(5) Wariant pokojowy - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego
Aktualizacja:
(5) Wariant pokojowy: Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego

Oznaczenia na mapie: 1 - Główne wejście do magazynu; 2 - Drabinka; 3 - Schody prowadzące na tylne balkoniki; 4 - Główne wejście do biur w magazynie; 5 - Drabinka.

Jeżeli masz zamiar w dalszym ciągu korzystać z kamuflażu (ulepszenie System maskujący), to wyjdź z magazynu z narzędziami i ruszaj na północ. Radzę w miarę szybko się poruszać, a to dlatego, że po drodze nie będziesz dysponował wieloma zasłonami. Próba zrobienia sobie postoju może się z kolei źle skończyć, a mianowicie znalezieniem się w polu widzenia drugiego snajpera. Docelowo powinieneś dotrzeć do ściany dużego północnego magazynu (powyższy screen).
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz lub nie możesz korzystać z kamuflażu, to wybierz alternatywną drogę do celu. Na początek zlokalizuj znajdujące się w tym pomieszczeniu zejście do kanałów #1, z którego prawdopodobnie już wcześniej korzystałeś. Po skorzystaniu z drabiny i zejściu do kanałów schowaj się za zasłoną, bo w dalszym ciągu musisz unikać patrolującego sąsiedni korytarz wrogiego robota #2.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż robot oddali się i skieruj się w przeciwną stronę, a następnie skręć na wschód #1. Docelowo powinno Cię to zaprowadzić do nie pilnowanych przez nikogo drzwi z napisem Exit #2. Przejdź przez niewielkie pomieszczenie i ostrożnie otwórz kolejne drzwi.
![]() | ![]() |
Jak zapewne zauważyłeś, znalazłeś się teraz przy wschodniej dolnej ścieżce, która jest patrolowana przez pojedynczego przeciwnika #1. Zaczekaj aż wybierze się on na południe i udaj się na północ, zatrzymując się pod aktywną kamerą ochrony #2.
![]() | ![]() |
Upewnij się, że możesz bezpiecznie przejść dalej i wznów przemarsz na północ, docierając po kilku chwilach do schodów #1. Wyjdź po nich na górę, a znajdziesz się w słabo pilnowanym obszarze przy ścianie północnego magazynu #2.
![]() | ![]() |
Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz się zachować. Możesz mianowicie zająć się dokładnym zbadaniem portu lub skupić się jedynie na wejściu do wielkiego magazynu portowego. Jeżeli wybierasz ten pierwszy wariant, to dobrze byłoby zacząć od wyeliminowania dwóch wspomnianych wcześniej snajperów. Przeciwnika patrolującego balkonik północnego magazynu możesz pozbyć się wycofując się nieco na południe i korzystając z broni paraliżującej #1. Snajpera okupującego dach zbadanego już magazynu z narzędziami dobrze byłoby z kolei zaskoczyć korzystając z południowej drabiny #2 i ogłuszając go w walce wręcz. Zbadaj ciało tego wartownika, odnajdując palmtopa z cennym kodem.
![]() | ![]() |
Następny krok to powyłączanie okolicznych systemów bezpieczeństwa. Radzę w rezultacie odwiedzić opisane w Kroku 4 dwa budynki #1 celem wyłączania części kamer, robotów oraz wieżyczek. Na koniec zostaw sobie przeciwników okupujących główny teren portu #2. Wartowników mógłbyś ogłuszać z pomocą broni paraliżującej, ale lepiej jest ich likwidować w walce wręcz, tym bardziej, że ich ścieżki przemarszu rzadko się krzyżują i są łatwe do przewidzenia. Badaj ciała ogłuszanych wartowników, bo zdobędziesz w ten sposób dwa palmtopy z kodami.
![]() | ![]() |
Po zabezpieczeniu okolicy będziesz się mógł w całości skupić na eksploracji portu i dobrze byłoby ją rozpocząć od głównej płyty, czyli poziomu 2. Warto przede wszystkim odwiedzić magazyn z narzędziami, który stanowił poprzedni cel misji #1. W głównym pomieszczeniu budynku znajduje się szereg nadających się do zbadania szafek. Polecam także zbadać południową część portu, wskakując na jeden z kontenerów i odnajdując otwarty kontener #2. W środku ukryto upgrade broni.
![]() | ![]() |
Po zbadaniu głównego obszaru udaj się do zachodniej części lokacji, decydując się na zbadanie niższej ścieżki na poziomie 1 #1. Jeżeli powłamywałeś się wcześniej do terminali komputerowych, to nieaktywna powinna być zarówno lokalna kamera ochrony, jak i znajdująca się na północ stąd i zawieszona przy suficie wieżyczka obronna. W rezultacie do zlikwidowania pozostanie Ci jedynie patrolujący tę okolicę wartownik #2.

Upewnij się, że okolica jest zabezpieczona i zajmij się zbadaniem trzech tutejszych składzików (A-C). Każdy z nich ma świetnej jakości zamek elektroniczny, ale możesz skorzystać z gotowych kodów. W składziku A (kod 7785) odnajdziesz przede wszystkim upgrade broni. Składzik B (kod 5895) skrywa broń SEEP i kolejny upgrade broni. W składziku C (kod 3343) pozostawiono natomiast wyrzutnię rakiet.
![]() | ![]() |
Możesz już skupić się na temacie przedostania do wnętrza wielkiego magazynu portowego. Najbardziej oczywiste rozwiązanie to wybór wejścia do recepcji zlokalizowanego na poziomie 2 #1. Tutejszy zamek elektroniczny #2 ma zabezpieczenie pierwszego stopnia, przy czym możesz równie dobrze skorzystać z gotowej kombinacji 4589 (pozyskuje się ją od jednego z wartowników).
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz wchodzić przez recepcję, to zbadaj zachodnią ścianę wielkiego magazynu, odnajdując drabinkę #1. Uważaj na tutejszą kamerę ochrony, a po znalezieniu się na niewielkim fragmencie dachu podejdź do drugiej drabiny. Jeżeli nie likwidowałeś wcześniej snajperów, to znajdziesz się teraz na balkoniku z jednym z nich #2. Przeciwnika tego możesz ominąć (wymagany kamuflaż lub cierpliwość i dobre zgranie ruchów) lub ogłuszyć.
![]() | ![]() |
Bardziej oczywiste rozwiązanie w przypadku zajmowanego aktualnie balkoniku to udanie się w stronę widocznych w oddali drzwi #1. Posiadają one zamek elektroniczny z zabezpieczeniem trzeciego stopnia #2, ale możesz także skorzystać z gotowej kombinacji 6555.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz skorzystać z drzwi, to przeskocz nad południową balustradą celem wylądowania na niższej partii dachu #1. Wybierz się tu na wschód, docierając po kilku chwilach do wejścia do szybu wentylacyjnego #2. Szyb ten zaprowadzi Cię do wnętrza magazynu.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 6 (Dotarcie do biura administratora Wanga).
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Rejs na gapę
- Informacje wstępne | Rejs na gapę | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Opuszczenie kryjówki Żniwiarzy | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Dotarcie do portu Belltower | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Przedostanie się na teren portu | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Wariant pokojowy - Zabranie paczki z magazynu z narzędziami | Bunt Ludzkości
- (4) Wariant agresywny - Zabranie paczki z magazynu z narzędziami
- (5) Wariant pokojowy - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego
- (5) Wariant agresywny - Przedostanie się do wnętrza magazynu portowego
- (6) Wariant pokojowy - Dotarcie do biura administratora Wanga | Bunt Ludzkości
- (6) Wariant agresywny - Dotarcie do biura administratora Wanga | Bunt Ludzkości
- Rejs na gapę
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























