(2) Dotarcie na szczyt wieży | Deus Ex Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
(2) Dotarcie na szczyt wieży
![]() | ![]() |
Hala, do której prowadzą obie ścieżki opisane w Kroku 1, jest dwupoziomowa. Chwilowo nie spotkasz tu żadnych przeciwników, ale za kilkanaście minut będziesz tu musiał powrócić i wtedy nie będzie tu już bezpiecznie. Radzę w rezultacie poświęcić trochę czasu na dokładne rozejrzenie się po okolicy. Warto w szczególności zainteresować się obszarem w okolicach sufitu we wschodniej części tej lokacji #1, a to dlatego, że przy ciele wartownika odnajdziesz wyrzutnię rakiet #2. Do miejsca tego bardzo łatwo można dotrzeć jeżeli wcześniej wybrałeś przeprawę przez górny szyb wentylacyjny. W przeciwnym wypadku będziesz musiał skorzystać z innych szybów.
![]() | ![]() |
W południowo-wschodniej części hali na poziomie 1 znajduje się kilka pomieszczeń magazynowych i możesz do nich dotrzeć łamiąc zabezpieczenia zamków elektronicznych #1 lub korzystając z szybów wentylacyjnych #2. Odnajdziesz tu rakiety, strzelbę oraz skrzynki z amunicją i granatami.
![]() | ![]() |
Na koniec zostaw sobie dwa terminale komputerowe w zachodniej części poziomu 1. Prawy terminal #1 jest niezabezpieczony, a lewy terminal #2 ma zabezpieczenie najwyższego piątego stopnia. W tym drugim przypadku możesz rozwiązać mini-grę hackerską lub wpisać hasło lstforver, które "legalnie" zdobywa się nieco później. Komputer ten odpowiada za kontrolę nad lokalną kamerą ochrony oraz maszyną bojową. Chwilowo nie radzę tu nic zmieniać, bo obie wspomniane funkcje przydadzą się dopiero w dalszej części gry.
![]() | ![]() |
Po dokładnym zbadaniu całej hali wyjdź po schodach na zachodni balkonik na poziomie 2 i skieruj się na północ, czyli w stronę oznaczonego przez grę przejścia #1. Po dotarciu na miejsce wejdź w interakcję z panelem sterowania windą #2. Wejdź do windy i zaczekaj aż przetransportuje Cię ona na jeden z poziomów wieży.
![]() | ![]() |
Po wyjściu z windy zmuszony zostaniesz do przejścia przez pierwsze piętro wieży. Także i tu warto dokładnie zapoznawać się z okolicą, bo już za niedługo będziesz pokonywał tę drogę w przeciwną stronę. Zajrzyj do szafek na lewo od wejścia z windy, a także do stołówki #1. Kontynuuj eksplorację tego piętra, odnajdując przy południowym korytarzu fragment szybu wentylacyjnego z ciałem kobiety oraz palmtopem #2.
![]() | ![]() |
W południowo-wschodniej części tego piętra możesz zbadać niewielki składzik #1. Skorzystaj tu z ulepszenia Przesuwanie ciężkich przedmiotów w celu odsłonięcia wejścia do szybu wentylacyjnego. Szyb zaprowadzi Cię do sąsiedniego pomieszczenia, w którym dobrze byłoby ogłuszyć lub zabić szalonego pracownika ośrodka #2.
![]() | ![]() |
Po udanej akcji rozejrzyj się za kapsułami plazmowymi, palmtopem z kodem do przebieralni #1, bronią SEEP oraz niezabezpieczonym terminalem komputerowym #2. Powróć teraz do głównego korytarza i ruszaj na północ, odnajdując po drodze Ebooka.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do północnej części piętra zignoruj mniejsze pomieszczenia, udając się w stronę najbardziej wysuniętego na zachód większego składziku #1. Tutejszy zamek elektroniczny ma zabezpieczenie czwartego stopnia, ale możesz wprowadzić pozyskany niedawno kod 8024. W środku rozejrzyj się między innymi za hipo-stymulantami i wejdź w interakcję z niezabezpieczonym terminalem #2, pozyskując w ten sposób hasło.
![]() | ![]() |
Odsuń kartony ustawione w jednym z narożników pomieszczenia #1 i wejdź do szybu wentylacyjnego. Szyb zaprowadzi Cię do niedostępnego wcześniej składziku #2, w którym ukryto ciężki karabin, karabin bojowy oraz upgrade broni. Możesz już powrócić tą samą drogą do głównego korytarza.
![]() | ![]() |
Skorzystaj teraz ze zignorowanych wcześniej dużych schodów #1, które prowadzą na poziom 2 wieży (Command Center). Skieruj się tu na wschód i rozważ włamanie się do najbliższego pomieszczenia #2, rozbrajając zamek elektroniczny czwartego stopnia.
![]() | ![]() |
Wewnątrz wspomnianego pomieszczenia odnajdziesz kapsuły plazmowe, skrzynię z amunicją oraz terminal komputerowy #1 z zabezpieczeniem czwartego stopnia. Jeżeli uda Ci się rozwiązać kolejną mini-grę, to będziesz mógł doprowadzić do wyłączenia okolicznej wieżyczki (wymagane ulepszenie Przejęcie wieżyczki) #2. Zdecydowanie polecam zdecydować się na taki krok, bo ułatwi Ci to dalszą przeprawę.

Powróć do głównego korytarza i wznów eksplorację drugiego piętra placówki. Jeżeli udało Ci się włamać do ostatniego terminalu, to wieżyczka obronna zawieszona przy ścianie sąsiedniego korytarza będzie wyłączona. Jeżeli Ci się to nie udało, to wieżyczka będzie aktywna i w takiej sytuacji musisz ją zniszczyć lub ją ominąć. W tym drugim przypadku polecam zaczekać aż wieżyczka obróci się w stronę wschodniego korytarza i szybko do niej podejść, ustawiając się bezpośrednio pod nią.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do północnego centrum dowodzenia, wskakując przez zniszczoną okiennicę #1. Jeżeli wspomniana wcześniej wieżyczka jest aktywna, to trzeba oczywiście ze wspomnianą czynnością się pośpieszyć. Wykonaj kilka kroków do przodu, inicjując scenkę ze spotkania z Hugh Darrowem #2. Przed Tobą dłuższa rozmowa z tą postacią.
Nagroda: 500 punktów doświadczenia + 750 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Wyłącz sygnał Darrowa
- Informacje wstępne | Wyłącz sygnał Darrowa | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Przedostanie się do wnętrza stacji | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Dotarcie na szczyt wieży | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Odbycie rozmowy z Hugh Darrowem | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Przeprawa przez wieżę | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (5) Przeprawa przez stację | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (6) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta | Bunt Ludzkości
- (6) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta
- (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości
- (7) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości
- (8) Dotarcie do centrum transmisyjnego | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (9) Pokonanie projektu Hyron | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Wyłącz sygnał Darrowa
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























