(6) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta | Bunt Ludzkości
Aktualizacja:
(6) Wariant pokojowy: Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta
Uwaga! Dotarcie do Williama Taggarta jest opcjonalną czynnością, ale nie warto jej ignorować, bo w przeciwnym wypadku zaprzepaścisz szanse odblokowania jednego z możliwych zakończeń gry. Jeżeli mimo wszystko nie chcesz tracić czasu na rozmowę, to przejdź od razu do opisu Kroku 8 (Dotarcie do centrum transmisyjnego).

Taggart ukrywa się na poziomie 2 placówki, a konkretnie na północ od aktualnie eksplorowanych balkoników, w niewielkim pomieszczeniu przylegającym do serwerowni (Server Room). Korytarz prowadzący w to znajduje się na wschód stąd, ale na drodze stanie Ci grupa oszalałych cywilów (powyższy screen). Najprostszy sposób na ominięcie tych osób to skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący), aczkolwiek musiałbyś zadbać o to żeby po drodze na nikogo nie wpaść.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz lub nie możesz korzystać z kamuflażu, to pozostanie Ci ominięcie szalonych cywilów. Zaczekaj aż jeden z nich odwróci się i pójdzie w inną stronę. Szybko zbliż się teraz do zachodniej klatki schodowej #1 i zejdź po schodach na poziom -1. Wybierz się tu na wschód #2, docierając do wschodniej klatki schodowej. Ponownie skorzystaj ze schodów, tym razem w celu powrócenia na poziom 2.

Oznaczenia na mapie: 1 - Korytarz prowadzący do miejsca pobytu Taggarta; 2 - Korytarz z kamerami i robotem; 3 - Wejście blokowane przez skrzynie; 4 - Wejście do serwerowni; 5 - Terminal w serwerowni; 6 - Wyjście z serwerowni.

Niezależnie do wybranego wariantu zachowania musisz dotrzeć do wschodniej części balkoników na poziomie 2. Odszukaj tu częściowo zasłonięte przejście do północnego korytarza (powyższy screen) i z niego skorzystaj.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do korytarza biegnącego na zachód powinieneś zauważyć, iż w okolicy znajdują się dwie aktywne kamery ochrony #1. Jeżeli dysponujesz kamuflażem (ulepszenie System maskujący), to najprościej jest go załączyć i przejść obok kamer. Trudniej byłoby przejść pod kamerami bez pomocy kamuflażu, bo musiałbyś po drodze często się chować i na bieżąco sprawdzać ruchy kamer. Jeżeli podjąłeś próbę dotarcia na koniec korytarza, to rozejrzyj się za ciałem naukowca przykrywającym palmtopa z cennym hasłem. Zwróć się teraz na północ i skorzystaj z ulepszenia Przesuwanie ciężkich przedmiotów w celu odsunięcia dwóch dużych skrzyń #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz zajmować się omijaniem kamer lub nie potrafisz podnosić ciężkich przedmiotów, to nie zbliżaj się do kamer. Zamiast tego rozejrzyj się za wejściem do północnego pomieszczenia #1, czyli do serwerowni (Server Room). Zachowaj tu ostrożność, bo w okolicy przebywa dosyć liczna grupa oszalałych osób. Po znalezieniu się w pomieszczeniu obróć się w lewo i wskocz na wielkie serwery #2. Warto tu pomagać sobie ulepszeniem Skok/Ciche lądowanie, dzięki czemu Twoje działania nie zostaną przez nikogo odnotowane.
![]() | ![]() |
Zauważ, że przy południowej ścianie pomieszczenia serwerowni znajduje się aktywny terminal komputerowy #1. Zeskocz ostrożnie na dół i wejdź w interakcję z terminalem. Nie musisz tu na szczęście rozwiązywać mini-gry piątego stopnia, bo możesz skorzystać z gotowego hasła mssinghme (pozyskuje się je z palmtopa odnalezionego przy ciele leżącym w serwerowni). Po zalogowaniu się do systemu warto wyłączyć wszystkie trzy okoliczne kamery ochrony #2 i dla pewności także robota (wymagane ulepszenie Przejęcie robota).
![]() | ![]() |
Musisz teraz dotrzeć do zachodniego wyjścia z pomieszczenia serwerowni #1. Najłatwiej można tego dokonać z pomocą kamuflażu (ulepszenie System maskujący), omijając stojące tu osoby. W przeciwnym wypadku wskocz ponownie na jeden z serwerów #2 i następnie przystąp do wykonywania doskoków do kolejnych rzędów komputerów.
![]() | ![]() |
Obie opisane powyżej ścieżki prowadzą do pomieszczenia, w którym ukrywa się Taggart. Do środka możesz przedostać się na dwa sposoby. Pierwsza metoda to rozbrojenie zamka elektronicznego zachodnich drzwi #1, który ma zabezpieczenie piątego stopnia. Jeżeli tego nie potrafisz, to zbadaj południową ścianę i użyj ulepszenia Przebijanie ścian #2.

Wejdź do pomieszczenia. Jeżeli tutejsza kamera ochrony jest nadal aktywna, to musisz pomagać sobie kamuflażem. W przeciwnym wypadku będziesz mógł rozejrzeć się po pomieszczeniu, odnajdując między innymi niezabezpieczony terminal komputerowy. Najważniejsza kwestia to oczywiście zainicjowanie rozmowy z Williamem Taggartem (powyższy screen). Na przebieg tej rozmowy nie będziesz miał żadnego wpływu, tak więc jej wysłuchaj, zapoznając się z punktem widzenia Taggarta. Nie musisz już teraz zastanawiać się czy zamierzasz pomóc Taggartowi w nadaniu przygotowanej przez niego wiadomości, bo ostateczne decyzje podejmiesz w ścisłej końcówce gry.
Nagroda: 500 punktów doświadczenia.
Uwaga! Sposób dotarcia do Sarifa przedstawiony został w opisie Kroku 7, zaś dalsze kroki mające na celu dotarcie do centrum transmisyjnego przedstawione zostały w opisie Kroku 8.
0
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Wyłącz sygnał Darrowa
- Informacje wstępne | Wyłącz sygnał Darrowa | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (1) Przedostanie się do wnętrza stacji | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (2) Dotarcie na szczyt wieży | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (3) Odbycie rozmowy z Hugh Darrowem | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (4) Przeprawa przez wieżę | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (5) Przeprawa przez stację | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (6) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta | Bunt Ludzkości
- (6) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Williama Taggarta
- (7) Wariant pokojowy - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości
- (7) Wariant agresywny - Dotarcie do kryjówki Dawida Sarifa | Bunt Ludzkości
- (8) Dotarcie do centrum transmisyjnego | Deus Ex Bunt Ludzkości
- (9) Pokonanie projektu Hyron | Deus Ex Bunt Ludzkości
- Wyłącz sygnał Darrowa
- Akt IV - Hengsha, Brakujące ogniwo, Singapur, Panchaja
- Deus Ex: Bunt Ludzkości - Director's Cut - poradnik do gry
Komentarze czytelników
-=Esiu=- Legend
Ja Barretta pokonałem rzucając mu pod nogi granat emp, a później strzelając do niego tylko pistoletem obezwładniającym 12 czy 13 razy. Biedak sie nawet ruszyć nie mógł :P
Jedyne co w Deus Ex mi sie nie podoba to zmuszanie do walk z tymi bossami, dziwie sie że nie wprowadzili możliwości dogadania sie z nimi w jakiś sposób, bądź całkowitego ominięcia ich. Jakieś przejście pare razy trudniejsze do znalezienia i odpowiednia ilość pd za to. No i może jeszcze pare misji dodatkowych.
Mam nadzieje że "The missing link" dostarczy kilku godzin dodatkowej rozgrywki, i że nie bedzie to pierwszy i ostatni dodatek do Deus Ex.
zanonimizowany688318 Legionista
Święty! Nie sądzę aby mój sposób pokonania Barreta był doskonały. W końcu ma on zarówno zalety jak i minusy. . Jest on jednak SKUTECZNY, a skuteczna taktyka nie może być beznadziejna.
Typowe "shoot him until he is dead'' jest wtedy kiedy strzelasz do bossa nie mając żadnej taktyki w oczekiwaniu że może w końcu zginie. W takim wypadku zwykle w ogóle się nie myśli tylko grzeje z czego popadnie do bossa a później się płacze bo dostało się granatem i GAME OVER.
Moja taktyka skupia się na zminimalizowaniu strat w zdrowiu ( nie straszne są nam granaty ani minigun barreta, a jego 'chwyt' można bez problemu ominąć ) jak również wykorzystaniu umiejętności ( w tym wypadku niewidzialność - wróg nie wie gdzie jesteśmy). Ważne aby być blisko bossa - celność i łatwiejsze omijanie ataków. Wbrew temu co napisałeś bossa pokonałem dosyć szybko tym sposobem. 1 granat i bodajże 2x razy Stun Gun + shotgun/combat rifle z bliska. Pokonałem go w około 2 minutki (nie jestem pewien, a tak - to nie jest 30 sekund :P )
"Bez urazy' ale opisany sposób zabicia Barretta jest beznadziejny..."
Rzeczywiście bez urazy. W końcu to nic osobistego kiedy piszesz że mój pomysł jest beznadziejny. Przecież w tej grze chodzi o to aby kombinować. Na pokonanie bossa są miliony różnych sposobów. Można wykorzystać otoczenie (beczki, gaśnice..), słabe strony przeciwnika (wolno się porusza ), bronie rozrzucone dookoła, ekwipunek, umiejętności, ulepszone bronie.....
Każdy może pokonać bossa tak jak chce i to właśnie w tej grze chodzi. Nie zmuszam nikogo do zastosowania mojej taktyki, ale stwierdzenie że jest beznadziejna ?! Z tym nie mogę się zgodzić.
wysiak Legend
Faustic --> Na jakim poziomie trudnosci grales? I jesli twoj sposob wymaga wykupienia niewidzialnosci, to nie jest zbyt dobry, ja skonczylem gre sposobem skradankowym nie inwestujac w nia ani punktu.
Imho najprosciej Barretta mozna pokonac wykorzystujac otoczenie - zaraz po rozpoczeciu walki rzucamy w niego pojemnikiem z gazem, a gdy sie zatacza, rzucamy wybuchajaca beczke, biegniemy do innego pojemnika z gazem, potem znowu beczka - trzy takie powtorzenia powinny wystarczyc, potem juz bossa mozna dobic czymkolwiek, jeden granat lub kilka strzalow z pistoletu powinno wystarczyc. Walka wygrana bez straty zdrowia i bez straty amunicji.
Natomiast pozostalych dwoch bossow-najemnikow najprosciej pokonac
zanonimizowany688318 Legionista
Gram na poziomie 'Give me a challenge'. To jest poziom normalny. Mój sposób nie jest w pełni uniwersalny :) Lepiej działa jeśli ktoś wcześniej zainwestował w niewidzialność. Rzecz jasna jeśli ktoś chciałby w nią inwestować tylko dla pojedynku z bossem - wtedy to byłoby bez sensu. Jednak to przecież oczywiste. Ot, po prostu skoro uznałem niewidzialność za przydatną zainwestowałem w nią, a później wykorzystałem tę umiejętność do walki z bossem. Oczywiście można i bez niewidzialności skorzystać z mojej taktyki, z niewidzialnością jednak jest bezpieczniej. Moim zdaniem 'pomysł z beczkami' jest dobry, na pewno uniwersalny. Co by była jasność - gdybym miał komuś poradzić najprostszy sposób to pewnie byłoby to ogłuszenie wroga (czymkolwiek : EMP, Stun Gun, pojemnik z gazem... to co jest pod ręką ) a później rzucanie wybuchającymi beczkami. Po prostu nie widzi mi się to aby mój pomysł był zły skoro okazał się skuteczny, w dodatku pozwolił mi na szybkie pokonanie wroga. To tylko inna droga do osiągnięcia celu. Że może bardziej 'kręta' ? No cóż, każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. Zarówno w moim jak i innych sposobach został wykorzystany element dezorientacji i ogłuszenia wroga. W moim przypadku wróg nawet gdy na chwilkę się ocknął wciąż nie wiedział gdzie jestem. :)
szczypiorofixpw Pretorianin
Gra świetna, skończyłem DC 2 razy, zdobyłem wszystkie acziki. Podstawkę również skończyłem dwa razy ale nie wszystkie acziki, na razie robię przerwę ale na pewno do niej wrócę. Spolszczyć można samemu, jest dobry przepis dostępny na stronach społeczności tego Deus Exa. Jest kilka zdań niespolszczonych ale poza tym działa bardzo dobrze.
pg2 Centurion
Szkoda że kochana cenega nie spolszczyła wersji reżyserskiej :D
A.l.e.X Legend
--->pg2 - sam sobie możesz spolszczyć zajmie to jakieś 5 min.
FantomPL Junior
Grałem na najwyższym poziomie trudności bez zabijania(nie omijając wrogów) , uruchamiania alarmów i robiąc wszystkie zadania poboczne.
W prologu trzeba omijać wrogów nie dając się wykryć, bareta da się ściągnąć około 5-7 magami z pistoletu (na łatwym poziomie trudności to około 3-4), pod warunkiem że zebrałeś wszystkie ulepszenia do niego (penetracja, dmg, tłumik i ułatwiający sprawę laser), taktyka to niewidka i uciekanie (klasyczny hit&run predatora podczas którego można władować nawet 5 strzałów w głowę zanim się odwróci).
Drugiego bosa załatwiłem minami odłamkowymi (z 10 napewno władowałem), ale też można czekać na niewidce z karabinem maszynowym (można znaleźć przed walką) i pakować w plecy.
Trzeciego to z tajfuna wziełem bo miałem prawie wszystkie umiejętności odblokowane i mi się nudziło (jak się przechodzi takim stylem gry to się narzeka na nadmiar wszystkiego)
boy3 Legend
Nikt nie wpadł na to żeby handlarzy i takie ulepszenia broni oraz zestawy praxit umieścić na mapie, żeby łatwiej było je odnaleźć w grze, co?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












