(3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

(3) Wariant pokojowy: Wejście do budynku Hengsha Court Gardens

Jeżeli masz zamiar przedostać się do wnętrza budynku z pominięciem rozlewu krwi, to gra zaoferuje Ci wiele różnych możliwości żeby tego dokonać.

Oznaczenia na mapie: 1 - Przejście blokowane przez strażników; 2 - Schody prowadzące do wejścia do budynku; 3 - Wejście do pierwszego szybu; 4 - Wyjście z pierwszego szybu; 5 - Wejście do drugiego szybu; 6 - Miejsce wspinaczki do alternatywnych wejść do budynku - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Oznaczenia na mapie: 1 - Przejście blokowane przez strażników; 2 - Schody prowadzące do wejścia do budynku; 3 - Wejście do pierwszego szybu; 4 - Wyjście z pierwszego szybu; 5 - Wejście do drugiego szybu; 6 - Miejsce wspinaczki do alternatywnych wejść do budynku.

Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący) i pozwoliłoby Ci to przejść pomiędzy przeciwnikami - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Pierwszy wariant zakłada skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący) i pozwoliłoby Ci to przejść pomiędzy przeciwnikami. Musiałbyś udać się na zachód, wyjść po schodach na wyższy poziom i dotrzeć do wejścia do budynku (powyższy screen). W celu zapewnienia sobie powodzenia tej metody należałoby mieć aktywny kamuflaż przez co najmniej kilkanaście sekund, tak więc dobrze byłoby mieć maksymalnie rozwiniętą zdolność jego aktywacji oraz dysponować zestawem w pełni naładowanych baterii.

1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Drugi wariant zakłada odnalezienie wejścia do szybu wentylacyjnego, które zlokalizowane jest na północ od Hengsha Court Gardens i również na północ od schodów prowadzących do metra #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada odnalezienie wejścia do szybu wentylacyjnego, które zlokalizowane jest na północ od Hengsha Court Gardens i również na północ od schodów prowadzących do metra #1. Po znalezieniu się w szybie przejdź na drugi koniec tunelu, ostrożnie otwierając nową pokrywę #2.

2 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Wyjdź z szybu i ustaw się za najbliższą zasłoną #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Wyjdź z szybu i ustaw się za najbliższą zasłoną #1. Musisz teraz wykonać szybki manewr przemieszczenia się do prawej zasłony, czyli do schodów. Wykonaj to w momencie gdy jedyny wartownik patrolujący ten poziom nie będzie szedł w Twoją stronę. Jeżeli chcesz mógłbyś teraz skorzystać ze schodów, ale musiałbyś się skradać i następnie umiejętnie ogłuszyć obu przeciwników patrolujących okolice wejścia do budynku #2.

3 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Lepszym rozwiązaniem jest odnalezienie wejścia do nowego szybu wentylacyjnego i znajduje się ono na prawej ścianie #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Lepszym rozwiązaniem jest odnalezienie wejścia do nowego szybu wentylacyjnego i znajduje się ono na prawej ścianie #1. Zadbaj o to żeby próbę wejścia do szybu wykonać w momencie gdy wspomniany wcześniej wartownik będzie szedł w inną stronę. Przejdź przez drugi szyb wentylacyjny, który zaprowadzi Cię do apartamentu na najniższym poziomie budynku #2. Pozostało Ci już tylko udać się do drzwi wyjściowych z apartamentu, dzięki czemu znalazłbyś się przy korytarzu na najniższym piętrze.

Trzeci wariant zakłada wejście do budynku przez drzwi na dachu - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Trzeci wariant zakłada wejście do budynku przez drzwi na dachu. Pozostań na głównej ścieżce i udaj się na południe od Hengsha Court Gardens. Odszukaj tu kilka drabinek (powyższy screen), z których będziesz mógł skorzystać.

4 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Przystąp do wspinaczki, skacząc po drodze po kilku skrzyniach - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Przystąp do wspinaczki, skacząc po drodze po kilku skrzyniach. Po kilku chwilach dotrzesz do ostatniej drabinki #1, prowadzącej na najwyższy trzeci poziom. Od razu po skorzystaniu z drabinki skręć w prawo #2 i zaczekaj aż wartownicy zakończą rozmowę.

5 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Sytuację z wartownikami możesz rozwiązać na dwa zasadnicze sposoby - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Sytuację z wartownikami możesz rozwiązać na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli chcesz się ich pozbyć, to ruszaj ich śladem #1. Wykorzystaj okazję, że wartownicy początkowo nie będą się odwracać i obu ich ogłusz #2.

6 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Możesz również powstrzymać się całkowicie od wyeliminowania tutejszych wartowników - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Możesz również powstrzymać się całkowicie od wyeliminowania tutejszych wartowników. Jednym z pomysłów jest w takiej sytuacji zeskoczenie na niższą, zewnętrzną część dachu (należałoby tu oczywiście kucać) #1. Jeszcze inna taktyka to pozostanie w miejscu startu i wykonywanie skoków w stronę widocznych na wprost niewielkich półek #2, przy czym wymagane byłoby tu dysponowanie ulepszeniem Wydłużenie skoku.

7 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Niezależnie od obranej taktyki działania musisz dotrzeć do północnych drzwi #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Niezależnie od obranej taktyki działania musisz dotrzeć do północnych drzwi #1. Wejdź do budynku #2 i zejdź po schodach na najniższe piętro.

Ostatni czwarty wariant zakłada dotarcie do nieużywanego szybu windy - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Ostatni czwarty wariant zakłada dotarcie do nieużywanego szybu windy. Rozpocznij tak samo jak w przypadku trzeciego wariantu, tak więc pozostań na głównej ścieżce i udaj się na południe od Hengsha Court Gardens. Odszukaj tu kilka drabinek (powyższy screen), z których będziesz mógł skorzystać.

8 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Przystąp do wspinaczki, skacząc po drodze po kilku skrzyniach - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Przystąp do wspinaczki, skacząc po drodze po kilku skrzyniach. Po kilku chwilach dotrzesz do ostatniej drabinki #1, prowadzącej na najwyższy trzeci poziom. Dopiero teraz drogi się rozdzielają. Pozostań na tym poziomie i zbadaj obszar przed sobą, odnajdując drzwi z zamkiem elektronicznym pierwszego poziomu #2.

9 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Złam zabezpieczenie i wejdź do niewielkiego pomieszczenia, odnajdując po lewej stronie wejście do szybu wentylacyjnego #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Złam zabezpieczenie i wejdź do niewielkiego pomieszczenia, odnajdując po lewej stronie wejście do szybu wentylacyjnego #1. Po krótkiej wędrówce znajdziesz się w wielkim szybie windy. W pierwszej kolejności proponuję ostrożnie zejść na sam dół szybu, gdyż będziesz tam mógł odnaleźć darmowy zestaw Praxis #2.

10 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Dopiero teraz rozpocznij wspinaczkę, korzystając z kolejnych drabin #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Dopiero teraz rozpocznij wspinaczkę, korzystając z kolejnych drabin #1. W jednym miejscu będziesz też musiał wskoczyć na skrzynie #2 i z nich na wyżej położoną półkę.

11 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć na najwyższy poziom szybu windy, gdzie odnajdziesz kolejne wejście do szybu wentylacyjnego #1 - (3) Wariant pokojowy - Wejście do budynku Hengsha Court Gardens - Deus Ex: Bunt Ludzkości - Directors Cut - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć na najwyższy poziom szybu windy, gdzie odnajdziesz kolejne wejście do szybu wentylacyjnego #1. Skieruj się do środka i przejdź przez tunel, docierając do wnętrza budynku #2. Co ciekawe, ten wariant jako jedyny od razu zaprowadzi Cię na najwyższe piętro Hengsha Court Gardens, tak więc nie będziesz musiał korzystać z windy.

Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 4 (Dotarcie do apartamentu hackera).

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2011-09-13
11:27

-=Esiu=- Legend

-=Esiu=-
😊

Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P

Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.

Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.

Komentarz: -=Esiu=-
2011-09-14
12:27

zanonimizowany688318 Legionista

😍

Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.

Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )

"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.

Komentarz: zanonimizowany688318
2011-09-14
12:48

wysiak Legend

wysiak

Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.

Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.

Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac

Komentarz: wysiak
2011-09-14
15:50

zanonimizowany688318 Legionista

Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)

Komentarz: zanonimizowany688318
2014-02-04
19:48

0dyseusz Chorąży

szkoda tylko że DC nie jest spolszczone :(

Komentarz: 0dyseusz
2014-02-05
12:36

szczypiorofixpw Pretorianin

Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.

Komentarz: szczypiorofixpw
2014-02-05
20:04

pg2 Centurion

Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D

Komentarz: pg2
2014-02-06
12:19

A.l.e.X Legend

A.l.e.X

--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.

Komentarz: A.l.e.X
2017-05-05
21:36

FantomPL Junior

Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)

Komentarz: FantomPL
2023-12-26
00:54

boy3 Legend

😐

Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?

Komentarz: boy3

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl