Lista kodów | Deus Ex Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
Lista kodów
Informacje wstępne
Na początek pragnę jeszcze raz przypomnieć, że o wiele lepszym pomysłem od wprowadzania gotowych kodów jest rozwiązywanie mini-gier hackerskich. Pozwala to mianowicie na zdobywanie dużych ilości punktów doświadczenia, nie tylko za samo rozwiązanie danej mini-gry, ale i również za wykonanie innych czynności podczas jej rozgrywania. Z mini-gier radziłbym w rezultacie rezygnować tylko jeżeli Twoja postać nie posiada dostatecznie rozwiniętych umiejętności hackerskich (warto to zmienić) lub gdy po prostu Bunt Ludzkości chcesz potraktować jako zwykłą strzelaninę (herezja!! ;-)).
Godne odnotowania jest to, że nie do wszystkich odnalezionych zamków, terminali, paneli sterowania czy sejfów możliwe jest zdobycie gotowego kodu. W niektórych przypadkach jedynym rozwiązaniem pozostanie mini-gra. Nie przejmuj się tez jeżeli natrafisz na jakiś nieinteraktywny zamek. Oznacza to zazwyczaj, że jest on powiązany z jakimś questem, do którego można przystąpić w mniej lub bardziej odległej przyszłości. Ograniczenie to dotyczy przede wszystkim badanych hubów (Detroit i Hengsha), tym bardziej, że każdy z nich odwiedza się dwukrotnie w trakcie gry (Detroit w I i III akcie, a Hengshę w II i IV akcie).
Kody - Detroit
Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Detroit. Ma to miejsce podczas rozgrywania pierwszego oraz trzeciego aktu gry.
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
0002 | Detroit | Kod do bramki prowadzącej do jednego z budynków mieszkalnych. |
0187 | Detroit | Kod do magazynu broni znajdującego się niedaleko głównego wejścia do Wymarłego Blokowiska. |
1904 | Detroit | Kod do skrytki Seurata znajdującej się tuż przy boisku do koszykówki. |
1966 | Detroit | - |
2928 | Detroit | - |
4626 | Detroit | - |
4891 | Detroit | Kod do magazynu policyjnego znajdującego się na tyłach komisariatu. |
5551 | Detroit | - |
6542 | Detroit | Kod do wyłączenia zapory laserowej w skrytce Seurata. Sama skrytka znajduje się tuż przy boisku do koszykówki. |
7196 | Detroit | Kod do sejfu znajdującego się w magazynie policyjnym na tyłach komisariatu. |
8982 | Detroit | - |
0739 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu. |
1029 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do drzwi w apartamencie O'Malley'a. |
1031 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu. |
1077 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
1948 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu w mieszkaniu państwa Thorpe'ów. |
2356 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
3663 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
3733 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sypialni w siedzibie gangu Petard. |
5463 | Detroit - Blok mieszkalny | Kod do sejfu w mieszkaniu Izajasza Sandovala. |
7767 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
8221 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
8974 | Detroit - Blok mieszkalny | - |
5375 | Detroit - Budynek Chirona | Kod do tajnego sejfu w apartamencie Jensena. |
3754 | Detroit - Centrum Kongresowe | Kod na zaplecze. |
2599 | Detroit - Kanały | Kod do wejścia na posterunek policji od strony kanałów. |
0000 | Detroit - Kanały | Kod do rozbrojenia bomby Jacoba White'a (poboczny quest zlecany przez Nicholasa). |
0110 | Detroit - Kanały | Kod do bramy wyjściowej odnalezionej już po spotkaniu się z Izajaszem Sandovalem. |
8218 | Detroit - Kanały | Kod do wyłączenia zapór laserowych w kryjówce Izajasza Sandovala. |
0426 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
0548 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
1710 | Detroit - Posterunek policji | - |
1856 | Detroit - Posterunek policji | - |
2231 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura detektywa Guma. |
2419 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura kapitana Penna. |
3727 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura detektyw Jenny Alexander. |
4523 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura jednego z detektywów. |
4816 | Detroit - Posterunek policji | - |
6065 | Detroit - Posterunek policji | Kod do biura funkcjonariusza Cheta Wagnera. |
7366 | Detroit - Posterunek policji | Kod do wyłączenia zapór laserowych. |
7668 | Detroit - Posterunek policji | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
9212 | Detroit - Posterunek policji | Kod do kostnicy. |
3290 | Detroit - Wymarłe Blokowisko | - |
5962 | Detroit - Wymarłe Blokowisko | Kod do wyłączenia anteny znajdującej się na dachu jednego z budynków. |
7984 | Highland Park - Obóz najemników | Uniwersalny kod do wielu systemów bezpieczeństwa placówki. |
0250 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 30. |
1364 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 31. |
3716 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 23. |
4145 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 27. |
5475 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 22. |
8053 | Siedziba Sarif Industries | Kod do skrytki znajdującej się pod lądowiskiem. |
9642 | Siedziba Sarif Industries | Kod do biura numer 32. |
1505 | Zakład produkcyjny Sarif Industries | Kod potrzebny do rozbrojenia bomby znajdującej się w pomieszczeniu z zakładnikami. |
Kody - Hengsha
Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Hengshy. Ma to miejsce podczas rozgrywania drugiego oraz czwartego aktu gry.
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
1234 | Hengsha | Kod do mieszkania Lee Honga, którego zbadanie jest częścią questu zleconego przez Malik. |
1339 | Hengsha | - |
1379 | Hengsha | - |
1381 | Hengsha | - |
3444 | Hengsha | Kod do sejfu. |
5377 | Hengsha | Kod do boksu, w którym przetrzymywana jest Ning (na poszukiwania tej osoby wyrusza się na prośbę Mei Suen). |
6830 | Hengsha | Kod do magazynu. |
7845 | Hengsha | Kod do jednego z boksów znajdujących się naprzeciwko hotelu Alice Garden w dzielnicy Kuaigan. |
3295 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do biur w głównym magazynie portowym. |
3343 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do magazynu C w porcie. |
4589 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do recepcji głównego magazynu portowego. |
5895 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do magazynu B w porcie. |
6555 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do drzwi znajdujących się na balkoniku magazynu portowego. |
7785 | Hengsha - Doki Belltower | Kod do magazynu A w porcie. |
0415 | Hengsha - Gniazdo | Kod do drzwi prowadzących na zaplecze klubu Gniazdo. |
1540 | Hengsha - Gniazdo | - |
8953 | Hengsha - Gniazdo | Kod do stróżówki. |
3785 | Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden | Kod kierownika. |
3824 | Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden | Kod do recepcji hotelu Alice Garden. |
7657 | Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden | Kod do sejfu znajdującego się w recepcji hotelu Alice Garden. |
1975 | Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy | Kod do sejfu w zbrojowni. |
7920 | Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy | Kod do sejfu w koszarach. |
0117 | Tai Yong Medical | Kod do sejfu w apartamencie Zhao Run Yu. |
0703 | Tai Yong Medical | Kod do głównego pomieszczenia danych. |
0821 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia filtracji w sali kriosterylizacji. |
2459 | Tai Yong Medical | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
2967 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia sąsiadującego z biurem Kahna (wyższe poziomy wieży Tai Yong Medical). |
3090 | Tai Yong Medical | Kod do biura wiceprezesa. |
3421 | Tai Yong Medical | Kod do magazynu numer 3. |
4444 | Tai Yong Medical | Kod do przechowalni. |
4713 | Tai Yong Medical | Kod do głównego pomieszczenia laboratoryjnego w wieży Tai Yong Medical. |
4865 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia Chemical Storage A4 w zakładzie w Dolnym Mieście. W pomieszczeniu tym znajduje się zawór, którego przekręcenie pozwala uratować życie naukowca z uszkodzonym kombinezonem. |
5126 | Tai Yong Medical | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
5720 | Tai Yong Medical | Kod do panelu sterowania chodnikiem serwisowym znajdującym się nad salą kriosterylizacji. |
6906 | Tai Yong Medical | Kod do drzwi znajdujących się przy windzie podróżującej do apartamentu. |
7687 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka produkcyjna). |
7934 | Tai Yong Medical | Kod do przepompowni A-3. |
9090 | Tai Yong Medical | Kod do chłodni 2-9. |
9292 | Tai Yong Medical | Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka badań i rozwoju). |
9409 | Tai Yong Medical | Kod do wyłączenia zapory laserowej. |
9762 | Tai Yong Medical | Kod do głównego pomieszczenia danych. |
Kody - Kanada, Singapur i Panchaja
Uwaga! Poniższe kody dotyczą trzech dużych lokacji, które bada się tylko raz w trakcie całej gry. Mowa tu o stacji nadawczej Picus w Kanadzie (III akt gry), zakładzie w Singapurze (IV akt gry) oraz Panchai (IV akt gry).
KOD | LOKACJA | UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU |
0068 | Stacja nadawcza Picus | Kod do magazynu zlokalizowanego na najniższym piętrze wieżowca. |
0101 | Stacja nadawcza Picus | Kod do biura znajdującego się w podziemnym kompleksie. |
1006 | Stacja nadawcza Picus | - |
1980 | Stacja nadawcza Picus | Kod do zbrojowni znajdującej się w podziemnym kompleksie. |
8825 | Stacja nadawcza Picus | Kod do serwerowni znajdującej się na jednym z wyższych pięter wieżowca. |
0111 | Singapur | Kod do panelu sterowania urządzeniem zakłócającym. |
1385 | Singapur | Kod do pomieszczenia baraków w budynku ochrony. |
1504 | Singapur | Kod do laboratorium Nii Colvin w budynku Micro-Gen Lab. |
2021 | Singapur | Kod do laboratorium B-22 w budynku Bio-Mech Lab. |
2410 | Singapur | Kod do magazynu znajdującego się niedaleko hangaru. |
2535 | Singapur | Kod do wyłączenia zapory laserowej w budynku Bio-Mech Lab. |
5377 | Singapur | Kod do laboratorium Szewczenki w budynku Micro-Gen Lab. |
9992 | Singapur | Kod do magazynu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). |
2012 | Panchaja | Specjalny kod do wyłączenia zabezpieczeń projektu Hyron i tym samym ułatwienia sobie końcowej bitwy. |
7153 | Panchaja | Kod do drzwi w porcie przyjęć. |
8024 | Panchaja | Kod do przebieralni w wieży. |
9823 | Panchaja | Kod do drzwi w maszynowni. |
0
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
