(9) Wariant pokojowy - Dotarcie do pokoju 802-11 | Deus Ex Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
(9) Wariant pokojowy: Dotarcie do pokoju 802-11

Oznaczenia na mapie: 1 - Główny korytarz; 2 - Przejście przez pomieszczenie biurowe; 3 - Wyjścia z szybów; 4 - Południowe drzwi do ostatniego korytarza; 5 - Przejście przez pomieszczenie przetwarzania danych; 6 - Wejście do bocznego pomieszczenia; 7 - Słabszy fragment ściany; 8 - Północne drzwi do ostatniego korytarza; 9 - Przejście przez szyb prowadzący do ostatniego korytarza.

Aktualny cel podróży znajduje się dokładnie na północ od Twojej aktualnej pozycji i możesz tam dotrzeć na kilka sposobów. Nie polecam głównego korytarza, albowiem oprócz opancerzonego przeciwnika natrafiłbyś tu również na kamerę ochrony (powyższy screen). Jedyny wyjątek stanowi sytuacja skorzystania z kamuflażu (ulepszenie System maskujący), choć oczywiście w ten sposób ominęłoby Cię wiele atrakcji związanych z eksploracją okolicy.
![]() | ![]() |
Jeżeli dysponujesz ulepszeniem Przebijanie ścian, to możesz rozejrzeć się za słabszym fragmentem ściany #1. Zburzenie go pozwoliłoby Ci skorzystać z szybów wentylacyjnych #2. Szyby prowadzą do dwóch różnych zachodnich pomieszczeń biurowych. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że ścianę dobrze byłoby zburzyć dopiero gdy opancerzony wartownik oddali się, dzięki czemu nie zostanie on zaalarmowany.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem w mojej opinii jest przeprawa przez wschodnie biura. Musiałbyś w tym celu wykonać manewr przeskoku do prawej ściany #1. Udaj się na wschód, odnajdując drzwi wejściowe do dużego pomieszczenia #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w środku warto przede wszystkim udać się do odgrodzonego obszaru w południowo-zachodniej części biur #1. Odnalazłbyś tu palmtopa z hasłem sterling powiązanym z loginem bnorthco. Nieporównywalnie ważniejsze od zabrania palmtopa jest włamanie się do terminalu komputerowego #2. Możesz pokonać zabezpieczenia trzeciego stopnia lub wpisać gotowe hasło diode ("legalnie" zdobywa się je znacznie później). Pozwoliłoby Ci to w rezultacie na wyłączenie dwóch okolicznych kamer ochrony, w tym tej zawieszonej w mijanym niedawno głównym korytarzu.
![]() | ![]() |
Jeżeli chodzi o pozostałą część dużego pomieszczenia biurowego, warto tu oczywiście pozaglądać do szuflad (odnajdziesz m.in. granat EMP) #1 oraz wejść w interakcję ze wszystkimi pięcioma terminalami komputerowymi #2. Na jednym z komputerów pozostawiono kod 0101.

Możesz się teraz zachować na dwa sposoby, a mianowicie kontynuować przeprawę na północ lub dodatkowo rozejrzeć się po okolicy. Jeżeli wolisz ten drugi wariant, to powróć do głównego korytarza i wykorzystaj fakt, że kamera ochrony została zniszczona, eliminując w łatwy sposób osobnika z pancerzem.
![]() | ![]() |
Po ogłuszeniu wspomnianego wroga zajmij się eksploracją dwóch zachodnich biur. Drzwi do dolnego biura #1 mają zamek elektroniczny trzeciego stopnia. Możesz rozwiązać mini-grę hackerską, wprowadzić gotowy kod 0101 lub powrócić do szybów wentylacyjnych za zburzoną ścianą i dotrzeć do alternatywnego wejścia do biura #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w dolnym biurze warto przede wszystkim zajrzeć do szafek, odnajdując między innymi upgrade broni #1. Oprócz tego dobrze byłoby wejść w interakcję z niezabezpieczonym terminalem komputerowym #2.
![]() | ![]() |
Wyjdź z dolnego biura i udaj się do górnego biura #1. Do środka możesz przedostać się na dwa sposoby, a mianowicie otworzyć zamek elektroniczny trzeciego stopnia lub skorzystać z szybów wentylacyjnych. Co ciekawe, w tym drugim przypadku nie trzeba niszczyć ściany, bo wystarczy odnaleźć wejście do szybów w południowym biurze. Jest ono ukryte za kserokopiarką #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w górnym biurze polecam tradycyjnie już zajrzeć do szafek, a także odnaleźć ukrytego w szufladzie palmtopa #1 z hasłem widget powiązanym z loginem bshupper. Informację tę możesz od razu wykorzystać, albowiem wspomniane hasło odblokowuje dostęp do tutejszego terminalu komputerowego #2 z zabezpieczeniem trzeciego stopnia. Po zalogowaniu się do systemu poznasz kolejne hasło spitfire, które jest powiązane z loginem pcorbo.

Niezależnie od podjętych do tej pory decyzji musisz dotrzeć do północnej części poziomu (powyższy screen). Także i tu postawiony zostaniesz przed wyborem dalszej drogi.
![]() | ![]() |
Najbardziej oczywiste rozwiązanie to skorzystanie z północnych drzwi, przy czym mają one niestety zamek elektroniczny z zabezpieczeniem trzeciego stopnia #1. Otwarcie tych drzwi pozwoliłoby Ci jednak od razu dotrzeć do ostatniego korytarza #2 i ominąć wszelkie inne zagrożenia.
![]() | ![]() |
Wszystkie pozostałe warianty zakładają wybranie wschodniego korytarza #1. Prowadzi on do pomieszczenia przetwarzania danych (Data Processing Area), w którym przebywa dwóch wartowników #2. To zresztą nie jedyny problem, gdyż na drugim końcu pomieszczenia zawieszono kolejną kamerę ochrony.
![]() | ![]() |
Jeżeli dysponujesz zaawansowanym kamuflażem (ulepszenie System maskujący), to możesz oczywiście przejść bezpiecznie przez całe pomieszczenie. W przeciwnym wypadku proponuję udać się do lewych drzwi #1. W niewielkim pomieszczeniu odnajdziesz palmtopa z hasłem diode powiązanym z logiem jchapman, jak również terminal komputerowy #2. Ma on zabezpieczenie trzeciego stopnia, przy czym możesz wprowadzić gotowe hasło spitfire. Po zalogowaniu do systemu byłbyś zdolny do wyłączenia dwóch okolicznych kamer ochrony.
![]() | ![]() |
Przed Tobą kolejna decyzja. Jeżeli posiadasz ulepszenie Przebijanie ścian, to warto wybrać niezbadane jeszcze zachodnie przejście #1. Pozwoli Ci to dotrzeć do nadającego się do zburzenia fragmentu ściany #2, a po udanej akcji znajdziesz się przy ostatnim korytarzu. Jeżeli nie możesz niszczyć ścian lub po prostu chcesz dokładnie zbadać okolicę, to powróć do głównego pomieszczenia z dwoma wartownikami.
![]() | ![]() |
Zauważ, że dzięki wyłączeniu tutejszej kamery w łatwy sposób możesz ogłuszyć obu wartowników. Najlepiej zacząć od osobnika patrolującego górny balkonik #1, a następnie rozprawić się z jego kolegą na dole #2. Po zabezpieczeniu okolicy rozejrzyj się po pomieszczeniu. Oprócz nowych szuflad odnajdziesz tu także dwa niezabezpieczone terminale komputerowe.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z północnego wyjścia z pomieszczenia przetwarzania danych #1. Korytarz zakręca w tym miejscu na zachód #2. Jeżeli wyłączyłeś kamery, to nie masz się tu czego obawiać. W przeciwnym wypadku musiałbyś umiejętnie zbliżyć się do nowej kamery ochrony i pod nią przejść.
![]() | ![]() |
Idź na zachód i następnie skręć na południe. Także i w tym przypadku dotrzesz do zamkniętych drzwi #1. Mają one zamek elektroniczny trzeciego stopnia. Możesz pokornie rozwiązać mini-grę hackerską lub rozejrzeć się po okolicy za wejściem do szybu wentylacyjnego #2. Wspomniany szyb zaprowadzi Cię do ostatniego korytarza.

Wszystkie opisane powyżej ścieżki prowadzą w to samo miejsce, a mianowicie do korytarza biegnącego na zachód (powyższy screen), czyli w stronę pomieszczenia Data Storage 802-11.
![]() | ![]() |
Ruszaj na zachód, ale po drodze koniecznie zbadaj południowy składzik #1. Zabierz ze sobą ciężki karabin, nawet jeżeli Twój styl gry dąży do unikania bezpośrednich starć. Powód takiego działania jest dość oczywisty - już za kilka chwil czeka Cię starcie z nowym bossem. Zregeneruj zdrowie i baterie, zapisz stan gry, wybierz dobrą broń i na sam koniec podejmij próbę otwarcia oznaczonych przez grę drzwi #2.
Nagroda: 1750 punktów doświadczenia + 750 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 10 (Pokonanie Jeleny Fedorowej).
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt III - Kanada, Detroit
- Twarzą w twarz z Elizą Cassan
- Informacje wstępne | Twarzą w twarz z Elizą Cassan | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Dotarcie do pokoju 404 | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Wariant pokojowy - Wydostanie się z zasadzki | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Wariant agresywny - Wydostanie się z zasadzki | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
- (3) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej na tyłach studia
- (4) Wariant pokojowy - Dotarcie do kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Wariant agresywny - Dotarcie do kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (5) Wariant pokojowy - Wezwanie kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (5) Wariant agresywny - Wezwanie kolejki linowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (6) Wariant pokojowy - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy | Bunt Ludzkości
- (6) Wariant agresywny - Dotarcie do głównego obszaru piwnicy | Bunt Ludzkości
- (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do klatki schodowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (7) Wariant agresywny - Dotarcie do klatki schodowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (8) Zejście na najniższy poziom piwnicy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (9) Wariant pokojowy - Dotarcie do pokoju 802-11 | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (9) Wariant agresywny - Dotarcie do pokoju 802-11 | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (10) Pokonanie Jeleny Fedorowej | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (10) Pokonanie Jeleny Fedorowej - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut)
- (11) Dotarcie na lądowisko | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Twarzą w twarz z Elizą Cassan
- Akt III - Kanada, Detroit
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
































