu o możliwości spotkania się z Sarifem, bo stosowna informacja dodana zostanie do Twojego dziennika nieco później. Sarif ukrywa się w maszynowni (Machine Room) na najniższym poziomie -4 i żeby tam dotrzeć skorzystaj z dowolnych schodów prowadzących na poziom -1 (powyższy screen). Zakładam, że nie zlikwidowałeś do tej pory obecnych w tej okolicy oszalałych cywilów, tak więc musisz ich w dalszym ciągu unikać.

Po znalezieniu się na poziomie -1 będziesz się mógł zachować na dwa sposoby - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Po znalezieniu się na poziomie -1 będziesz się mógł zachować na dwa sposoby. Jeżeli dysponujesz kamuflażem (ulepszenie System maskujący), to ruszaj od razu na wschód, omijając napotykanych po drodze oszalałych cywilów (powyższy screen). Podobnie jak w przypadku wrogów spotkanych na wyższych balkonikach musisz zadbać o to żeby podczas tej przeprawy z nikim się nie zderzyć.

1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Jeżeli nie chcesz lub nie możesz korzystać z kamuflażu, to dotarcie do celu wędrówki będzie trudniejsze - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Jeżeli nie chcesz lub nie możesz korzystać z kamuflażu, to dotarcie do celu wędrówki będzie trudniejsze. Po znalezieniu się na poziomie -1 przeskocz nad balustradą lub skorzystaj z dowolnej drabinki #1 w celu dotarcia na niższy poziom -2 #2. Udaj się teraz na wschód, przy czym nie używaj opcji biegu by nie zaalarmować rozstawionych nad Tobą wrogów.

2 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Po dotarciu do wschodniej części obszaru poziomu -2 rozejrzyj się za dużym pomarańczowym kontenerem #1, gdyż to właśnie tu będziesz mógł przystąpić do wspinaczki - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Po dotarciu do wschodniej części obszaru poziomu -2 rozejrzyj się za dużym pomarańczowym kontenerem #1, gdyż to właśnie tu będziesz mógł przystąpić do wspinaczki. Ostrożnie przesuwaj się teraz po rusztowaniach na północ #2, nie dając się zauważyć ani usłyszeć oszalałym pracownikom placówki.

Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce startu w przypadku skorzystania z windy; 2 - Miejsce startu w przypadku wskoczenia do szybu; 3 - Główne pomieszczenie z oszalałymi cywilami; 4 - Zejścia na poziom -4 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie: 1 - Miejsce startu w przypadku skorzystania z windy; 2 - Miejsce startu w przypadku wskoczenia do szybu; 3 - Główne pomieszczenie z oszalałymi cywilami; 4 - Zejścia na poziom -4.

Oznaczenia na mapie: 1 - Główne pomieszczenie z oszalałymi cywilami; 2 - Zaminowany korytarz; 3 - Drzwi blokowane przez duże skrzynie; 4 - Wejście do szybu wentylacyjnego - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie: 1 - Główne pomieszczenie z oszalałymi cywilami; 2 - Zaminowany korytarz; 3 - Drzwi blokowane przez duże skrzynie; 4 - Wejście do szybu wentylacyjnego.

3 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Niezależnie od wybranej metody działania musisz dotrzeć do przejścia prowadzącego do maszynowni #1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej metody działania musisz dotrzeć do przejścia prowadzącego do maszynowni #1. To właśnie w tym miejscu powinieneś po raz pierwszy usłyszeć komunikat Dawida Sarifa i odblokować związany z nim poboczny cel misji. Udaj się na wschód i rozejrzyj się po okolicy w celu odnalezienia windy #2. Wejdź do windy towarowej, skorzystaj z panelu sterowania i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany do maszynowni (Machine Room) na poziomie -3.

4 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Zbliż się do pierwszego pomieszczenia maszynowni, w którym będzie przebywała bardzo liczna grupa oszalałych pracowników #1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Zbliż się do pierwszego pomieszczenia maszynowni, w którym będzie przebywała bardzo liczna grupa oszalałych pracowników #1. W szczególności miej na uwadze cywila, który będzie pozostawał w ciągłym ruchu, nie dając mu się zauważyć. Przemieść się do północno-zachodniego narożnika pomieszczenia i następnie skieruj się na południe, korzystając z wąskiego przejścia przy zachodniej ścianie #2. Kontynuuj przemarsz na południe, docierając do południowo-zachodniego narożnika pomieszczenia.

5 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Jeżeli chcesz dokładniej zbadać tę okolicę, to przedostań się do wschodnich drzwi #1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Jeżeli chcesz dokładniej zbadać tę okolicę, to przedostań się do wschodnich drzwi #1. Wejdź tu do południowego składziku #2, w którym odnajdziesz kilka szafek. Jedna z nich skrywa palmtopa z cennym hasłem.

6 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Powróć do głównego pomieszczenia z przeciwnikami i ostrożnie skieruj się do południowego przejścia (Section B) #1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Powróć do głównego pomieszczenia z przeciwnikami i ostrożnie skieruj się do południowego przejścia (Section B) #1. Powinno Ci to pozwolić znaleźć się na balkoniku nad poziomem -4 maszynowni #2.

7 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Przesuń się do zachodniej części balkoniku #1 i ostrożnie zeskocz na dół - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Przesuń się do zachodniej części balkoniku #1 i ostrożnie zeskocz na dół. Podobnie jak w poprzednim pomieszczeniu, będziesz się teraz mógł przemieszczać na południe kucając i trzymając się zachodniej ściany #2.

8 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Zatrzymaj się po przejściu przez pierwszy tunel i zaczekaj aż oszalały pracownik stojący na wschód od Ciebie odwróci się w przeciwną stronę #1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Zatrzymaj się po przejściu przez pierwszy tunel i zaczekaj aż oszalały pracownik stojący na wschód od Ciebie odwróci się w przeciwną stronę #1. Szybko skieruj się teraz na południe, w dalszym ciągu próbując pozostawać blisko zachodniej ściany #2.

9 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Po przejściu przez drugie pomieszczenie maszynowni skręć w prawo i zwróć uwagę na znajdujące się nad Tobą wejście do szybu wentylacyjnego #1 - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Po przejściu przez drugie pomieszczenie maszynowni skręć w prawo i zwróć uwagę na znajdujące się nad Tobą wejście do szybu wentylacyjnego #1. Skorzystaj z tego szybu w celu dotarcia do pomieszczenia, w którym ukrywają się nieliczne ocalałe osoby #2.

Wejdź do pomieszczenia i wykorzystaj wolną chwilę między innymi do zbadania szafki oraz niezabezpieczonego terminalu komputerowego - (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Wejdź do pomieszczenia i wykorzystaj wolną chwilę między innymi do zbadania szafki oraz niezabezpieczonego terminalu komputerowego. Najważniejsza kwestia to oczywiście zainicjowanie rozmowy z Dawidem Sarifem (powyższy screen). Na przebieg tej rozmowy nie będziesz miał żadnego wpływu, tak więc jej wysłuchaj, zapoznając się z punktem widzenia Sarifa. Nie musisz już teraz zastanawiać się czy zamierzasz pomóc Sarifowi w nadaniu przygotowanej przez niego wiadomości, bo ostateczne decyzje podejmiesz w ścisłej końcówce gry. Możesz już wyjść z tego pomieszczenia i udać się do windy celem powrócenia na poziom -1.

Nagroda: 500 punktów doświadczenia.

Uwaga! Dalsze działania przedstawione zostały w opisie Kroku 8 (Dotarcie do centrum transmisyjnego).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-09-13
11:27

-=Esiu=- Legend

-=Esiu=-
😊

Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P

Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.

Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.

Komentarz: -=Esiu=-
2011-09-14
12:27

zanonimizowany688318 Legionista

😍

Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.

Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )

"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.

Komentarz: zanonimizowany688318
2011-09-14
12:48

wysiak Legend

wysiak

Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.

Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.

Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac

Komentarz: wysiak
2011-09-14
15:50

zanonimizowany688318 Legionista

Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)

Komentarz: zanonimizowany688318
2014-02-04
19:48

0dyseusz Chorąży

szkoda tylko że DC nie jest spolszczone :(

Komentarz: 0dyseusz
2014-02-05
12:36

szczypiorofixpw Pretorianin

Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.

Komentarz: szczypiorofixpw
2014-02-05
20:04

pg2 Centurion

Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D

Komentarz: pg2
2014-02-06
12:19

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.

Komentarz: A.l.e.X
2017-05-05
21:36

FantomPL Junior

Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)

Komentarz: FantomPL
2023-12-26
00:54

boy3 Legend

😐

Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?

Komentarz: boy3

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl