Lista kodów | Deus Ex Bunt Ludzkości

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Lista kodów

Informacje wstępne

Na początek pragnę jeszcze raz przypomnieć, że o wiele lepszym pomysłem od wprowadzania gotowych kodów jest rozwiązywanie mini-gier hackerskich. Pozwala to mianowicie na zdobywanie dużych ilości punktów doświadczenia, nie tylko za samo rozwiązanie danej mini-gry, ale i również za wykonanie innych czynności podczas jej rozgrywania. Z mini-gier radziłbym w rezultacie rezygnować tylko jeżeli Twoja postać nie posiada dostatecznie rozwiniętych umiejętności hackerskich (warto to zmienić) lub gdy po prostu Bunt Ludzkości chcesz potraktować jako zwykłą strzelaninę (herezja!! ;-)).

Godne odnotowania jest to, że nie do wszystkich odnalezionych zamków, terminali, paneli sterowania czy sejfów możliwe jest zdobycie gotowego kodu. W niektórych przypadkach jedynym rozwiązaniem pozostanie mini-gra. Nie przejmuj się tez jeżeli natrafisz na jakiś nieinteraktywny zamek. Oznacza to zazwyczaj, że jest on powiązany z jakimś questem, do którego można przystąpić w mniej lub bardziej odległej przyszłości. Ograniczenie to dotyczy przede wszystkim badanych hubów (Detroit i Hengsha), tym bardziej, że każdy z nich odwiedza się dwukrotnie w trakcie gry (Detroit w I i III akcie, a Hengshę w II i IV akcie).

Kody - Detroit

Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Detroit. Ma to miejsce podczas rozgrywania pierwszego oraz trzeciego aktu gry.

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

0002

Detroit

Kod do bramki prowadzącej do jednego z budynków mieszkalnych.

0187

Detroit

Kod do magazynu broni znajdującego się niedaleko głównego wejścia do Wymarłego Blokowiska.

1904

Detroit

Kod do skrytki Seurata znajdującej się tuż przy boisku do koszykówki.

1966

Detroit

-

2928

Detroit

-

4626

Detroit

-

4891

Detroit

Kod do magazynu policyjnego znajdującego się na tyłach komisariatu.

5551

Detroit

-

6542

Detroit

Kod do wyłączenia zapory laserowej w skrytce Seurata. Sama skrytka znajduje się tuż przy boisku do koszykówki.

7196

Detroit

Kod do sejfu znajdującego się w magazynie policyjnym na tyłach komisariatu.

8982

Detroit

-

0739

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu.

1029

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do drzwi w apartamencie O'Malley'a.

1031

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu.

1077

Detroit - Blok mieszkalny

-

1948

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu w mieszkaniu państwa Thorpe'ów.

2356

Detroit - Blok mieszkalny

-

3663

Detroit - Blok mieszkalny

-

3733

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sypialni w siedzibie gangu Petard.

5463

Detroit - Blok mieszkalny

Kod do sejfu w mieszkaniu Izajasza Sandovala.

7767

Detroit - Blok mieszkalny

-

8221

Detroit - Blok mieszkalny

-

8974

Detroit - Blok mieszkalny

-

5375

Detroit - Budynek Chirona

Kod do tajnego sejfu w apartamencie Jensena.

3754

Detroit - Centrum Kongresowe

Kod na zaplecze.

2599

Detroit - Kanały

Kod do wejścia na posterunek policji od strony kanałów.

0000

Detroit - Kanały

Kod do rozbrojenia bomby Jacoba White'a (poboczny quest zlecany przez Nicholasa).

0110

Detroit - Kanały

Kod do bramy wyjściowej odnalezionej już po spotkaniu się z Izajaszem Sandovalem.

8218

Detroit - Kanały

Kod do wyłączenia zapór laserowych w kryjówce Izajasza Sandovala.

0426

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

0548

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

1710

Detroit - Posterunek policji

-

1856

Detroit - Posterunek policji

-

2231

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura detektywa Guma.

2419

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura kapitana Penna.

3727

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura detektyw Jenny Alexander.

4523

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura jednego z detektywów.

4816

Detroit - Posterunek policji

-

6065

Detroit - Posterunek policji

Kod do biura funkcjonariusza Cheta Wagnera.

7366

Detroit - Posterunek policji

Kod do wyłączenia zapór laserowych.

7668

Detroit - Posterunek policji

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

9212

Detroit - Posterunek policji

Kod do kostnicy.

3290

Detroit - Wymarłe Blokowisko

-

5962

Detroit - Wymarłe Blokowisko

Kod do wyłączenia anteny znajdującej się na dachu jednego z budynków.

7984

Highland Park - Obóz najemników

Uniwersalny kod do wielu systemów bezpieczeństwa placówki.

0250

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 30.

1364

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 31.

3716

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 23.

4145

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 27.

5475

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 22.

8053

Siedziba Sarif Industries

Kod do skrytki znajdującej się pod lądowiskiem.

9642

Siedziba Sarif Industries

Kod do biura numer 32.

1505

Zakład produkcyjny Sarif Industries

Kod potrzebny do rozbrojenia bomby znajdującej się w pomieszczeniu z zakładnikami.

Kody - Hengsha

Uwaga! Poniższe kody dotyczą wszystkich lokacji badanych w obrębie Hengshy. Ma to miejsce podczas rozgrywania drugiego oraz czwartego aktu gry.

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

1234

Hengsha

Kod do mieszkania Lee Honga, którego zbadanie jest częścią questu zleconego przez Malik.

1339

Hengsha

-

1379

Hengsha

-

1381

Hengsha

-

3444

Hengsha

Kod do sejfu.

5377

Hengsha

Kod do boksu, w którym przetrzymywana jest Ning (na poszukiwania tej osoby wyrusza się na prośbę Mei Suen).

6830

Hengsha

Kod do magazynu.

7845

Hengsha

Kod do jednego z boksów znajdujących się naprzeciwko hotelu Alice Garden w dzielnicy Kuaigan.

3295

Hengsha - Doki Belltower

Kod do biur w głównym magazynie portowym.

3343

Hengsha - Doki Belltower

Kod do magazynu C w porcie.

4589

Hengsha - Doki Belltower

Kod do recepcji głównego magazynu portowego.

5895

Hengsha - Doki Belltower

Kod do magazynu B w porcie.

6555

Hengsha - Doki Belltower

Kod do drzwi znajdujących się na balkoniku magazynu portowego.

7785

Hengsha - Doki Belltower

Kod do magazynu A w porcie.

0415

Hengsha - Gniazdo

Kod do drzwi prowadzących na zaplecze klubu Gniazdo.

1540

Hengsha - Gniazdo

-

8953

Hengsha - Gniazdo

Kod do stróżówki.

3785

Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden

Kod kierownika.

3824

Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden

Kod do recepcji hotelu Alice Garden.

7657

Hengsha - Hotel kapsułowy Alice Garden

Kod do sejfu znajdującego się w recepcji hotelu Alice Garden.

1975

Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy

Kod do sejfu w zbrojowni.

7920

Hengsha - Kryjówka Żniwiarzy

Kod do sejfu w koszarach.

0117

Tai Yong Medical

Kod do sejfu w apartamencie Zhao Run Yu.

0703

Tai Yong Medical

Kod do głównego pomieszczenia danych.

0821

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia filtracji w sali kriosterylizacji.

2459

Tai Yong Medical

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

2967

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia sąsiadującego z biurem Kahna (wyższe poziomy wieży Tai Yong Medical).

3090

Tai Yong Medical

Kod do biura wiceprezesa.

3421

Tai Yong Medical

Kod do magazynu numer 3.

4444

Tai Yong Medical

Kod do przechowalni.

4713

Tai Yong Medical

Kod do głównego pomieszczenia laboratoryjnego w wieży Tai Yong Medical.

4865

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia Chemical Storage A4 w zakładzie w Dolnym Mieście. W pomieszczeniu tym znajduje się zawór, którego przekręcenie pozwala uratować życie naukowca z uszkodzonym kombinezonem.

5126

Tai Yong Medical

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

5720

Tai Yong Medical

Kod do panelu sterowania chodnikiem serwisowym znajdującym się nad salą kriosterylizacji.

6906

Tai Yong Medical

Kod do drzwi znajdujących się przy windzie podróżującej do apartamentu.

7687

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka produkcyjna).

7934

Tai Yong Medical

Kod do przepompowni A-3.

9090

Tai Yong Medical

Kod do chłodni 2-9.

9292

Tai Yong Medical

Kod do pomieszczenia filtracji (główna placówka badań i rozwoju).

9409

Tai Yong Medical

Kod do wyłączenia zapory laserowej.

9762

Tai Yong Medical

Kod do głównego pomieszczenia danych.

Kody - Kanada, Singapur i Panchaja

Uwaga! Poniższe kody dotyczą trzech dużych lokacji, które bada się tylko raz w trakcie całej gry. Mowa tu o stacji nadawczej Picus w Kanadzie (III akt gry), zakładzie w Singapurze (IV akt gry) oraz Panchai (IV akt gry).

KOD

LOKACJA

UWAGI ODNOŚNIE WYKORZYSTANIA KODU

0068

Stacja nadawcza Picus

Kod do magazynu zlokalizowanego na najniższym piętrze wieżowca.

0101

Stacja nadawcza Picus

Kod do biura znajdującego się w podziemnym kompleksie.

1006

Stacja nadawcza Picus

-

1980

Stacja nadawcza Picus

Kod do zbrojowni znajdującej się w podziemnym kompleksie.

8825

Stacja nadawcza Picus

Kod do serwerowni znajdującej się na jednym z wyższych pięter wieżowca.

0111

Singapur

Kod do panelu sterowania urządzeniem zakłócającym.

1385

Singapur

Kod do pomieszczenia baraków w budynku ochrony.

1504

Singapur

Kod do laboratorium Nii Colvin w budynku Micro-Gen Lab.

2021

Singapur

Kod do laboratorium B-22 w budynku Bio-Mech Lab.

2410

Singapur

Kod do magazynu znajdującego się niedaleko hangaru.

2535

Singapur

Kod do wyłączenia zapory laserowej w budynku Bio-Mech Lab.

5377

Singapur

Kod do laboratorium Szewczenki w budynku Micro-Gen Lab.

9992

Singapur

Kod do magazynu Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).

2012

Panchaja

Specjalny kod do wyłączenia zabezpieczeń projektu Hyron i tym samym ułatwienia sobie końcowej bitwy.

7153

Panchaja

Kod do drzwi w porcie przyjęć.

8024

Panchaja

Kod do przebieralni w wieży.

9823

Panchaja

Kod do drzwi w maszynowni.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-09-13
11:27

-=Esiu=- Legend

-=Esiu=-
😊

Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P

Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.

Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.

Komentarz: -=Esiu=-
2011-09-14
12:27

zanonimizowany688318 Legionista

😍

Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.

Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )

"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.

Komentarz: zanonimizowany688318
2011-09-14
12:48

wysiak Legend

wysiak

Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.

Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.

Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac

Komentarz: wysiak
2011-09-14
15:50

zanonimizowany688318 Legionista

Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)

Komentarz: zanonimizowany688318
2014-02-04
19:48

0dyseusz Chorąży

szkoda tylko że DC nie jest spolszczone :(

Komentarz: 0dyseusz
2014-02-05
12:36

szczypiorofixpw Pretorianin

Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.

Komentarz: szczypiorofixpw
2014-02-05
20:04

pg2 Centurion

Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D

Komentarz: pg2
2014-02-06
12:19

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.

Komentarz: A.l.e.X
2017-05-05
21:36

FantomPL Junior

Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)

Komentarz: FantomPL
2023-12-26
00:54

boy3 Legend

😐

Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?

Komentarz: boy3

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl