(1) Wariant pokojowy - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego
Aktualizacja:
(1) Wariant pokojowy: Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego

Po rozmowie z Keitner dowiesz się, że w tutejszym obozie więziennym dzieją się dziwne rzeczy. Za wszystkim stoi drugi z lokalnych dowódców - Burke, ten sam, którego poznałeś na wstępie przygody. Jeśli zbadasz sprawę i dostarczysz pani komandor dowody, ta o nieprawidłowościach powiadomi Interpol. Przedtem trzeba jednak załadować dane Jensena do centralnego komputera, tak aby zyskał on dostęp do wybranych miejsc bazy. Zauważ, że obok nowej misji aktywowało się także zadanie poboczne (opis w dalszej części poradnika).

Skupiając się nad głównym wątkiem fabularnym, wskaźnik zaprowadzi Cię do pomieszczeń administracyjnych kompleksu. Do tej części bazy możesz przejść przez główne (1 na mapie) lub górne drzwi (2 na mapie; kod 7736).

Koncentracja sił wroga znajduje się w rejonie docelowego punktu kontroli (3 na mapie) i dostępu do niego bronią nie tylko wartownicy, ale także lasery (4 na mapie). Ochroniarze doglądają też sąsiedniej lokacji (5 na mapie), a kolejny stróż znajduje się w pokoju z szybą (6 na mapie). Regularnie wychodzi on na zewnątrz.

Sposobów na sforsowanie problematycznych laserów jest kilka. Jeśli tylko potrafisz przebijać ściany, zainteresuj się pobliskim pomieszczeniem (7 na mapie). Wejście do niego chroni zamek na drugim poziomie bezpieczeństwa. Jeśli jest on dla Ciebie za wysoki, udaj się do kolejnego pokoju (8 na mapie) i skorzystaj z obejścia kanałem (K na mapie). W sali od operacji specjalnych przywal w kruchą ścianę, a znajdziesz się w centrum komunikacyjnym (9 na mapie; kod do drzwi od zewnątrz to 1550).

Stąd wyjdziesz już na główny korytarz pilnowany przez ludzi Belltower. Oprócz opierającego się o ścianę strażnika, w pobliżu przechadza się także żołnierz z sił specjalnych, wyposażony w karabin bojowy. Uważaj ponadto na stróża wyłaniającego się z pomieszczenia z szybą (jeśli wcześniej go nie załatwiłeś). Bardzo lubi się rozglądać. Detektory w środku korytarza ominiesz kucając - ten na dole jest popsuty.

Lasery możesz też wyłączyć. Panel do nich został jednak umieszczony w tajnym miejscu, do którego prowadzi tunel (10 na mapie). Klapę chroni skomplikowany zamek na poziomie trzecim, ale otworzysz go hasłem 5768. Idąc przewodem znajdziesz się w pokoiku z wyłącznikiem laserów (kod 1355) oraz komputerem od zabezpieczeń.

Do pomieszczenia można się również dostać z biura samego Burke'a. W tym celu musisz przejść piętro wyżej (11 na mapie), sforsować zamek w pierwszych napotkanych drzwiach (poziom 1) i wejść do kanału wentylacyjnego. Będąc na górze wystrzegaj się tylko strażników i kamery. Jest to zdecydowanie najtrudniejszy wariant.

Z ciekawostek warto wymienić przyrządy celownicze do wyrzutni rakiet (7 na mapie) niedaleko kanału (łączą się z jednym z zadań pobocznych) oraz tłumik leżący w pokoju od łączności (9 na mapie). Możesz go zamontować do wybranej broni niwelując głośność jej wystrzału.

Po obowiązkowym skanowaniu, zyskasz dostęp do części więziennej bazy. Wejdziesz do rozległej sali wypełnionej jękami przetrzymywanych tam osób. Terenu dookoła bronią trzy jednostki sił specjalnych. Czwarty wartownik dogląda centrum kontroli zlokalizowanym w wieży pośrodku hali.

Kiedy tylko znajdziesz się w więzieniu, usłyszysz jak jeden ze strażników rozmawia z osadzonym. Po dyskusji rozpocznie pochód, co oczywiście da Ci okazję do nabicia mu guza. Pozostała dwójka do milczących też nie należy, ale po wymianie zdań wróci do swoich obowiązków.

Więźniów nie musisz się obawiać - nie zdradzą Twojej obecności. Nawet jeśli wyeliminujesz wszystkich ochroniarzy, zachowuj się względnie spokojnie, gdyż piętro wyżej grasują roboty obronne, które mogą Cię usłyszeć. Do budynku pośrodku (12 na mapie) prowadzą schody, przy czym na górze znajdziesz jeszcze jednego strażnika. I komputer oczywiście.

Jeśli potrafisz podnosić ciężkie rzeczy, przestaw dużą skrzynię, za którą ukryty jest kanał (N na mapie). Eksplorując sekretną lokację natkniesz się na technologię powiększającą magazynek broni, a wdrapując się jeszcze wyżej, program do śledzenia celu.

Dodatkowo w otwartej celi jedna ze ścian (13 na mapie) jest bardzo krucha i podatna na uderzenie pięścią. Po drugiej stronie zobaczysz whiskey i rury, po których dostaniesz się drugie piętro więzienia. Póki co skup się jednak na załadowaniu swoich danych do komputera. Możesz się do niego też dostać z wykorzystaniem przewodu wentylacyjnego (O na mapie).
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- W brzuchu bestii
- (1) Wariant pokojowy - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego
- (1) Wariant agresywny - Załaduj dane biometryczne do głównego komputera więziennego
- (2) Wariant pokojowy - Zbadaj skrzydło przesłuchań | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Wariant agresywny - Zbadaj skrzydło przesłuchań | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Wariant pokojowy - Zdobądź oko Burke'a | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Wariant agresywny - Zdobądź oko Burke'a | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Daj Quinnowi oko Burke'a, dostań się do tajnej windy w kostnicy
- Wybory - Wariant pokojowy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Wybory - Wariant agresywny | Deus Ex Bunt Ludzkości
- W brzuchu bestii
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
