(4) Wariant pokojowy - Przeprawa przez drugą część obozu | Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
(4) Wariant pokojowy: Przeprawa przez drugą część obozu
![]() | ![]() |
Jeżeli eksplorację drugiej części obozu rozpoczynasz na niższym poziomie (-4), to zacznij od ostrożnego zbliżenia się do drzwi wejściowych #1. Jedyna droga, którą powinieneś być zainteresowany, to zlokalizowane po lewej stronie wejście do szybu wentylacyjnego (jest ono schowane jest za pudłami) #2. Dobrze wyczuj moment wejścia do obozu, unikając wzroku wartowników i pola widzenia wieżyczki obronnej (jeżeli nie została wcześniej wyłączona).
![]() | ![]() |
Możesz przystąpić do eksploracji szybów wentylacyjnych. Proponuję wyjść z nich gdzieś we wschodniej części obozu #1. Uważaj na patrolującego ten obszar pojedynczego wartownika #2. Możesz go ogłuszyć lub ominąć. Korzystając z okazji warto też zbadać wszystkie okoliczne cele.
![]() | ![]() |
Skieruj się na wschód. W miarę możliwości dobrze byłoby dotrzeć do drzwi zlokalizowanych w południowo-wschodniej części hali #1, bo pozwoli Ci to ominąć zaporę laserową #2. Jeżeli nie jest to możliwe, to wyłącz zaporę po wejściu w interakcję z panelem sterowania lub przejdź przez szyb wentylacyjny (wejście do szybu jest schowane za dużą skrzynią). Docelowo musiałbyś dotrzeć do drzwi prowadzących do południowej części placówki.
Uwaga! Dalsze działania przedstawione zostały w opisie Kroku 5 (dotarcie do drugiej windy).
![]() | ![]() |
Jeżeli eksplorację drugiej części obozu rozpoczynasz na wyższym poziomie (-2), to wejdź do pomieszczenia kontrolnego i rozważ włamanie się do pobliskiego terminalu komputerowego (drugi poziom zabezpieczeń) #1. Musisz teraz stąd wyjść. Jeżeli dysponujesz zwiększoną siłą, to lepiej jest odsunąć skrzynie blokujące prawe przejście #2. W przeciwnym wypadku pozostanie Ci skorzystanie z lewego przejścia.

Okoliczne balkoniki patrolowane są przez czterech wartowników, ale musisz się liczyć z dwoma dodatkowymi utrudnieniami. Po pierwsze, nie wszystkie balkoniki są zabudowane, tak więc trzeba przywiązywać większą uwagę do miejsc pozostawiania ciał. Po drugie, nie możesz pozwolić na to by zostać zauważonym przez żadną z dwóch okolicznych kamer ochrony. Wartowników możesz eliminować w dowolnej kolejności, dbając jednak o to żeby nie zostać przez nikogo zauważonym. Na sam koniec najlepiej zostawić sobie wartownika patrolującego południowo-zachodnią część balkoników.
![]() | ![]() |
Możesz teraz poświęcić chwilę na zbadanie tej okolicy. Najważniejsze wydaje się zbadanie południowego pomieszczenia kontrolnego #1, w którym pozostawiono między innymi granat EMP. Na terminalu komputerowym #2 możesz z kolei ponownie użyć hasła neuralhub, dzięki czemu uzyskasz dostęp do kontroli nad dwoma tutejszymi kamerami (zakładając oczywiście, że dysponujesz odpowiednimi umiejętnościami hackerskimi).

Do aktualnego celu misji najlepiej jest przedostać się korzystając z drzwi zlokalizowanych w południowo-zachodniej części hali (powyższy screen). Pozwoliłoby Ci to całkowicie ominąć niższy poziom, skupiając się jedynie na dotarciu do windy.
Uwaga! Dalsze działania przedstawione zostały w opisie Kroku 5 (dotarcie do drugiej windy).
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt I - Detroit
- Idąc za tropem z Highland Park
- Informacje wstępne | Idąc za tropem z Highland Park | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Przedostanie się w okolice głównego budynku | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Dotarcie do pierwszej windy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Wariant pokojowy - Przeprawa przez pierwszą część obozu | Bunt Ludzkości
- (3) Wariant agresywny - Przeprawa przez pierwszą część obozu | Bunt Ludzkości
- (4) Wariant pokojowy - Przeprawa przez drugą część obozu | Bunt Ludzkości
- (4) Wariant agresywny - Przeprawa przez drugą część obozu | Bunt Ludzkości
- (5) Dotarcie do drugiej windy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (6) Zlokalizowanie lidera najemników | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (7) Pokonanie Barretta | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (7) Pokonanie Barretta - zmiany w wersji rozszerzonej (Director's Cut)
- (8) Powrót na lądowisko | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Idąc za tropem z Highland Park
- Akt I - Detroit
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










