Deus Ex Human Revolution: Odbycie rozmowy z Taggartem
Aktualizacja:
(3) Odbycie rozmowy z Taggartem
Uwaga! Jeżeli nie chcesz nawet podejmować prób odbycia rozmowy z Taggartem, to możesz od razu przejść do opisu Kroku 4 (Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala).

Oznaczenia na mapie: 1 - Wejście do sali konferencyjnej; 2 - Miejsce odbycia rozmowy z Taggartem lub odnalezienia terminalu; 3 - Wejście do strzeżonej strefy; 4 - Przejście na zaplecze; 5 - Wejście do szybu wentylacyjnego; 6 - Drzwi do klatki schodowej.
![]() | ![]() |
Po przejściu przez drzwi skręć w prawo i udaj się na koniec korytarza #1. Patrolującymi tę okolicę ochroniarzami nie musisz się przejmować. Nie zostaniesz przez nich zatrzymany o ile nie podejmiesz próby przedostania się do obszaru o ograniczonym dostępie. Po dotarciu na koniec korytarza obróć się w lewo i otwórz drzwi #2 prowadzące do sali konferencyjnej.

Po otwarciu drzwi do sali konferencyjnej Jensen oskarży Billa Taggarta o współpracę z Sandovalem i będzie domagał się otrzymania informacji na temat aktualnego miejsca pobytu Izajasza. Jak można się łatwo domyślić, Taggart będzie chciał Cię zbyć i jednocześnie zdyskredytować przed opinią publiczną, czemu należy spróbować zapobiec. Z pomocą może Ci tu przyjść ulepszenie o nazwie Wzmacniacz społeczny, które pozwoliłoby Ci poznać profil psychologiczny Taggarta i monitorować poziom perswazji. Właściwe prowadzenie rozmowy sprawi, że pasek będzie zmieniał swój kolor stopniowo na zielony, a podejmowanie niewłaściwych decyzji sprawi, że stanie się on bardziej pomarańczowy. Nie martw się jeżeli nie dysponujesz wspomnianym ulepszeniem, bo i bez niego rozmowa może zakończyć się sukcesem. Nie można niestety podać jednej sprawdzonej metody, bo pomimo wyboru tych samych opcji zachowania przy kolejnych próbach rozpoczęcia rozmowy Taggart może zachowywać się w nieco inny sposób. Ważne jest w rezultacie to żeby dokładnie czytać każdą linię dialogową powiązaną z opcją zachowania. Musisz też pamiętać o tym co chcesz uzyskać i całą rozmowę podporządkowywać temu upragnionemu efektowi końcowemu.
Pożądany efekt możesz uzyskać przede wszystkim niwelując wszelkie próby w wykonaniu Taggarta mające przeciągnięcie widowni na jego stronę i sprytnie dążąc do postawienia go w trudnej sytuacji przed kamerami, powtarzając wielokrotnie, że Sandoval jest związany z atakiem na Sarif Industries i porwaniem niewinnych naukowców. Polecam w trakcie rozmowy wybierać opcje zachowania Zmiana tematu i Konfrontacja. Alternatywnym sposobem przeprowadzania rozmowy z Taggartem jest użycie ulepszenia Wzmacniacz społeczny do uaktywnienia feromonów (klawisz Z). Musiałbyś w takiej sytuacji wybrać opcję zachowania dla typu osobowości alfa (Uspokojenie). Główny bohater przeprowadziłby w takiej sytuacji próbę szantażu, zachęcając Taggarta do sprawdzenia autentyczności posiadanego nagrania w obecności wyspecjalizowanego technika.
Jeżeli rozmowa zakończyła się sukcesem, to Taggart zaprosi Cię na zaplecze. Jeżeli natomiast nie udało Ci się go przekonać, to zostaniesz wyproszony z sali konferencyjnej i w takiej sytuacji pozostanie Ci wybranie jednej z alternatywnych ścieżek opisanych w Kroku 4 (Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala).
Nagroda: 1000 punktów doświadczenia (sukces) lub 100 punktów doświadczenia (porażka).
![]() | ![]() |
Jeżeli udało Ci się przekonać Taggarta do podzielenia się informacjami o Sandovalu, to po zakończonym spotkaniu przejdź przez drzwi prowadzące za kulisy #1. Po znalezieniu się w głównym korytarzu wybierz pierwsze drzwi po prawej stronie, przechodząc przez pomieszczenie okupowane przez kilku ochroniarzy (pozostawiono tu Ebooka) #2.

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia rozejrzyj się za Ebookiem i terminalem komputerowym z zabezpieczeniem czwartego stopnia. Przystąp teraz do kolejnej rozmowy z Taggartem. Gra tym razem nie zmusi Cię już do pilnowania się przy wyborze opcji zachowania, bo rozmówca od razu poinformuje Cię, że Sandoval powinien przebywać w swoim mieszkaniu w Detroit. Taggart wyjawi też, że spotkany we wcześniejszej fazie rozgrywki Zeke Sanders to brat Sandovala.
Nagroda: 750 punktów doświadczenia + 250 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.
Uwaga! Z racji tego, że znasz już miejsce pobytu Sandovala możesz pominąć Krok 4 i przejść do opisu Kroku 5 (Wyjście z Centrum Kongresowego).
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości: Poradnik do gry
- Deus Ex Human Revolution: Akt 3 - Kanada, Detroit
- Deus Ex Human Revolution: W pogoni za Izajaszem Sandovalem
- Deus Ex Human Revolution: Informacje wstępne
- Deus Ex Human Revolution: Dotarcie do Centrum Kongresowego
- Deus Ex Human Revolution: Dotarcie do sekcji dla VIP-ów
- Deus Ex Human Revolution: Odbycie rozmowy z Taggartem
- Deus Ex Human Revolution: Odnalezienie informacji na temat miejsca pobytu Sandovala
- Deus Ex Human Revolution: Wariant pokojowy - Wyjście z Centrum Kongresowego
- Deus Ex Human Revolution: Wariant agresywny - Wyjście z Centrum Kongresowego
- Deus Ex Human Revolution: Przedostanie się do apartamentu Sandovala
- Deus Ex Human Revolution: Zejście do kanałów
- Deus Ex Human Revolution: Przeprawa przez kanały
- Deus Ex Human Revolution: Odbycie rozmowy z Sandovalem
- Deus Ex Human Revolution: Powrót na lądowisko
- Deus Ex Human Revolution: W pogoni za Izajaszem Sandovalem
- Deus Ex Human Revolution: Akt 3 - Kanada, Detroit
- Deus Ex: Bunt Ludzkości: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny. Takie "shoot him until he is dead". W ten sposób można się z nim męczyć nie wiem ile. Bardzo prosty sposób który znalazłem:
- na początku jak zaczyna się walka, rzucić mu pod nogi granat EMP lub wstrząsowy.
- boss będzie ogłuszony więc łapiemy się za stojące po prawej stronie pojemniki z gazem i rzucamy nimi w Barretta. Można też rzucić w niego gaśnicą, to też go ogłuszy. Idziemy prawą stroną i rzucamy w niego wybuchowymi beczkami. W tym czasie nie powinien nawet oddać jednego strzału.
- Wystarczą ze 4 butle/beczki a Barrett będzie tak słaby, że wystarczy raz do niego strzelić i będzie po nim (ja zabiłem go strzałem w stopę :) ). I już, boss pokonany w 30 sekund.
Mam pewien bug, z misją Matczyne Więzi. mianowicie, gdy mogę już zakończyć misję , podchodzę do matki i naciskam zakończ misję następnie pojawiają mi sie 3 zakładki, najemnicy, identyfikacja i koroner, gdy wszystkie już użyje gra się buguje tak jakby czekała na naciśnięcie następnej zakładki nie mogę wtedy otworzyć menu, czy nawet ekwipunku. Pomożecie ?? :)
Betoro, ja w Deus Ex również gram w sposób 'skradankowy' i nie miałem problemu z pokonaniem Barreta, a przynajmniej nie miałem go kiedy troszkę pogłówkowałem. Otóż to rzeczywiście można wykorzystać różnego rodzaju osłony co jest zwłaszcza wskazane dla osób pomijających umiejętności typu COMBAT, można też zbierać broń i amunicję w trakcie walki których jest naprawdę dużo na planszy ( Stun Gun, pistolet, pistolet maszynowy...., a nawet rakiety ! ). Jednak w 'ogniu walki' może nie być na to czasu. Zamiast chować się za osłonami zagrałem jak Predator. Ale po kolei...
Spodziewając się potyczki z bossem już wcześniej ogłuszyłem jednego wroga i odebrałem mu broń do której pozbierałem amunicję. Bossa zaatakowałem najpierw granatem, chowając się za pierwszą osłoną jaka była pod nosem. Poczekałem aż Barret podejdzie bliżej i ogłuszyłem go Stun Gunem. Zaraz, zaraz... ogłuszyłem ? Bronią paraliżującą ? Przecież wdł. poradnika tak nie można . Ano, jednak można. Broń paraliżująca w walce z bossem działa inaczej niż podczas normalnej gry - zatrzymuje wroga w miejscu i obezwładnia go tylko na kilka sekund. Jednak te kilka sekund wystarczy aby zmienić broń, włączyć niewidzialność i wpakować Barretowi magazynek w tyłek. Tak, dokładnie w tyłek bo warto stanąć za Barretem gdyż po ocknięciu się przez chwilę nie będzie wiedzieć gdzie podział się gracz. W ten sposób dostaje się kolejne cenne sekundy. Nie warto się przejmować baaaardzo mocnym, zabierającym bodajże pół paska zdrowia atakiem wręcz wykonywanym przez bossa. A to dlatego gdyż ma się po nim troszkę czasu na : włączenie niewidzialności, odnowienie zdrowia i energii ( pauza = menu ), zajście wroga od tyłu i wpakowanie mu kolejnego magazynku. Jeżeli ktoś łączy klasę STEALTH z COMBAT to ten sposób okaże się jeszcze bardziej skuteczny ( nie tylko niewidzialność ale zdolnoći w walce ).
Jakie są plusy takiego sposobu pokonania Barreta ? No cóż :
- omijamy zabójcze granaty
- ubijamy bossa w miarę szybko
- nie straszna nam broń bossa bo przed kulami szybciej uciekniemy okrążając Barreta z bliska niż biegnąc zza jednej osłony do drugiej
Dla jasności : Nie rozwijam w ogóle umiejętności typu COMBAT. Gram jako STEALTH. W walce z Barretem użyłem shotguna ( uwaga ! długi czas przeładowania ) , combat rifla, stun guna i frag grenade ( wybaczcie nazwy - gram w angielską wersję ).
WBREW PORADNIKOWI z GRY-ONLINE BROŃ PARALIŻUJĄCA JEST SKUTECZNA i PRZYDATNA W WALCE Z BARRETEM !!!
Powodzenia Betoro.
PS. Gra jest 'cud, miód i orzeszki'
Ech..
:)
Wszedłem tu żeby się dowiedzieć jak do cholery mam pokonać tego Barreta. Oczywiście gram skradankowo, bo jeśli w grach jest taka możliwość, to wolę grać w ten sposób. Z poradnika dowiedziałem się, że jestem frajer pompka bo nie zbierałem broni przez całą grę. Myślę sobie - pójde zobaczę, co jest w tych skrytkach. I cóż, okazuje się że mam tam dwa pistolety maszynowe i jeden kapiszonowiec, w dodatku amunicji jest tyle, że władowałem mu wszystko w łeb z małego dystansu, a facet nawet nie poczuł. Brawo Eidos Montreal. To jest właśnie etap, który z pewnością docenią wszyscy ludzie grający tak, jak ja.
HumanGhost --> Pierwszą część poradnika pisałem jeszcze przed ukończeniem gry i poznaniem szczegółów osiągnięć. Wkrótce dodamy stosowne poprawki.
Skoro cały poradnik jest napisany w dwóch możliwych wariantach - pokojowym i agresywnym to czemu prolog nie jest tak opisany? Podobno walka w prologu wyklucza aczika za pokojowe przejście całej gry.
Ja ktoś nie dorósł to potrzebuje poradnika. Dla innych nie powinno być problemem rozgryźć co tylko możliwe.
Jak zaprogramuje wieżyczkę na atak wrogów to to będzie zaliczone jako to, ze ja zabiłem? Bo ja chcę achivment - nie zabijaj nikogo podczas całej gry. Proszę o odp.
baron23233 --> Skad pomysl, ze ten poradnik jest 'darmowym plikiem', i w jaki sposob cie to krzywdzi?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




